Keresés

Részletes keresés

gyuszi1989 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 2160

igen

 

Előzmény: turner62 (2158)
gyuszi1989 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 2159

Ne lepődjetek meg azon amit láttok kényszerhelyzet volt.

Nagyon nagy sár van az udvaron és a pótkocsit nem birta behúzni.

turner62 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 2158

Ez a tiéd?

 

Előzmény: gyuszi1989 (2156)
iskra Creative Commons License 2012.01.01 0 0 2157

Na igen ott a tetemes öblitési veszteség.

A megfelelöen  méreteztt kipuffogó csökkenti azt.

Akkor neked is eszik a gép.

 

A szántás közbeni fogyasztás relatív függ a szántás mélységétől,talaj tipus ,talaj nedvesség,eke.

Ja és a szántandó terület alakjától is (a fordulók miatt).

Előzmény: LittleHornet (2147)
gyuszi1989 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 2156

 

turner62 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 2155

Maximálisan egyet értek, de mikor már 10-edjére állítom a gyújtást  30-adjára szedemszét a karbit, hogy azt mondjam

talán mostmár jó. De kiderül, hogy kifele üresen semmi gond, de terhelve nem igazán jó még mostsem. De ez annak köszönhető,

hogy nem eredeti se a gyújtás se a karbi.

A röpsúlyos előgyújtás? De jó lett volna annó a P21-es motoromba. Igazad van!

Előzmény: Zemiator (2154)
Zemiator Creative Commons License 2012.01.01 0 0 2154

A legnagyobb probléma talán az ,hogy nagyon precíz vagy ! :-) Ezt persze jó értelemben írtam !

Az ideális az lenne,ha egy röpsúlyos szabályzó működtetné ,megfelelő karakterisztikával !

Így egy jólműködő középértéket kell találnod ! Lehet,hogy nem lesz szép az alapjárat, de ha elviszi a húsz q-t akkor azért ne sopánkodj !

Előzmény: turner62 (2153)
turner62 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 2153

Egyébként a kissebbik fiam modelezett, és tegnap adott egy ötletet. A gyújtást kitudnám váltani 

egyszerűen elektronikusra.:

 

Ime:

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__6292__Replacement_CDI_for_XYZ_50cc_26cc_A_Engines.html

 

Jeladó meg ennyi:

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=17620

 

Ugyan is azt vettem észre, hogy hiába állítom be az előgyújtást (mérőórával)  nem igazán van ott ahol kellene, amit annak 

tulajdonítok, hogy a mágnesgyújtás fogaskerék illesztése nem jó. Főleg alapjáratnál jelentkezik.

Mi a vélleményetek erről a szerkezetről?

Előzmény: Zemiator (2152)
Zemiator Creative Commons License 2012.01.01 0 0 2152

Lehet, hogy nagyon nem futkároznék mire a sor végére érnék, de egy próbát  megérne !! :-))

Előzmény: turner62 (2150)
turner62 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 2151

Az nem elfüstölt hanem bele égett a lemezbe.:)))

De tudtam én azt!

Előzmény: Zemiator (2149)
turner62 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 2150

Persze az R-után meg csontlágyulást kapnál a sok Calcium veszteségtől! :))

Ugy mennél mint a józan kígyó! :)))

Előzmény: Zemiator (2148)
Zemiator Creative Commons License 2012.01.01 0 0 2149

A Traki végsebességét ismerve, ez egy többórás út lehetett !  20 km-re vetítve bizony soknak tűnik, de 2-2.5 órai üzemnek már nem annyira !  Főleg hogy visszafelé ott volt az a 20 q !!  A HYTEC felirat lehet el is füstölt......

Előzmény: turner62 (2146)
Zemiator Creative Commons License 2012.01.01 0 0 2148

"Ezekről" én is lemaradtam...........ha  ebben tudnál segíteni, hogy eljöjjenek hozzám, szívesen venném !  /A kipufogóért cserébe ! / :-))

Előzmény: turner62 (2141)
LittleHornet Creative Commons License 2012.01.01 0 0 2147
Köszi, hogy megnézted. Az enyémnek is van étvágya, de ahogy körbenézegettem, a kétüteműek sajnos nem az alacsony fogyasztásól híresek. Nálam 1 óra szántás=1,8L benzin.

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=US#/watch?v=I2Iw2qt6lHs
A gép gyönyörű, 6 deci benzint azért irreálisnak tartok óránként.
Előzmény: turner62 (2146)
turner62 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 2146

Hali !

Tegnap a jó idő volt itt Dévaványán, így úgy döntöttem, hogy kipróbállom az eredeti motort, mit bír és mit fogyaszt.

