Neked a vonórész szerintem utángyártott ami egy picit magasra sikeredett ès azèrt találkozik a csapszeggel a zsanèr,meg acsatlakozás is a bal oldalon van eredetileg.
én is beszámolhatok egy a napokban megejtett motorkuli vásárlásról :)
2019ig érvényes műszakival a szerelvény, a kuli 1967es gyártású, 0419-es sorszámú példány
Sajnos a megejtett 2007es "felújítás" nem különösebb igényességgel történt, a popszegecseket és festékes kédert, adattáblát télen próbálom rendben hozni, cserélni. Nemtudom milyen csavarokkal volt szerelve, 11es fejű M6osokkal, nagyon bántja a szemem a sok feliratos 10es fejű csavar, de lehet oké így?
Segítséget is szeretném kérni, nemtudom, a vonórész/kuli csatlakozás hogy néz ki pontosan?
az én vonószegemen a fejen nincs lapolás, s a húzórészen sincs ennek ellendarabja, van viszont furat a fejen és a menetes száron is, ez gondolom a biztosítás miatt van, alul sasszeggel, de a felső furat mi célt szolgált?
ill. a hogyan volt a vezeték elvezetve, rögzítve? lehet erről 1-2 képet kérni gyakorló kulihúzóktól?
ill. a fedél nálam nem a motor ülésén támaszkodik, hanem a csukló és a vonószeg feje találkozik, ez így rendben lehet?
ill. milyen guminyomással jártak vele, 2 bar van a gumin, azt tartja is, de gondolom nem kell ennyi bele
A sorszáma 2058, minden számozott darabja összetartozik (már amit látok, a belső zárnyelvet sajnos nem). Egy száraz raktárban tárolták, látszik is rajta. A vonószerkezetnek nyoma veszett sajnos.
En úgy látom, hogy az elektromos csatlakozója barkács.
A fényezés apró hibáit próbáljam kijavíttatni valami ködöléses technikával vagy ilyesmivel? A csík is meg van sérülve egy nagyon pici helyen, hmmm, szerintem nem nyúlok hozzá, így patinásan lesz gyönyörű.
Nagy öröm ért tegnap, szeretném megosztani veletek. Felbukkant a jófogáson egy Motorkuli, ami a környéken volt, és tudtam is találkozni az eladóval. Olyan állapotban van, hogy egyszerűen nem tudtam nem megvenni. A fényezés annyira ép, hogy apró javításokat eltekintve nem is kell bántani, csak polírozni. A doboz be van zárva, kulcs nincs, nagy kérdés, hogy az öltönytartó benne van-e, és ha igen, milyen állapotban van.
170km-t jött velünk a Pille utánfutó. Folyók, tavak voltak a célpontjaink. A két sisak szépen el is fér a cuccok között, így lezárva nyugodtabb szívvel lehet a motortól távol az ember.
Látom Te megkezdted már rendesen a motorozgatást,gratula hozzá!Gondolom egy ilyen szerelvénnyel öröm lehet.A találkozóval kapcsolatban én nyitott vagyok mindenre,várom az ötleteket.