Engedd meg, hogy gartuláljak a döntésedhez és az új motorodhoz!!:-)) (És remélem, elsőként a topicból, nem úgy mint a múltkor, hogy mire leírtam, 7. lettem.:-(( De remélem ez a nem hagylak itt titeket, nem csak amolyan "elbocsátó szép üzenet", hanem komolyan így is gondolod!!!
1x már írtam ugyan, de megismétlem, ez a mi topicunk, azt reklámozunk amit akarunk, de szerintem ez csak információcserének, felvilágosításnak minősül, nem reklámnak!
Egyébként én is olyan vagyok, hogy ha valami nagyon olcsó, annak előbb utánajárok, hogy miért is, és ha semmit nem találok gyanúsnak, csak akkor veszem meg! Tudod, írta egyszer egy okos ember itt a fórumban, én csak idézni tudom:
" Nem vagyok olyan gazdag, hogy megengedhessem magamnak, hogy olcsón vásároljak!"
Olvasd kicsit figyelmesebben a topikodat:)))) A 839-es hozzászólásban már leirtam, hogy ehhez mit szólok :)))
tube,
Igazad van, tényleg 129-ért adja a Schubertet.... Csak tudod ez az a kategóriájú sisakja a Schubertnek, amit szerintem nem tudnak olyan könnyen eladni... Túl nagy konkurenciát csináltak saját maguknak az S1-gyel.... Nem hiszem, hogy a QM1 a legkeresetteb sisakjuk lenne, ezért muszáj megszabadulniuk tőle, hiszen te is jól tudod, hogy a sisak "romlandó árú"... 5 év, ez biztos mond valamit... Én még azon sem lepődnék meg, ha a sisakok nagytöbbsége például 2004-es gyártású lenne (akkor meg már csak 4 évet használhatod )... Nem tudo, mikor asták ki a QM1-et, ez csak egy ötlet, bár nem lehetetlen....
Nem szeretném szaporítani a szót, a Louis az itthoni árakhoz képest csak akkor olcsó, ha nem két szelepsapkáért mész ki. De a Louis nem hülye, profitorientált cég :))))..... Ha valamit olcsón adnak, akkor annak meg van a racionális magyarázata :))))
Azért a Louisban mást is le szoktak értékelni ugyanígy. Pl. Schuberth sisak 279-ről 129-re. Ami azért nem No comment. Nekik ennyiért is megéri és kész. Mondjuk a sisak nekem is.
KTM LC4 Adv volt nekem,150-et ment vegre, de fekezni nem a legjobb, mint minden butykos... Kanyarban,esoben jol viselkedett egy 155 kg-os gepen. De ha jol tudom BWM GS-t is ezzel szerelik,,,de nagyon kopik...lassan lesz teszteredmeny KTM LC8-rol is...
3 DB SHAD márkájút rendeltem, SHAD tartókkal, itt a 3 tartó egyben van, tehát a topcase tartó nincs külön, ezért le kell szerelni az eredeti hátsó csomagtartót. De semmi gáz, jól néz ki! 2db 42 literes, 1 db 46 literes hátra. Ára az egésznek kb 130 000 Ft ha jól emléxek, de nem biztosd, mert ugye alkudoztunk orrba szájba, és úgy általában egybevéve számoltzuk a dobozokat, tartókat, bukócsövet, meg kézvédőt!
A könyv kérdés egyenlőre maradjon nyitott, mert ugye lehet, hogy kapok én is, ed ha nem, szólok, bár mint olvastad, az egyik kollégának nincs, bizot megköszönné, ha feltennéd valahová!:-) Estefelé megejtem a mailt, hogy kioktass a hangfelrakásról! Előre is köszi!!
Gratula a paripádhoz!!!!!!!:-))) Bár már én is ezt mond6nám, hogy itthon van!:-((( Kézvédőm lesz, markolatfűtés egyenlőre nem! A szivargyújtó képeket várjuk!
A döngölt földutat bírja, viszont 10 cm mély homokba a gyári gumival soha többet nem megyek... :) Úgy úszott az eleje, mintha jégen mentem volna... el is döltem, mert befordította kormányt és nem mirtam megtartani....
Sziasztok! Cross gumi-ból kiindulva mi a véleményetek DL-esek, tapasztalt tulajoknak.:mennyire terep a DL650, 0-100%-ban, sacra. A kereskedőm azzal biztatt "túra-enduró a tipus, használd értelmesen -ne üsd-vágd- amennyit bír nyugottan". Mennyi az annyi terepen? http://www.smugmug.com/search/index.mg?searchWords=dl650&searchType=global&x=9&y=10
>Egyszer úgy "elakadtam" egy kiszáradtnak tünt vízátfolyáson átkelve
Egyszer én is járhattam volna így, de mi ketten voltunk és úgy megtoltuk mint állat, meg elég jók voltak a gumijaim is, és akkor speciel pont egy DR650R-em volt!:)
És nem mondom el senkinek Strada!;) Mi is a becsületes neved, ja nem a pletyka miatt, csak úgy!:)) /Ez nem fontos csak ugratlak!;)/ Ice
Köszönöm Iceapo Igazat adok DR ügyben, volt már DR650RS-em, jól bírtam elviselni, igazi állat,temperamentum volt.Egyszer úgy "elakadtam" egy kiszáradtnak tünt vízátfolyáson átkelve, hogy mivel egyedül voltam a közeli libatelep Zsukja húzott ki.Ezt a szégyent "1 DR-t Zsukkal voltam kénytelen kihúzni mer elakadtam" bRRRRRRRRR! csak nektek, ne mondjátok senkinek (itt a nagy nyilvánosságon). Túra sztori nem OFF! Tehát az örökké tartó DL sikert kívánva,ha a Suzuki újra fejlesztéssel 1hengerben 650 körül előjön, akkor..........
Hát én nem erra fajta kézikönyvre gondoltam... amit mutattatok már megvan, de én nem a "hogyan szedjük atomjaira a motort" könyvre, hanem egyszerü "felhasználói kézikönyvre" gondoltam... Vagy nem is jár hozzájuk ilyen, mint az autókhoz?
sziasztok, buktabá kérdése engem is izgat, én békénhagytam a beállításokat, és így néha a lendületesen vett kanyaroknál teljesen olyan érzésem van, mintha a hátsó gumiban alig lenne levegő, úgy mászkál a motor fara. lehet ezen segíteni a hátsó rugó beállításaival, vagy valami mással? (vagy csak nyúlbéla vagyok, és még nem szoktam meg a dolgot). más: daty, megérdeklődtem a tankbőrt én is, dettó ugyanazokat az információkat kaptam a motorbázisban, amiket már leírtatok (28k pénz, bármely színű vashoz van, rendelni kell).