Az lehet, de nézz utána, hogy pl: a Saito cég markolatfűtését ki mennyire ajánlja (Louisban 47 euro), és majd megérted, hogy az Oxford mennyivel jobb, és miért annyi amennyi.....
De továbbra sem értem a gyárit 80 e ft-ért..... Az vajon mivel tud többet, mint pl. az Oxford?????
a markolatfutes es a kezvedo jo ne hagyjatok ki. :)
Szerintem sem rossz dolog :))) Viszont ha valaki nem szeretne kiadni 80 e ft-ot gyári markolatfűtésre, annak tudok ajánlani vadiúj Oxfordot hőfokszabályzóval 19 900 ft-ért (boltban 24 200 ft!!!!)
Vanchu lenne aki prezetálhatná, miként néz ki mindez felszerelve, de szegénykének most kisebb baja is nagyobb annál, mint hogy holmi markolatfűtés demonstrátor szerepében tetszelegjen nekünk.....
ˇ -GSX-R 1000 K6 3.000.000.-
ˇ -GSX-R 600 K5 2.300.000.-
ˇ -SV 1000 SZ 2.000.000.-
ˇ -SV 1000 S 1.900.000.-
ˇ -SV 650 S 1.550.000.-
ˇ -GSF 650 SA 1.550.000.-
ˇ -GSF 650 S 1.500.000.-
ˇ -GSF 650 1.450.000.-
ˇ -DL 650 1.550.000.-
ˇ -DR-Z 400 SM K5 1.320.000.-
ˇ -DR-Z 400 E K5 1.320.000.-
Az akció korlátozott a készlet erejéig, és az árak csak december 2-3. án, és december 9-10.- én érvényesek.
Szasz! Ez nem igaz mindenki most vesz új motort, ez a tendencia engem nagyon aggaszt, mert írigy vagyok!;)) Nem győzőm leírni hogy gartulálok és hogy nagyon sok élményekben gazdag km-t kívánok!:) És persze Széles utat és Gumifákat!:) Ice
Kerdeztem a 5-6-ban a leszabalyozast a kis dl-re azt mondta a szerelo, hogy szerinte van leszabalyozas. Aztan mondtam, hogy ugy hallottam, hogy le lehet huzni valami sarut. Azt mondta, hogy szerinte a km ora erzekelojet le lehet huzni de akkor km ora sem lesz, viszont leszabalyzas sem.
:) Ha valaki legkozelebb veszi at a motorjat faggassa mar ki jobban a szerelot. :)
Szal itthon van a vas. :) A szivargyujto meg nincs benne, mert nem jott meg. De a tobbi cucc rajta. Mentem vele 11km-t. Ugy erzem szeretni fogjuk egymast. Az eso esett, a markolatfutes es a kezvedo jo ne hagyjatok ki. :)
Köszöntelek itt a topicba, és örülök, hogy végre ránk találtál, bár elég sok helyen hirdettem, úgy látszik mégis kevés volt a marketing! Garula a kis Stromhoz! Én is arra várok már egy hónapja!:-(( De sajna még most sem jöttek meg az oldadoboz tartók!:-(( Azért meg külön nem fogok utazni még 350 km-t, mert a mocc ugyan már elhoz6ó lenne, de a doboztartók nélkül, és mint írtam, majd ha egyben lesz! A rúgókról majd írnak a tapasztaltabb Öreg Rókák!:-))
Nem tudok tanácsot adni, próbáld ki majd mindet és amelyik megtetszik azt vedd meg!;) De mégis tudok, a Suzuki DR800S-en is járjon az eszed, mert ennél jobb 1 hengerest még hordott hátán a föld /ha 2 hengerset szeretnél akkor meg vegyél DL-t! ;)/!:)
Szasz! Kiváncsi leszek hogy fog visítani, ha "szépen" akkor én is beruházok egy ilyenre!:) Jó ötlet, tetszik!:) Köszi! Mi is, PS40, elég ennyit mondani a boltban és már tudni is fogják miről beszélek?! Ja írod hogy megis lehet hallgatni a boltba, akkor lehet hogy beszaladok én is erre felénk egy risztós boltba, hátha itt is meglehet! Ice
Én kaptam frankó kis kézikönyvet a gépről,van is benne leirás,hogy kell és hol...inkább a tapasztalat ami érdekelne.Persze ha nem leszek okosabb,akkor tavasszal majd kénytelen leszek kisérletezgetni,ha egyáltalán érdemes hozzányúlni:)
Nekem amikor átvettem a motort, azt mondták az első telóra, hogy úgy van jó, ahogy a gyárban beállították.... A hátsó előfeszítést meg mindig úgy tekergetem, hogy nagyjából leérjen a lábam... :) Nem is tudom hol lehet és hogyan a csillapítást állítani, mert április óta nem kaptam még kézikönyvet a motorhoz... :(
Pár napja olvasom a topikot...érdekes és hasznos dolgokat olvastam,láttam.
Egy kék DL 650-es boldog tulaja vagyok 1 hónapja..sajna nem sokat tudtam menni vele,de amit megvolt az nagy élményt okozott.Hosszas válogatás és tesztelgetés után döntöttem a kis Strom vásárlása mellett.Örülök a topiknak,mert már régóta kerestem ilyen handulatú és témájú oldalt:)
Volna egy kérdésem is a tapasztaltabb vastulajok felé,a hátsó futómű-rugóelőfeszités és csillapitóerő beállitásával kapcsolatban,hogy érdemes állitani,egyáltalán érdemes hozzányúlni vagy jó a gyári beállitás?Gondolom gravitációfüggő is a dolog:) 80kg vagyok.
Köszönöm az invitálást, fogok élni a lehetőséggel! Így télvíz idején ábrándozom jön a tavasz, majd a nyár...! Nézegetem a rendkívűl kibővűlt piaci kínálatot, amely nagyon-nagyon nagy örömmet ad Nekünk motorosoknak. PL. ezek tetszenek, akár vásárlás céljából is, ha majd eljön ideje! Most 1.-DL 2.- ha lesz új Transalp (XLV125 van most) 3.-XT660r-Apr.Trail ( -ifjúkori szerelem egy dűbörgő 1 cilinderes) Szóval ezeken járkál az eszem!
Így már teljsen érthető a dolog!:-)))))))))))) Köszi a gyönyörű képet!:-) De ha már olvasod a topicot, vajon miért nem szólsz hozzá?? Légyen az bármi is, ami a motorokkal, túrázással összefügg, szívesen olvassuk!!:-))
Talán ez is egy közérdekű közlemény! Vettem tegnap a még szalonban lévő motoromhoz, egy piezós kürtöt! Isteni visítós hangja van, kicsi, kb 5x5x8 cm, fekete, és olyan kicsi az áramfelvétele, hogy nem kell külön relével bakötni, mint a hajókürtöt, hanam simán elég az eredetiről lehúzni a sarukat, átdugni erre, és már kész is!:-)) Ha valakit érdekel, teszek fel róla képet, vagy esetleg felteszem a hangját is! De egyébként minden riasztókkal foglalkozó boltokban kapni, típusa PS40, és ott meg is lehet hallgatni! Ja és az ára nagyon baráti, 908 Ft! És szerintem sokkal, de sokkal egyedibb, mint ami rajta van!!:-)))