Keresés

Részletes keresés

józsika1986 Creative Commons License 2012.01.12 0 0 2327

Szép estét 

 

4ütemű? mert akkor vagy

 szelepszárak mellett -vagy olajlehúzógyűrű igy elsőre :s

Előzmény: f600 (2326)
f600 Creative Commons License 2012.01.12 0 0 2326

űdv tagog honda f 600 ojan gondom lenne a hondával hogy ha elakarom inditani csak szivatoval megy ha leveszem rola leál ha szivato nélkűl akkarom inditani durog szikra van hengerfej tőmitést cseréltem de jol le van fogatva meg raktam rá pasztát is hogy semmi levegőt ne kapjon de igy is valamenyi olajat felsziv és bepőki a gyertyát nem tudjátok mi baja lehet?

józsika1986 Creative Commons License 2012.01.12 0 0 2325

a 6méteres vágóasztal ténleg nem rossz üzemanyag felhasználás szempontjábol nem sokkal fogyaszthat többet mint 2 méteres asztallal:)  

Előzmény: iskra (2322)
józsika1986 Creative Commons License 2012.01.12 0 0 2324

igen-igen a thermoking-es hűtőspótokat is szerelik ilyennel vagyis mégse ilyennel hanekm a 4 hengeres 1200ccm-essel:)

de nincs kizárva ,hogy 3 hengeressel is szerelik valameik hűtőspót gyártó hűtőis kisebbeken lehetséges mint pl a 7.5 tonnás gépeseken:)

Tehát én csak 4 hengerest láttam Thermokinges póton azért merem ezt állitani:)

am AZOK IS ÁLTALÁBAN NATGYRÉSZT KUBOTÁK:)

Előzmény: iskra (2321)
baka38 Creative Commons License 2012.01.12 0 0 2323

Sziasztok!

Kaptam egy inverteres heggesztögépet, ugy hogy az idén nagy trakiépités kezdödik !!:)

iskra Creative Commons License 2012.01.12 0 0 2322



 

 

 

 

Pár érdekes gép.

A harmadik na az nem semmi!

 

 

iskra Creative Commons License 2012.01.12 0 0 2321

Te ez hasonlít a hűtős/fagyasztós tgk felépítmény aggregátor motorjához.

Így első ránézésre.

Előzmény: józsika1986 (2298)
iskra Creative Commons License 2012.01.12 0 0 2320

Üdv mindenkinek!

Gondolom a lamelláskuplung miatt (a vsatagabb olajon nem zár hanem csúszik). (ha már szarrá van kopva ,vagy a rugó gyengült meg)

Megnyugtatlak az MZ-s oldalakon is javasolják,ott írják is nem kell full jó márka megteszi a teszkós is.

A blokk oldalán jelőlve van a nívószint méghozzá úgy,hogy a nívó csavart kitekered.

A blokk vizszintesen legyen ,nagyjából abban az állapotban mikor a motorkerékpárban lenne.

A beöntőn öntöd az olajat mikor a nívócsavar furatán "kifigyel" az olaj akkor  OK.

A nívócsavart betekered és kész.

Előzmény: gyuszi1989 (2317)
Gokartos Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2319

A nyomatékváltóknál használatos olajok sűrűbbek a motorolajnál, hogy a fogaskerekek fogai közötti nagy felületi nyomás esetén se szakadjon meg az olajfilm.

Előzmény: gyuszi1989 (2317)
Gokartos Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2318

jó!Hát akkor töltsd fel azzal,csak tudd hogy a 15w40 es olaj az 4ütemű motorolaj!Neked pedig a pannóniában a blokban a váltó meg a kuplung van:tehát a hajtómű,ezért ajánlottam volna inkább bele a hajtóműolajat!

Előzmény: gyuszi1989 (2317)
gyuszi1989 Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2317

bocs 15w40 es olajat mondtak

gyuszi1989 Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2316

Pannónai fórumot 1.5 litert mondanak a 10 w 40

Dolmi mackó Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2315

Azok, 10-21 lóerő közöttiek, bitang jószágok :-)

Előzmény: kék1 (2312)
Gokartos Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2314

A blokkba 80w-90 es hajtóműolaj kell de hogy mennyi azt nem tudom!!!!

Előzmény: gyuszi1989 (2310)
turner62 Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2313

10w-40 -es motorolajat  belerakhatod nyugottan.

Előzmény: gyuszi1989 (2310)
kék1 Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2312

Komoly gépek.

Előzmény: Dolmi mackó (2309)
józsika1986 Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2311

hali én nem tudok erröl sok mindent de szerintem a :    "Pannónia motorkerékpárok" fórumon lehet megtudja valaki mondani:) remélem tudtam segiteni

Előzmény: gyuszi1989 (2310)
gyuszi1989 Creative Commons License 2012.01.11 0 0 2310

Pannónia blokkba hány liter és milyen olaj kell????????????

 

Dolmi mackó Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2309

Utánanéztem ezeknek a Thaföldi egytengelyes trakeszoknak, amiknek a motorját árulják a keletagroban.

A motort és a hajtást külön-külön árulják, jó lenne, ha a kelegaro hozna hozzájukhajtást is.

