Keresés

Részletes keresés

dj_guard Creative Commons License 2011.11.22 0 0 1692

Valóban elég magas fordulaton adja le a maximum teljesítményt a motor, de az áttételekkel meg lehet oldani, hogy ne kelljen neki maximumon járni, de teljesítmény az legyen. Nekem egy uaz váltóra hajt a motor egy lánckerék és szögmeghajtó segítségével. Nem megy gyorsan max. kb15km/h de vittem már vele 15q szemes kukoricát is. A házilag barkácsolt hűtéséről annyit, hogy kb. 1 óra folyamatos működés után a hengert puszta kézzel is meg tudom fogni.

Előzmény: LittleHornet (1691)
LittleHornet Creative Commons License 2011.11.22 0 0 1691

A bivalyerősről eszembe jut valami: ugye 4 kerekes Fürgét szeretnék, elég-e hozzá a 7 lovas motor?

 

Úgy gondolkodom, hogy bár a Pannónia blokk 10 LE fölött van, de azt 5000 feletti fordulaton adja le, márpedig ekkor már akkor a hőtermelődés, hogy sztm azok a barkácsolt hűtések (legalábbis a Fürge motor korrekt gyári hűtéséhez képest), amiket látni ezt nem lehetnek képesek ezt elvinni. tehát sztm egy Pannónia blokk, hiába lehet akár 15 LE-s, nem tudja leadni - csak nagyon rövid ideig - mert besülne. Szóval egy Pancsi traktor se lehet a gyakorlatban több, mint 10 LE, de inkább kevesebb hűtéstől függően.

 

Erről mi a véleményetek?

 

 

Előzmény: dj_guard (1690)
dj_guard Creative Commons License 2011.11.22 0 0 1690

Majd teszek fel képet, csak le kell fényképeznem. Nem az a kimondott szépség, de bivalyerős.

LittleHornet Creative Commons License 2011.11.21 0 0 1689
igen, ez az eredeti gyari Furge3 kistraktor, ilyenekrol vannak a motorjaim.
Előzmény: cudar08 (1688)
cudar08 Creative Commons License 2011.11.21 0 0 1688

Ezen is Fürge motor van csak a váltó kicsit profibb.

 

http://www.jofogas.hu/somogy/1966_Furge_kistraktor_potosan_elado_2785159.htm

iskra Creative Commons License 2011.11.21 0 0 1687

Üdv a csapatban!

Képeket kérünk!

Így látatlanba,nehéz megmondani.

Hogy akarod beépíteni a motort,a tömegeloszlásra is figyelni kell!

Előzmény: dj_guard (1684)
cudar08 Creative Commons License 2011.11.21 0 0 1686

Szia!!  Szerintem is jó.  Képed nincs a gépről??

Előzmény: dj_guard (1684)
83aslacibá Creative Commons License 2011.11.21 0 0 1685

Hátha van akkor tedd bele bírja a strapát csak elég nyűgös tud lenni az is...

 

 

Előzmény: dj_guard (1684)
dj_guard Creative Commons License 2011.11.21 0 0 1684

Hali!

Véleményeteket szeretném kérni. Jelenleg egy Pannónia motorral hajtott 4x4-es "szörnyetegem" van, de a folyamatos motorproblémák miatt úgy döntöttem, hogy egy kis polski motort teszek bel,mert van belőle kettő. Szerintetek polski motor megfelelő választás lenne-e? Mennyire bírná a strapát? Egyébként permetezésre és fűkaszálásra használom.

iskra Creative Commons License 2011.11.20 0 0 1683

olajfürdős tipusnál nagyobb a szorítóerő és teljes záráskor már nem csúszik.

Előzmény: LittleHornet (1676)
iskra Creative Commons License 2011.11.20 0 0 1682

Azért kellett az én esetemben az olajfürdő mert máshogy nem lehetett megoldani a tömítettségi problémákat (nem maradt hely a szimeringnek) ezvan,sajna olyan csapányat meg nem gyártanak ami teljes mértékben maggátolja az olajszivárgást.

Ez a T3000 egyedüli gyengéje,mert máshogy nem lehetett összehozni azt hogy a váltó megfelelően működjön.De ez nem egyedűli dolog mert az MPM-2 ducatti nak is olajos kúpos kuplungja van.

Nálam az adott helyzethez kelett alakítani a váltót mert a 125MZ fogaskeréksort máshogy nem volt lehetőségem beépíteni,ha szimeringet tettem volna akkor a vált fogaskrekei nem biztosan lettek volna egyvonalba,de így a 4 darab csapágy 100%-os biztonságot és megfeleő megvezetést ad.

Ez biztosítja azt ,hogy maximálisra növelem az átvihető erőt.

Előzmény: LittleHornet (1676)
cudar08 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 1681

Netről!

Előzmény: Dolmi mackó (1674)
Furak Creative Commons License 2011.11.20 0 0 1680

NINCS!!

Előzmény: LittleHornet (1679)
LittleHornet Creative Commons License 2011.11.20 0 0 1679

Van tipped hol? Én a tartalékmotort azért vettem, mert ebben nem nagyon bízok. Bár a gyújtás, porlasztó Pannónia (amihez tényleg sokminden van), csapágya szabványos, dugattyút persze lehet öntetni, de egy hajtókart, lendkereket vagy f.házat (ha nagyobb baj történik), nem tom honnét szereznék. Mondjuk nagyon más alkatrésze nincs is ezen túl:) Meg így kéznél van minden, nem kell kajtatni utána.

