Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Ahogy nézem a leirásban Fürge kistrakirol van szó sztem megméred a dugót és a hengert sztem "bármelyik " kismotor boltban vagy ahol kisgép javitással foglalkoznak:) lehet tudnak segiteni (am nem egy nagy tétel anyagilag sztem) sztem nem annyira kihalt gép,hogy gyártatni kelljen
alsó vagy felső gyűrű? Ha alsó nem annyira vészes bár annyiban,hogy "beakadhat " az átömlőcsatornába (2T)-nél de erő is kevesebb van, lesz valamennyivel...
Ha nincs bemaródva a hengerfal akkor nem érdemes ugy össze rakni jobb ha uj gyűrűsort kap a motor
szétszedtem a tartalékmotort, és látom hogy az egyik dugatyúgyűrűből le van törve 3-4 mm - a hosszából. 3 gyűrű van, így most az egyik nem ér össze. ez mennyire tragikus?
bár az a fránya fékszalag szívat:s hiába felragasztottam 2K-s ragaccsal sz..rt se ért:s mindkét felülret tiszta volt 4 napig száritottam szobában kályha mellett kivittem kiengedtem a drótot amivel összehuzattam a fékdobra és reccs:( le is vált valószinű hogy nem rugalmas amit vettem ragacs:s pedig 1800-huf volt még a nyáron vettem két kb 5ml-es tubus:s
Hát végülis mostmár teljesen üzemképesnek mondhatom a fékszalag híján tehát csak jobbra tud fordulni trabi kerekek eddig birják:D a sódercsomón kipróbáltam a dölésszöget:D én féltem :DD 1méter pár centi magas a sóderkupac és nem borult:DDD(köszönhető az alacsony súlypontnak:)Egyoldallal mentem rá
Mert ami helyettesithető alkatrész mint pl világitáscuccok... azt bárhol tudok bármilyet jobban hajtáslánc amiért érdekelnevalami "bolt" féleség ha van magyarországon