 

józsika1986 Creative Commons License 2012.01.10 0 1 2308

Elég nyomatékos motorok és alacsony fordulat és állitólag kis fogyasztásuk van:) kompon van egy Tiszalök-Tiszatardos közt de ahogy beszélték állitólag valami 5-és 10 liter gázolaj közt elketyeg egésznap:) azért irok 5-10 litert mert a kettő közt mindent hallottam:DD

Előzmény: józsika1986 (2307)
józsika1986 Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2307

Ja értem:) én ugy tudtam  hogy a diesel mia az 4ütemű:)

Előzmény: Gokartos (2303)
józsika1986 Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2306

Nem tudom de sztem nem állitólag gyárilag ezzel a kubota motorral jött ki  mert ugyanezzel a váltóval adtak ki 2hengeres Talán MAG motort 

Aképen levő kék és fekete motor ugyanaz:) 

csak annyit csináltam mint a bontott kubota motorokkal szoktak semmi többet kapot: uj olajat,szűrőt,festést:))) am kifogástalan izzitás után pöcre indul:) öninditóját valameik nap takaritottam ki 55Ah-s akksival szépen indul //hozzáteszem nem sokat ment ez a motor/// nin benne 500 üzemóra

Előzmény: Dolmi mackó (2299)
iskra Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2305

Teljesen igazad van.

Pedig kiskertekbe,fólia,üvegház,kisgazdaságok ideális kisegítő ill fő munkagépe lenne.

Kereslet szerintem lenne rá csak sokan az átalakított rotakapák ill a váltó tipusú (terra rekord) melett maradnak.

Ha jobban megidul ismét a háztályi gazdálkodás és vége lessz ennek a v(ál)ságnak akkor lehet jövőt látni benne.

Előzmény: Dolmi mackó (2302)
Gokartos Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2304

Na itt vannak egytengelyes kistraktorok!De mikor ezt megláttam a használt gép árakat azt hittem fölakad a szemem!((-: http://www.agrolanc.hu/webset32.cgi?Agrolanc@@HU@@63@@298846272

Előzmény: Dolmi mackó (2302)
Gokartos Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2303

Nállam volt egyszer egy 6Le-ős MIA motoros kistraktor,javítani!Az 2ütemű szelepvezérelt Diesel motor volt,900 ford/perc volt a max fordulata!Egy házi építésű traktor vázra volt rászerelve és a traktor mögött egy 800-as lappal rendelkező korongfűrész volt amit a motor hajtott meg egy lapos szíjal!De a szomszéd településen is van egy amit használnak is abban már 9Le-ős MIB benzines motor van és maga a kinézete olyan mint a lovaskocsi!UAZ hidak és váltó van alatta,tehát 4kerék hajtású és fenyő mintás gumi van rajta!(-: Komoly kis szerkentyű 20-30mázsa fával az ártéren ahol mi elakadtunk az MTZ-vel simán elment!

Előzmény: józsika1986 (2294)
Dolmi mackó Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2302

Tegnap kerestem, de nem találtam :-)

 

Érdekes, hogy ezek a kistraktorokkal foglalkozó cégek nem nagyon hoznak be egytengelyes trakeszokat, pedik ahonnan behozzák a gépeket, ott biztos nagyon sok egytengelyes is van.

Amit behoznak egytengelyest, szerintem azt is nehezen adják el, gondolom nincs rá kereslet, egyrészt, itthon nincsenek nagyon elterjedve, másrészt, az a szegmens akinek ilyen gép "való", annak nincs rá megfelelő pénze :-( , akinek meg esetleg van, az négytengelyes japánt, vagy valami szocit vesz.

 

 

Pedig jó lenne, ha behoznák az igazán bitang kubota és yanmar egytengelyeseket is :-), azok között azért már akad nagy és erős gép is.

 

 

Előzmény: iskra (2301)
iskra Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2301
Előzmény: Dolmi mackó (2297)
iskra Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2300

Én csak példának mondtam a trabit,de lehet persze erősebb is.

Igen alváznyulványt kell csinálni,valamint a féltengelyek is nagy odafigyelést igényelnek.

Előzmény: józsika1986 (2298)
Dolmi mackó Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2299

Ezt a kubota mocit egy japán kistraktorból bontották ki?

Előzmény: józsika1986 (2298)
józsika1986 Creative Commons License 2012.01.10 0 0 2298

igaz ez is :) de a 2T trabié nem gyenge akkor inkább 4T-é bár kicsit drágább de erősebb:) és diffi minden megvan félfékesre is meg lehet oldani  "hidnak jó két hátsó lengőkar pl:)

ott van benne csapágyház minden helyben bár azok lehet gyengék ,,, érdemesebb akkor hegeszteni egy alvázkeretet:) két csapágyházzal a szélein 

én igy szerettem volna megoldani a 4T trabi váltóval+MAG 450-es motorral amiben röpsúlyos kupplung van bár akkor ha ékszij akkor az is jó kuplungnak: ) 

Csak azt azért nem csináltam mert a Tlt-tengely nincs rajta és nekem a végett kel egy egytengelyes bontottam egy rasant benzines kaszát négy kerekű 2+1-váltóvan 1:6-os végáttételekkel e-h kardán kaszálni ágapritó bármi meghajtására jó :) 

azt épitem át egy vtengelyesre hasonlót szeretnék mint a Rasant junior csak keskenyebb kb 110cm-s nyomtávom lesz ha jol számoltam:)

ilyen volt   ha minden jó ilyen lesz:) vagy hasonló annyi hogy én keretalvázat épitek hozzámotor a váltó felettez pedig felujitás alatt van augusztus óta  

Előzmény: iskra (2296)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!