Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Hát ha senki nem tud konrétummal segíteni, nekem van még annyi információm, hogy 1985 körül egy Ezermester magazinban volt egy cikk arról kétütemű trabiba hogyan kell hőmérőt építeni. Macerás de egy könyvtárban fél óra átnézni pár évfolyam tartalomjegyzékét.
Egyszerűen. Mágnest felpattintod a felnire jeladót néhány miliméternyire tőle felerősited, az órát az általad legjobbnak ítélt helyre szereled és a telepítés kész.
Meghatározod a mért kerék kerületét, azt betáplálod az órának és gó. :-)
Pedig a Robi családból az 55-ös is ezzel a motorral van .Nekem is van egy kiskertekbe való ott megállja a helyét. Amúgy egy komoly munka bárki is tette csak dícsérni lehet!
am én is ahogy tapasztaltam nem nagyon ment még ez a motor mióta nálam van vagyis az egész gép nincs benne 500 üzemóra csak hozzánemértők megállapitották,hogy hengerfejes és közel 20 évig egy nyárfa alatt "rozsdált" de mikor megvettem elég hiányosan de a motor egybe volt :) na és a lényeg,hogy egy olajcsere és kilégtelenitettem az üzemanyagrendszert gyönyörűen indult izzitás után igaz6 kicsit kojtolt először:) de a multhéten kitakaritottam az öninditóját 55Ah-s akksival izzitás után pöcre indul és hozzáteszem gyönyörűen ketyeg:)
mint a videón is füstje nincs hengerfej hibára utaló jel nincs nem eszi,nem főzi a vizet stb...
Első inditás: mikor elhoztam:) állapotát tekintve nem ugy néz ki mint ami egy 1984-es évjáratú gépben van:) a (gép adattábláján van 1984)