Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
aham, köszi! És akkor az hogy lehet 10 lóerős ha megegyezik a motorja? Nem tudsz esetleg gépkönyvet hozzá? Mert némi beállítást igényelne a szerkezet. Amit a google kidob, az már nem elérhető, rába15-ös honlapon volt elérhető.
Motor: Slavia 1D80 1961 modellt rendszer: kétütemű dízelmotor, három csatornás Umkehrspühlung friss olaj kenés (egy kézi pumpával) Teljesítmény: 6,5 LE Lökettérfogat: 500 cc injektor (régi) DO 60 S 530 vagy (új) DOP60S530- 4203 léghűtéses (kényszerített hűtött) LLD: 650U/min cut-off sebesség: 2200 fordulat / perc Kis vége verseny csapágy: görgős csapágyak, kétsoros Pleulaugenlager: Tű csapágyak vezérlő: 2gewichte kar munkáját olajfürdőben, hálózati vezérlő
Váltó:Agrostroj Prostejov azonos TZ 4 K10 (14) Nehéz Stahlgusgehäuse (hosszirányú függőleges osztott) átmenet: 4 szinkronizálás nélkül sebességváltó TLT motor TLT: 825 U / min különbség a differenciálzár Achsvorgelege (magán ház) Einscheibentrockenkupplung 225 mm a pilot csapágy elhajt
Sebesség : az irányt a motor 2200 fordulat / perc first Gang 120,6:1 2,32 km / h second Gang 54,3:1 5,15 km / h 3. Gang 41,8:1 6,66 km / h 4. Gang 16,9:1 16,45 km / h
Sebesség: abba az irányba, TLT 2200 ford / perc first Gang 157,1:1 1,77 km / h second Gang 70,4:1 3,96 km / h 3. Gang 54,3:1 5,15 km / h 4. Gang 22,0:1 12,70 km / h
Kerekek:6:00-7:00 R16 felmérni állítható 710-930 mm-es hasmagasság 350 mm kormányrudazat: Überklappbar pozitív szorítógyűrűs hajtómű-és számláló szegmens kézifék mindkét Radbremstrommeln megy minden műszakban kapcsolat a megbízás sík
Szia turner! Én érdeklődtem nálad e-mailben a PF62-ről, de végül ez lett belőle, maradtam azért a cseh vonalon :) Képek alapján igen olyan mint amilyet linkeltél, de épp azért nem igazodok el a blokkokon, mert külsőre a tz4k-10 is nagyon hasonló.
A hétvégén lettem boldog tulajdonosa egy általam agrostroj M6-ként ismert kistraktornak, örömmel olvastam hogy másnak is van itt ilyenje. Nem igazán igazodok el ennek a traktornak a történetén és a pontos típusán. Ebben tud-e valaki segíteni nekem. Most ez a TZ4k 10b-nek az elődje, ugyanaza motorjuk? Slavia 1d80? mert ha jól tudom az 1d90 már a 14esé. Meg hogy ez akkor 10 vagy 6 lóerős? Találtam cseh és szlovák oldalakon egy ehhez hasonlót TJ 6,5 néven, szinte ugyanaz mint az M6 csak sárvédője meg lámpája van, annál viszont a 6,5 Le-t olvastam. Most akkor hogy is van ez??
Illetve a váltója, és a röpsúlyos része megegyezik-e a TZ4k 10essel?
Ahogy nézem a leirásban Fürge kistrakirol van szó sztem megméred a dugót és a hengert sztem "bármelyik " kismotor boltban vagy ahol kisgép javitással foglalkoznak:) lehet tudnak segiteni (am nem egy nagy tétel anyagilag sztem) sztem nem annyira kihalt gép,hogy gyártatni kelljen
alsó vagy felső gyűrű? Ha alsó nem annyira vészes bár annyiban,hogy "beakadhat " az átömlőcsatornába (2T)-nél de erő is kevesebb van, lesz valamennyivel...
Ha nincs bemaródva a hengerfal akkor nem érdemes ugy össze rakni jobb ha uj gyűrűsort kap a motor
szétszedtem a tartalékmotort, és látom hogy az egyik dugatyúgyűrűből le van törve 3-4 mm - a hosszából. 3 gyűrű van, így most az egyik nem ér össze. ez mennyire tragikus?
bár az a fránya fékszalag szívat:s hiába felragasztottam 2K-s ragaccsal sz..rt se ért:s mindkét felülret tiszta volt 4 napig száritottam szobában kályha mellett kivittem kiengedtem a drótot amivel összehuzattam a fékdobra és reccs:( le is vált valószinű hogy nem rugalmas amit vettem ragacs:s pedig 1800-huf volt még a nyáron vettem két kb 5ml-es tubus:s
Hát végülis mostmár teljesen üzemképesnek mondhatom a fékszalag híján tehát csak jobbra tud fordulni trabi kerekek eddig birják:D a sódercsomón kipróbáltam a dölésszöget:D én féltem :DD 1méter pár centi magas a sóderkupac és nem borult:DDD(köszönhető az alacsony súlypontnak:)Egyoldallal mentem rá
Mert ami helyettesithető alkatrész mint pl világitáscuccok... azt bárhol tudok bármilyet jobban hajtáslánc amiért érdekelnevalami "bolt" féleség ha van magyarországon