 

Délelőtt kirándultunk, átsétáltunk földúton a szomszéd falu szarvasmarha telepéig (4km, klassz traktorút), úgyhogy jövőre indul az utánfutóépítés, lehet trágyázni a földet.

Előzmény: Furak (1678)
Furak Creative Commons License 2011.11.20 0 0 1678

Ezekhez még lehet alkatrészt kapni!!

Előzmény: LittleHornet (1676)
LittleHornet Creative Commons License 2011.11.20 0 0 1677

ezt vettem meg:)

Előzmény: Dolmi mackó (1675)
LittleHornet Creative Commons License 2011.11.20 0 0 1676

ez jó hír:)

 

miért kell az olajfürdő? attól csak csúszik, nem? (biztos nem, csak értetlenkedem)

Előzmény: iskra (1673)
Dolmi mackó Creative Commons License 2011.11.20 0 0 1675
Előzmény: LittleHornet (1672)
Dolmi mackó Creative Commons License 2011.11.20 0 0 1674

Ennek a netről szedted a fényképét, vagy saját?

 

 

Előzmény: cudar08 (1661)
iskra Creative Commons License 2011.11.20 0 0 1673

Nekem jó ,mert az van rajta,legfeljebb új ferrodol karikát teszel bele biztos ami biztos alapon.

Én a primerváltó miatt kénytelen voltam olajfürdősre megcsinálni,itt azért már voltak átalakítások,mert a rugótányér az egy támcsapágy mert itt nagyobb szorító erő kell,vakamint barázdák letteb marva a kúpba ,hogy legyen hol kifutnia az olajnak.

Mondjuk szerintem a kúpos kuplungot nem lehet annyira csúsztatni mert hamar túlmelegszik a jellegéből adódóan,ée kicsit rángat csúsztatáskor.

Nálam alapvetően a primerváltóval voltak kialakítási gondok,mert meg kellett oldani egyszerre több problémát,de sikerült ez kb 20-30 munkaóra volt (csak a primer! )

Sok sikert előbb-utóbb sikerülni fog.

Előzmény: LittleHornet (1672)
LittleHornet Creative Commons License 2011.11.19 0 0 1672

nem baj, hogy kérdezed, nem beszélünk annyi pénzről, hogy titkolózni kelljen:) 25.000 Ft volt.

 

most toltam egy órát a babakocsit amíg aludt a kisfiam (azon nincs motor:), közben összeszámoltam, és le is írom, hátha segít valakinek, hogy az egész Fürge ügy vásárlással, tartalékmotorral, szimmering és csapágycserével, kipufogó javítással, komplett festéssel, ekével, hótoló felszereléssel (tolólap megvolt), olajcserével 140.000 Ft-ba van + ráment 30-40 munkaóra. 

 

az a kuplung, ami a szentkirályi kapálókon van (130 mm-es kúpos száraz kuplung - ez a "nagy") jó lehet?

Előzmény: iskra (1671)
iskra Creative Commons License 2011.11.19 0 0 1671

Mennyiért vetted a motort,ha nem indiszkrét a kérdés?

Javaslom én is a rendes kuplungot.

Az enyémben olajban úszó kúpos kuplung van.

 

Előzmény: LittleHornet (1663)
LittleHornet Creative Commons License 2011.11.18 0 0 1670

reméltem, megúszom a kuplungépítést, az már kicsit sok nekem.

Előzmény: cudar08 (1668)
LittleHornet Creative Commons License 2011.11.18 0 0 1669

pf62 hány lóerős?

Előzmény: turner62 (1666)
cudar08 Creative Commons License 2011.11.18 0 0 1668

Cserélni, igen.

Előzmény: LittleHornet (1667)
LittleHornet Creative Commons License 2011.11.18 0 0 1667

a "mennie kell" azt jelenti, hogy működnie kell, vagy hogy ki kell dobni???

Előzmény: turner62 (1666)
turner62 Creative Commons License 2011.11.18 0 0 1666

Szerintem is!

Én Trabant kuplungot építettem be.

Előzmény: cudar08 (1665)
cudar08 Creative Commons License 2011.11.18 0 0 1665

Nem sajnos nem, nincs rá keret.

Szeinrem a röpsúlyos kuplungnak menni-e kell.):)

Előzmény: LittleHornet (1663)
cudar08 Creative Commons License 2011.11.18 0 0 1664

Oké!!

Előzmény: turner62 (1662)
LittleHornet Creative Commons License 2011.11.18 0 0 1663

Pont ilyet akarok csinálni a Fürgéből, mint az első képen van. (Légrugót megvetted végül?)

 

Hány lóerős a PF62?

 

Szerintetek a röpsúlyos kuplungot meghagyhatnám a négykerekessé vált Fürgén vagy oda már rendes kuplung kell? 7LE-s a motor.

Közben vettem egy tartalékmotort a Fürgéhez, nem hibátlan, de van szikra és jó a kompresszió. úgyhogy télen restaurálok:)

 

Előzmény: cudar08 (1659)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!