Keresés

Részletes keresés

józsika1986 Creative Commons License 2012.01.12 0 0 2325

a 6méteres vágóasztal ténleg nem rossz üzemanyag felhasználás szempontjábol nem sokkal fogyaszthat többet mint 2 méteres asztallal:)  

Előzmény: iskra (2322)
józsika1986 Creative Commons License 2012.01.12 0 0 2324

igen-igen a thermoking-es hűtőspótokat is szerelik ilyennel vagyis mégse ilyennel hanekm a 4 hengeres 1200ccm-essel:)

de nincs kizárva ,hogy 3 hengeressel is szerelik valameik hűtőspót gyártó hűtőis kisebbeken lehetséges mint pl a 7.5 tonnás gépeseken:)

Tehát én csak 4 hengerest láttam Thermokinges póton azért merem ezt állitani:)

am AZOK IS ÁLTALÁBAN NATGYRÉSZT KUBOTÁK:)

Előzmény: iskra (2321)
baka38 Creative Commons License 2012.01.12 0 0 2323

Sziasztok!

Kaptam egy inverteres heggesztögépet, ugy hogy az idén nagy trakiépités kezdödik !!:)

iskra Creative Commons License 2012.01.12 0 0 2322



 

 

 

 

Pár érdekes gép.

A harmadik na az nem semmi!

 

 

iskra Creative Commons License 2012.01.12 0 0 2321

Te ez hasonlít a hűtős/fagyasztós tgk felépítmény aggregátor motorjához.

Így első ránézésre.

Előzmény: józsika1986 (2298)
iskra Creative Commons License 2012.01.12 0 0 2320

Üdv mindenkinek!

Gondolom a lamelláskuplung miatt (a vsatagabb olajon nem zár hanem csúszik). (ha már szarrá van kopva ,vagy a rugó gyengült meg)

Megnyugtatlak az MZ-s oldalakon is javasolják,ott írják is nem kell full jó márka megteszi a teszkós is.

A blokk oldalán jelőlve van a nívószint méghozzá úgy,hogy a nívó csavart kitekered.

A blokk vizszintesen legyen ,nagyjából abban az állapotban mikor a motorkerékpárban lenne.

A beöntőn öntöd az olajat mikor a nívócsavar furatán "kifigyel" az olaj akkor  OK.

A nívócsavart betekered és kész.

Előzmény: gyuszi1989 (2317)
Gokartos Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2319

A nyomatékváltóknál használatos olajok sűrűbbek a motorolajnál, hogy a fogaskerekek fogai közötti nagy felületi nyomás esetén se szakadjon meg az olajfilm.

Előzmény: gyuszi1989 (2317)
Gokartos Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2318

jó!Hát akkor töltsd fel azzal,csak tudd hogy a 15w40 es olaj az 4ütemű motorolaj!Neked pedig a pannóniában a blokban a váltó meg a kuplung van:tehát a hajtómű,ezért ajánlottam volna inkább bele a hajtóműolajat!

Előzmény: gyuszi1989 (2317)
gyuszi1989 Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2317

bocs 15w40 es olajat mondtak

gyuszi1989 Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2316

Pannónai fórumot 1.5 litert mondanak a 10 w 40

Dolmi mackó Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2315

Azok, 10-21 lóerő közöttiek, bitang jószágok :-)

Előzmény: kék1 (2312)
Gokartos Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2314

A blokkba 80w-90 es hajtóműolaj kell de hogy mennyi azt nem tudom!!!!

Előzmény: gyuszi1989 (2310)
turner62 Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2313

10w-40 -es motorolajat  belerakhatod nyugottan.

Előzmény: gyuszi1989 (2310)
kék1 Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2312

Komoly gépek.

Előzmény: Dolmi mackó (2309)
józsika1986 Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2311

hali én nem tudok erröl sok mindent de szerintem a :    "Pannónia motorkerékpárok" fórumon lehet megtudja valaki mondani:) remélem tudtam segiteni

Előzmény: gyuszi1989 (2310)
gyuszi1989 Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2310

Pannónia blokkba hány liter és milyen olaj kell????????????

 

Dolmi mackó Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2309

Utánanéztem ezeknek a Thaföldi egytengelyes trakeszoknak, amiknek a motorját árulják a keletagroban.

A motort és a hajtást külön-külön árulják, jó lenne, ha a kelegaro hozna hozzájukhajtást is.

 

józsika1986 Creative Commons License 2012.01.10 0 1 2308

Elég nyomatékos motorok és alacsony fordulat és állitólag kis fogyasztásuk van:) kompon van egy Tiszalök-Tiszatardos közt de ahogy beszélték állitólag valami 5-és 10 liter gázolaj közt elketyeg egésznap:) azért irok 5-10 litert mert a kettő közt mindent hallottam:DD

Előzmény: józsika1986 (2307)
józsika1986 Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2307

Ja értem:) én ugy tudtam  hogy a diesel mia az 4ütemű:)

Előzmény: Gokartos (2303)
józsika1986 Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2306

Nem tudom de sztem nem állitólag gyárilag ezzel a kubota motorral jött ki  mert ugyanezzel a váltóval adtak ki 2hengeres Talán MAG motort 

Aképen levő kék és fekete motor ugyanaz:) 

csak annyit csináltam mint a bontott kubota motorokkal szoktak semmi többet kapot: uj olajat,szűrőt,festést:))) am kifogástalan izzitás után pöcre indul:) öninditóját valameik nap takaritottam ki 55Ah-s akksival szépen indul //hozzáteszem nem sokat ment ez a motor/// nin benne 500 üzemóra

Előzmény: Dolmi mackó (2299)
iskra Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2305

Teljesen igazad van.

