Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Ha fúratod figyelj oda, hogy milyen dugattyúval kéred, mert van tűgörgős hajtókarhoz való dugattyú is. A csapszeg átmérő nem egyforma. Én mindíg szívtam a karbijával, úgyhogy a napokban megy fel a vaterára, pedig hibáját nem látom... Bár mit tettem vele, csak szívatóval ment.
Megvan nekem a tomos motor asszem 60ccm bár sztem furatni kell mert kompresszió nulla:s
abbol szivattyút gondoltam kapán volt amugy ami kupplungharangját "kezdőként" még régebben elég trehány módon szedtem szét:s azóta nem is foglalkoztam vele tavaly ujitottam a bóbitámat akkor került rá a karbija de megy vele mint a golyó:)
ez a fajta BING karbi van rajta de max 1 literböl kijön egy óra alatt :) tisztán jár( t) mig elnem nyirta az éket minden fordulattartományban stabilan járt .
na igen :) a bálahordásos sztori az egy élmény én legalábbis szeretem :D két kocsival:D az elsőn (átalakitott mbp kocsi) 18bála, hátsón 10 az pedig egy ifa HW pótkocsi.:D két sorban a bála spaniferrel átkötve ahogyan illik:DDD
Bocsi, hogy megint beleszólok, de én már csináltam egy szerkezetet, már elég régen, önindítót mindkét irányban forgattam, nekem működött,igaz mindkét irányban nem volt egyforma a nyomatéka, valószínű a kefeeltolás miatt, de ez nem biztos, de működött mindkét irányban. Csak az a nagy gond vele, hogy igen nagy volt az áramfelvétele még üresjáratban is. Igaz nem a szabadonfutó fogaskerékről vettem le a hajtást. 12V-os hajtóműves motorokat bármilyen teljesítményben, és hajtóművel egybeépítve lehet venni, nekem is ilyen van az őntöződobon, iszonyatos erőt tud. Ha valakit érdekel előkeresem a garnciajegyet, azon van cím, tel szám.
Üdv.Alapjáraton hogy megy ez a mtor?Mert nekem van egy frissen szerzett amit felraktam kisgépen de nem megy el kis alapjáraton.Pedig új motor csak a tárolás miatt néz ki rosszul.
De marha vagyok ténleg:) akkor forditva irtam vagyis azt a részt,hogy visszafelé kurblival:D
tehát akkor elméletileg jó :) és pólusforditás nélkül fixre vázhoz épiteni gyári felfogatással és akkor a testet ugyanugy a vázrol kapná a kapcsolását meg mittomén egy példát mondok mtz áramtalanitókapcsolóval:)
Az alapbol traktornál a testet szakitja meg de itt a pozitivszálat szakitaná azt viszont meg lehet szigreteltem oldani pl egy 6-8 mm vastag bakelitlemezre:)
Nem érted,az önindító motor jó csak nem lehet pólust váltani hanem azt kéne csinálni ,hogy úgy beépíteni a huzás irányába forogjon és ereszetésre meg szabadonfuó.Mert hát eresztére nem kell forognia.
Akkor valami 12v-os legalább 3-400w-os motor nem tudom ezekbe az elektromos biciklikbe milyen motor van?
Am piacon szoktak árulni elektromost 12V-os, kötéllek,kampóval,motor,minden kpl. 10-15ezer ft közt :) és azt is csak egy sima vonókampóval felakasztasni valahová és kész:)
Jaja igen az kimaradt de bár szrintem azt valami erős gumibakkal vagy egyáltalán nem fel rakni:s bár gumibakok nem tudom ilyen téren mit birnak igazság szerint a csörlőnek legalább olyan stabilnak kell lennie mint egy vonórésznek szerintem :)
Bár egy tipp volt részemröl de szerintem newm lenne rossz megoldás:)
még ha egyirányba is fogaskoszorújával a motoréval amié az öninditó :) és akkor áttétel éds erő is van a bendix meg marad hat és vidsszafelé pedig kurblival tekerni :) annnyi hogy egy reteszelő megoldás a koszorún ... én ennyit tudtam hirtelenjében :) a kérdésre :)