Lehet már nem tudom mi lehet a gond. De ha a chip lenne a szar akkor hidegen mért nem csinálja? Nem tudom de már jó lenne meg oldani. Hiba kódot nem ir igy meg elég nehéz a dolog, már ötletem sincs.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy audi a4 b6 1.9 pdtdi autóm. A hiba jelenség alapjárat ingadozik, és ráza a kasznit. Pd elem cserélve,kábelköteg szintén de még mindig csinálja. Ha van valami ötlet szivesen fogadom. Előre is köszönöm!
Szeretnék egy A4-t venni, nagyjából kisakkoztam hogy mit szeretnék:
Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line
2011-2012 ~60000km
155 kW (211 PS)
Automata
(Navi, színes kijelzős, MMI 3G+, Start-Stop keyless, nepfénytető, hátső kamera)
Van esetleg itt valaki vagy tudtok ajánlani ismerőst aki ért az Audikhoz és autóbehozatallal is foglalkozik? (mobile.de-n találtam pár autót ami szóba jöhet)
Elgondolkodtam azon, hogy veszek a családnak egy Audi A4 1.9 PD Tdi-t, 101 Le-st ( Avant).
Hallomásból tudom, hogy a PD elemek 200e km felett szeretnek meghalni, mástól meg azt hallom, hogy 350e km-nél tartanak és gond nélkül. Rólam tudni kell, hogy a C-maxban és a BMW-ben is 10e km-ként cserélek olajat, de sajons nem tudhatom, hogy az előző tulajdonos hogy kezelte az autót.
Mire figyeljek tehát? Diagnosztikával meg lehet állapítani a PD elemek "erejét"? BMW-nél a korrekciós értékekből a porlasztúcsúcsok állapotára lehet következtetni, de bevallom őszintén, Audi irányába most kacsingatok csak.
Mire figyeljek tehát a típusnál? Lendkerkék, PD elemek, kuplung?
Köszönöm a gyors és kimerítő választ. Már két éve megvan és azóta volt cserélve olaj és szűrő. Illetve a biztonsági okból cseréltettünk egy kuplung tárcsa szettet. Illetve annyi baja volt eddig, hogy a hőgomba meghibásodott. Azóta semmi még. Bár többen mondták, hogy fura hangja van a motornak de nem derítettük ki az okát de egy autószerelő ismerős a vezérlésre gondolt, de após meg másra. Nem merem cserélni mert horror árba lenne németországba.
Hol tudnék esetleg online alkatrészeket nézni ahol viszonylag olcsók az árak?
Illetve ha mindent kicserélnék akkor az mekkora költség lenne? (amiket javasoltál persze azokból)
Ha most került hozzátok, akkor én cserélnék olajat olajszűrőt, levegőszűrőt, pollen szűrőt, benzinszűrőt .. Gyertyákat esetleg fékolajat..A vezérlést is lecserélném a vízpumpával együtt.. Ránéznék a fékre, a lengéscsillapítókra... Fagyálló állapota ....
Had kezdjem úgy, hogy nem olvastam az előttem levőek hozzászólásait de ahogy az időm engedi megteszem.
Teljesen laikus vagyok de van egy audi a4-ünk (1.8 benzin 1997-es szedán) és azt szeretném kérdezni, hogy mit érdemes cserélni rajta, használt korában? Ha kevés az info a kocsiról akkor utánanézek még a forgalmiban egy két dolognak.
Ezt a kocsit ajándékba kaptuk és nem tudjuk, hogy volt-e már valami is cserélve (gondolok itt légszürőre, gyertyára stb)
Ha lesznek jó válaszok akkor még kérdeznék ha szabad.
Esős időben feszt eldugul és kocsi mellett állva hallhatóan szürcsöl!
Valamint rettenet szívja a tanksapkát.Azt levéve nagy szusszanás és hallik hogy úgy is szívja a levegőt!
jobb első kerék mögött van és okos tervező a kerék mögé az alvázra vezette ki az egyik csövét..azon is szív befelé.
Magát a szűrőt nem lehet szétszedni eddig csak levegővel lett fújkálva ami kis időre megoldja a dolgot.
Azt nem tudom le lehet e dugózni?
1 cső megy bele a tankból (benzingőz) 1 ki az alvázra 1 meg fel a légtömegmérő elé a levegőcsőre..itt van 1 mágnesszelep és ez kattog ha olyanja van.
Nos ha a tankból jövő csövet ledugózom és a mágnesszelep csatiját lehúzom az okozhat e vmi kárt ha ez az autó élete végéig így marad?
Tudtommal ez csak arra van h a benzingőzt a szénszűrő megszűrje és bedolgozza a mágnesszelepen kereszetül ne a szabadba menjen ki.
A tanksapka meg szelepes szóval ha sokalja nyáron úgyis elszisszen..így csak az a mágnesszelep a kérdés..mert ha jól rémlik a vezeték másik fele a légtömegmérőn van..valszeg összedolgoznak..paszz..
Egy kis segítség kéne. Hál' istennek nem saját, de azért izgat.
A4 1.9 PDTDI, 90LE, 8V. 10-15e km-ként elhasznál egy készlet hidrotőkét, közben volt azért még vezérmű tengely is. Érdekes, hogy az autó adatai alapján belevaló vezérmű-tengellyel el sem indul. Hármat is próbáltak hozzá, mire az egyikkel működött. De szerintem tuti ez sem jó hiszen a hidrotőkék csak beszakadtak szép lassan.
Segítséget kérnék Tőletek. A4 2000 ARM 1.6 motor 220 e km. Időszakos hibával állok szemben és nem tudom a megoldást. Hidegen vagy üzem melegen néha eltűnik az erő a motorból minden előjel nélkül. Menet közben mintha kapcsolna vmi és érezhetően visszaesik a teljesítmény. A másik idegesítő és érthetetlen az amikor egyszer csak leáll a motor, de csak terhelés után, tehát lassítok az utca végén vagy parkolok a városban és ha nem fokozatos vissza váltással lassítok, és simán kinyomott kuplunggal navigálok akkor ez van, aztán indítás és működik minden. Az előző tulajdonos a katalizátort kivette a rendszerből-nem tudom van-e köze a hibajelenséghez. Ami jó illetve cserélve lett: lambda szonda, fojtó szelep, üzemanyag szűrő, ac pumpa, nincs fals szívás, minden cső ok. Akksit most cseréltem mert zárlatos volt és a hibatárolóban is bent volt . Tároló ki lett ütve ismét a napokban és a lambda szonda volt bent, feltételezés csupán de van köze a katalizátor hiányához??? Elképzelhető, hogy a motorvezérlőt kéne tanítani, és azért csinálja még mindíg az új akksival??? Ötleteket, véleményeket szívesen fogadok. Előre is köszi mindenkinek.
Van 1 2006-os A4 kombim ami olyan "hibát" csinál,hogy a gyári saját biztonsági övcsatját nem ismeri fel és csipog mintha nem lenne bekapcsolva,de ha 1 másik csatot(valami más régiről levágottat) rakok bele akkor semmi baj sincs. ha a 2 első ülés csatját átlóba dugom be akkor szintén minden tökéletes!! de a sajátba nem akar jó lenni. tapasztalt már valaki hasonlót??
Szeretnék Audi A4 B8 (2011)-hoz MAGYAR kezelés kézikönyvet szerezni. Roppant drága szervízben (30.000 ft), valaki esetleg ki tudna segíteni akárcsak egy másolattal, hálás lennék, viszonoznám...