A terület ahova mennem kell pontosan 10 km-re van.

Vittem magammal benzint hát ki tudja?! A motor 317ccm -es  de nem eredeti a gyújtás és a karburátor, amivel még midíg szívok.

Na a lényeg a fogyasztás  20 km- en visszafele kb. 18-20 q fa így 4,5 litert fogyasztott. Kivolt használva a dugattyú végég. 

De szerintem hiába kapott új gyűrűket a dugó ráférne egy henger felújítás.

Szóval van étvágy!

Előzmény: LittleHornet (2119)
józsika1986 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 2145

Sikerekben és Eredményekben Gazdag, Boldog, Új és Jobb Évet Mindenkinek:)

abodi72 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 2144

Rendben

igykszem vevőt keresni rá :)

Előzmény: baka38 (2143)
baka38 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 2143

Szia!

Tudom ez egy barkácsolos topic (egyik kedvencem ) és egyetértek az elöttem szolokkal is de szerintem ugy járnál a legjobban ha a Matizt eladnád alkatrésznek és abbol a pénzböl vásárolnál egy házikészitisü kistrakit. Föleg a váltoja értékes és kapos. Aposomnak hetekig keresgéltünk mire találtunk egy bontoba horror áron. Mindig van kereslet egy müködö bontott darabra de szerintem a többi alkatrészt is jo áron tudnád értékesiteni. Szerintem igy jobb trakid lenne mint ha te csinálnád magadnak ( azért vannak buktatok böven ) és pénzed is maradna. Persze ha magdnak épitesz egy kistrakit az nagy szo és jo érzés dolgozni vele de az épités nem oly könnyü mint gondolná az ember.

 

Üdv. Mindenkinek! Remélem nem fáj a fejetek. :)

Előzmény: abodi72 (2126)
szabi7911 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 2142

Boldog újévet mindenkinek!

turner62 Creative Commons License 2011.12.31 0 0 2141

Ez lemaradt:

Gokartos Creative Commons License 2011.12.31 0 0 2140

Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!

turner62 Creative Commons License 2011.12.31 0 0 2139

Boldg Új Évet mindenkinek!

 

 

Gepesz35 Creative Commons License 2011.12.31 0 0 2138

iskra Creative Commons License 2011.12.31 0 0 2137

http://www.expressz.hu/gep-szerszam/faipari/hirdetes-29419491/

 

ez érdekes.............sajna nincs egy kanyim se.

Ha fasza gép megérné.

iskra Creative Commons License 2011.12.31 0 0 2136

vinni vinné.

De a matiz teéltengelyei és gömbcsuklói előbb-utobb megadnák magukat.

A motor is nagy terhelést kapna.

De ha csinálsz kistrakit és hozzá ekét,pótkocsit akkor már szélesebb körben tudnád felhaszálni egy univerzális kistraktorod lenne.

A terpjáró képesség is javulna.

Előzmény: abodi72 (2133)
Istvan56 Creative Commons License 2011.12.31 0 0 2135

iskra Creative Commons License 2011.12.31 0 0 2134

ha veszel egy rossz UAZ-t akkor akér összkerekes géped is lehet ott megvan minden alkatrész.

Terepváltó is adott.

Előzmény: abodi72 (2131)
abodi72 Creative Commons License 2011.12.31 0 0 2133

Láttam trabant motoros trakikat is azokon is van hid ?

 

sima 1 sebességi fokozattal nem vinné ?

Előzmény: iskra (2132)
iskra Creative Commons License 2011.12.31 0 0 2132

Nyomaték és kis sebesség kell.

A váltóbol kilépő nyomaték kevés a matiz motor megbírkózna akár 2 fejjel is.

Redukálni kell a fordulatszámot mert nem futva szántunk,meg a nagy terhelés odabasz a motornak.

Meg nagyobb vonóerőt állítuk elő és egyébb negy erejű munkákat is végezhetünk.

Olvass vissza van leírva pár megoldás,ha a többiek is bejelentkeznek biztosan ők is hozzászólnak a témához.

Lehet kapni traktormintás gumit 13-as felnire is.

Kicsit drágállom de ez van.

 

 

Előzmény: abodi72 (2131)
abodi72 Creative Commons License 2011.12.31 0 0 2131

Egy egyes lóvas ekét szeretnék hozzászerelni és szántani kellene kb fél hektár területen .

 

milyen hátsó hidról beszéléll iskra ?

minek kell a hid ?

egyszerüen ha rözítem valahogy nem megoldható ?

lehet 13 as kerékre terepgumit kapni ?

terepkapcsoló nélkül ,igy ahogy kiadta a gyár nem birkózik meg egy eketestel ?

Előzmény: Furak (2127)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!