Pedig kiskertekbe,fólia,üvegház,kisgazdaságok ideális kisegítő ill fő munkagépe lenne.

Kereslet szerintem lenne rá csak sokan az átalakított rotakapák ill a váltó tipusú (terra rekord) melett maradnak.

Ha jobban megidul ismét a háztályi gazdálkodás és vége lessz ennek a v(ál)ságnak akkor lehet jövőt látni benne.

Előzmény: Dolmi mackó (2302)
Gokartos Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2304

Na itt vannak egytengelyes kistraktorok!De mikor ezt megláttam a használt gép árakat azt hittem fölakad a szemem!((-: http://www.agrolanc.hu/webset32.cgi?Agrolanc@@HU@@63@@298846272

Előzmény: Dolmi mackó (2302)
Gokartos Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2303

Nállam volt egyszer egy 6Le-ős MIA motoros kistraktor,javítani!Az 2ütemű szelepvezérelt Diesel motor volt,900 ford/perc volt a max fordulata!Egy házi építésű traktor vázra volt rászerelve és a traktor mögött egy 800-as lappal rendelkező korongfűrész volt amit a motor hajtott meg egy lapos szíjal!De a szomszéd településen is van egy amit használnak is abban már 9Le-ős MIB benzines motor van és maga a kinézete olyan mint a lovaskocsi!UAZ hidak és váltó van alatta,tehát 4kerék hajtású és fenyő mintás gumi van rajta!(-: Komoly kis szerkentyű 20-30mázsa fával az ártéren ahol mi elakadtunk az MTZ-vel simán elment!

Előzmény: józsika1986 (2294)
Dolmi mackó Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2302

Tegnap kerestem, de nem találtam :-)

 

Érdekes, hogy ezek a kistraktorokkal foglalkozó cégek nem nagyon hoznak be egytengelyes trakeszokat, pedik ahonnan behozzák a gépeket, ott biztos nagyon sok egytengelyes is van.

Amit behoznak egytengelyest, szerintem azt is nehezen adják el, gondolom nincs rá kereslet, egyrészt, itthon nincsenek nagyon elterjedve, másrészt, az a szegmens akinek ilyen gép "való", annak nincs rá megfelelő pénze :-( , akinek meg esetleg van, az négytengelyes japánt, vagy valami szocit vesz.

 

 

Pedig jó lenne, ha behoznák az igazán bitang kubota és yanmar egytengelyeseket is :-), azok között azért már akad nagy és erős gép is.

 

 

Előzmény: iskra (2301)
iskra Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2301
Előzmény: Dolmi mackó (2297)
iskra Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2300

Én csak példának mondtam a trabit,de lehet persze erősebb is.

Igen alváznyulványt kell csinálni,valamint a féltengelyek is nagy odafigyelést igényelnek.

Előzmény: józsika1986 (2298)
Dolmi mackó Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2299

Ezt a kubota mocit egy japán kistraktorból bontották ki?

Előzmény: józsika1986 (2298)
józsika1986 Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2298

igaz ez is :) de a 2T trabié nem gyenge akkor inkább 4T-é bár kicsit drágább de erősebb:) és diffi minden megvan félfékesre is meg lehet oldani  "hidnak jó két hátsó lengőkar pl:)

ott van benne csapágyház minden helyben bár azok lehet gyengék ,,, érdemesebb akkor hegeszteni egy alvázkeretet:) két csapágyházzal a szélein 

én igy szerettem volna megoldani a 4T trabi váltóval+MAG 450-es motorral amiben röpsúlyos kupplung van bár akkor ha ékszij akkor az is jó kuplungnak: ) 

Csak azt azért nem csináltam mert a Tlt-tengely nincs rajta és nekem a végett kel egy egytengelyes bontottam egy rasant benzines kaszát négy kerekű 2+1-váltóvan 1:6-os végáttételekkel e-h kardán kaszálni ágapritó bármi meghajtására jó :) 

azt épitem át egy vtengelyesre hasonlót szeretnék mint a Rasant junior csak keskenyebb kb 110cm-s nyomtávom lesz ha jol számoltam:)

ilyen volt   ha minden jó ilyen lesz:) vagy hasonló annyi hogy én keretalvázat épitek hozzámotor a váltó felettez pedig felujitás alatt van augusztus óta  

Előzmény: iskra (2296)
Dolmi mackó Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2297

Néztem tegnap a honlapjukat, de nem találtam rajta, tavaly még rajta voltak, meg az árak is.

Előzmény: iskra (2296)
iskra Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2296

Jelenleg is árul.

Véleményem szerint csak is szíjjkuplungos megoldás jőhet szóba az erőátvitelnél.

Végül is ha ősszepárosítod egy olyan váltóval ami elsőkerékhajtású keresztben elhelyezett motorú kocsié. Pl:trabi . A nylelstengelyre teszel egy jó nagy ékszíjtárcsát akkor még némi munka és van egy fasza kistrakid.

Előzmény: Dolmi mackó (2277)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!