Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Akkor végülis jónak mondható :) ha teljesitményt akarsz akkor anyag is kell:)
no én ezt példa képpen kérdeztem nekem egy 2T trabi motoros van de ugy hogy trabimotor+váltó+zsiguli híd direktben egy kardánnal összekötve ja 1200-es diffi,nekem is egy literes fűnyiró tank van rajta (gondoltam arra,hogy minek rá a 24 literes ugy se tankolom tele:)
És akkor próbaképpen utána akasztottam a boronát nem vetés alá hanem a kertben (50x40m ) 2000m2 gyep tehát vakondtúrásokat gyepet megszellőztetni ... kb 7 deciböl kijött
Nagyon jó megoldás:) és egyszerűnek is mondható:) ténleg csak gratulálni tudok én is :) nem csak az önindító hanem az egész gép :)
Fogyasztása milyen a motornak ? én csak népnyelvböl ismerem a pannónia blokkot állitólag nagy fogyasztású ,de ezzel ellentétben nagy nyomatékú,ezért kérdezem hogy mi az igaz belőle? :) ténleg nem kritizálni akarok :) távol álljon tőlem :)
Mint ahogy az a képen is látszik nekem a főtengelyre egy dupla ékszijtárcsa van feltéve. És erre az ékszijtárcsára van még egy fogaskerék felrögzitve és ebbe csatlakozik egy trabant indítómotor. Nekem berugókar megvan hozzá de eddig sem használtam mivel a dupla ékszijtárcsára tekertem egy kötelet és én igy indítottam.
A rugózásról pedig annyit hogy egy trabant komplett első részét szükítettem össze. Tehát nekem az első futómüvem egy tarabatn fütómüve.
A rógásról meg annyit hogy terepen tökéletesen müködik és a kerék kb 15-20 cm es emelkedésnél lóg csak a levegőben.
Érdekelne a Pannónia motor önindítos megoldása, nekem is ilyen traktorom van és hát negyon jó lenne ha nem kellene rugdosni. Meg valahogy korrekten megoldani a berugokar ehhelyezését hát kissé necces. Ha tudnál fotót küldeni a megoldásról megköszönném.