Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
De végülis mindegy a márka a japán motorok fogyasztásban nagyon jók amugy:) csak egy hátránya van az alkatrész árak:s mint nekem a kubota az 3henger 927ccm vizhütéses Rasant kaszában van inkáb ami olyan ,hogy generátor hűtő ... idegen tipusú mivel a gyárit sztem nem birnám megvenni:s de igy is jó
igaz azóta már átfujtam mootrt váltót a többi meg felujitás alatt van(kasztni stb...
Nekem is mákom volt mert 3db vadi új 5.00x12 Pirelli gumit tudtam venni 15ezer Ft-ért!De egyébként nemrég adtam el a 2db kereket meg hozzá a plussz gumit 25ezer Ft-ért!
Ez nem az a minta, de nagyobban nekik is van rizsmintás gumijuk.
És az ára is húzós, a másik topicon írta valaki, hogy 10-ért vett két újat, persze ez is szélsőséges ár, de a két ár között az arany középút nekem tökéletes lenne :-)
A hengerfejből 3mm lett leszedve az égéstés összességében 4cm3-at csökkent.
A felfekvő felületek hántolva és az égéstér polírozva lett.
Fel is raktam,gondolom hát kipróbálom,valamivel keményebb olyan MZ s lett a járása,ha minden jól meg holnap levideózom.
Így elsőre azt mondom ,hogy érezhető a többlet erő.
A kompresszíó viszony jelenleg: 6.7
Ez így a jelenlegi hengernél jónak mondható,habár ha leveszem a hengetfej tömítés vastagságát,és azt hogy a dugattyú nem a henger felső síkjáig meg így az aálltalam megadott kompresszió viszony nem teljesen valós .