Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Miért kell annyira rövidnek lennie?? Én az enyémnél arra figyeltem, hogy a nyomtáv 1máéter legyen meg a tengelytáv ne legyen túl nagy, ezért van a motor az első híd elöt!
Azért kérdeznék mert nem tudom!Láttam olyan videot ,hogy a motoron amiben benne van a kuplung az önindító rész arra van szuperálva egy kis ékszíjtárcsa alatta-utánna nagyobb tárcsa a váltón.Utánna kardán -hid.Én a kardánt szeretném kihagyni.
Tényleg nem tudok mondani semmit még becslést se. Anyit mentem a traktorral amit a videón mentem, plusz még egy keveset amikor nem ment a felvétel!! :(
Kevesebbet fogyaszt egy kissebb diesel meg nyomatékosabb.Én úgy szeretném,hogy motor kuplungal hosszirányba, vezérműlánc+kerék(PL:skoda mert az elég rövid)ez csökenti a fordulatot,ezt lada váltóval kötöm össze.A váltótpedig hardival direktbe zsuk vagy uaz hídal.Ehez mit szólsz,szóltok?Kivitelezhető?
Kell még egy váltó, az lenne a legjóbb ha a hátsóhídhóz való tehát a gyárija!! És már meg is van a megfelelő áttétel!! Az enyémbe lehet egy citroen 1,9D motor lesz. :):)