Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Raknám össze a motoromat, de nem tudom, mivel lehet a tömíteni a forgattyúsház két felét, meg ahol a henger csatlakozik a forgattyúsházhoz. Valmi papír meg szürke festék volt benne. Állítólag a szilikonok nem jók, mert nem bírják a benzint. Tudtok segíteni, mit tegyek oda?
Miért kell annyira rövidnek lennie?? Én az enyémnél arra figyeltem, hogy a nyomtáv 1máéter legyen meg a tengelytáv ne legyen túl nagy, ezért van a motor az első híd elöt!
Azért kérdeznék mert nem tudom!Láttam olyan videot ,hogy a motoron amiben benne van a kuplung az önindító rész arra van szuperálva egy kis ékszíjtárcsa alatta-utánna nagyobb tárcsa a váltón.Utánna kardán -hid.Én a kardánt szeretném kihagyni.
Tényleg nem tudok mondani semmit még becslést se. Anyit mentem a traktorral amit a videón mentem, plusz még egy keveset amikor nem ment a felvétel!! :(
Kevesebbet fogyaszt egy kissebb diesel meg nyomatékosabb.Én úgy szeretném,hogy motor kuplungal hosszirányba, vezérműlánc+kerék(PL:skoda mert az elég rövid)ez csökenti a fordulatot,ezt lada váltóval kötöm össze.A váltótpedig hardival direktbe zsuk vagy uaz hídal.Ehez mit szólsz,szóltok?Kivitelezhető?