A varadero megrendelése még csak szóban történt meg, a kereskedő nem küldte az írásos anyagot. Hívogattam, semmi. Aztán láttam az akciós árakat itt publikálva az egyik suzi kereskedőnél, akit dühömben felhívtam. A DL 1000 nem volt a listán, de végül mondott egy olyan számot, hogy meghasaltam..
Azt hiszem, így mégis " köztetek" maradok, és egy ezüst DL 1000 lesz belőle...)
Szavazásra bocsájtanám: fekete, vagy ezüst? A fekete szebb, de kényes - szerintem!
Jól elküldted!:-((((( Azt is elárulod hozzá, hogy hogyan lehet elolvasni egy olyan word dokumentumot, amelyik jelszóval van levédve??:-))) Előre is köszi!
1- Tallózásnál megmutatod a kép helyét 2- Feltölt gomb, itt várni kell kicsit a kép nagyságától függően 3- Az új kép feliret alatt megjelenik egy beszúr felirat, arra katt, és ekkor megjelenik a miondandódban egy (image1) felirat, de a kép csak akkor fog látszani, ha rákattintasz a mehet gombra. Természetesen ír6sz is hozzá kommentárt!! Várom!!
Az automata váltóról annyit, hogy ha olyat akarok, akkor majd veszek egy burgmant, de adig szívesen váltogatok!:-) Észbontó miket találnak ki a túrásoknak!:-(( A másik hozzászólásodról meg annyit, hogy eddig is szívesen láttunk bármilyen néven, ez után is szívesen látunk bármilyen néven!!!:-)) És tényleg jobb, ha egy néven futsz, mert aki ismer legalább tudja ki vagy, bárhol is fut veled össze!!:-)) Sok hosszú, tartalmas hozzászólást kívánok!
Csak keveset mentem, pár km-t és nem pörgettem 4000 fölé a hangja miatt (város ugyebár), nem tűnt kifejezetten rángatósnak. Nyilván 2000 alól indítani egy gyorsítást más mint 5000-ről.
Beszéltem Finszter Csabával, valószínű a legbrutálisabb dobjuk van a gépemen, nekem kicsit sok.
A dobok között jelentős különbségek vannak, erre figyljetek, ha cserélni akartok.
Én is így jártam.... ha lebujtam csend, ha feláltam, akkor is csendesebb volt, mert megszűnt a turbulencia a sisakom tetején.... Most nekem a legnagyobb állásban nem olyan vészes.... Talán a Givi magasabb plexije jó lenne, ráadásol tök jól mutat a motoron.... A MRA túraplexi nem tudom hogy hogy szuperál, kíváncsi vagyok rá...
Csak a gyári plexivel próbáltam, hogy kb 10cm-t bebújok a plexi mögé máris totális szélcsend van. Így viszont a három állásban bárhová teszem a plexit, mindig rázza a fejemet a szél:-(
Hat, en elotte jawaval mentem tartosan. :) Ahhoz kepest isten.
Aztan probaltam egy CBF500-at na az 4000 alatt mind a vadallat rangatott, hiaba huztad nem ment csak rangatott.
A DL650 3000-nel nem rangat. Erezni, hogy nincs ereje teljeben de nem rangat. 2000-nel nagyon nincs ereje teljeben, de azert onnan is gyorsit meg, picit olyankor rangatozik, de kb 10-ed reszet mint a CBF500 4000 alatt. Szal 2000-es fordulaton nem szeret annyira menni, de onnan gazra kikecmereg.
Na en mar 70km-nel tartok. :) Tapasztalatok: - jonak tunik a vas - saros gumival kanyarban motorfekkel pettyet csuszik - amugy is nagy a motorfek jawa utan szokatlan de mar kezdunk megbartkozni - tologatni dog nehez, 95kg vagyok de meg kiszedem a tarolobol a vegere jol lihegek :) bar mondjuk ma reggel sikerult megfordulnom vele iranyba es nem hatast kellett vegig leengednem a dombon - szepen viselkedik, bar meg a lanc surrogo hangjat szoknom kell
Ja es masnak is csinalja, hogy mikor belemegyek egy kicsit durvabb godorbe akkor elorol bazi nagy csattanas hallatszik.
A tegnapi jó időt kihasználva megtettem első métereimet a szörnyeteggel. Az első pár elindulás után olyan barátságos tulajdonságokat mutatott, hogy meglepődtem. Az előző motorom 250-es volt, ahhoz képest ez egy álomhajó. Hihetelen stabil utazás.
A kipuja Finster, talán egy kicsit hangos, vagy megszokom, vagy valami más. Mindenesetre az autók riasztója beindul a hangjától.
Egyenlőre visszatettem a garázsba, lehet hogy hosszabb idöre, ahogy az előjelzés mutatja.
A Louis is olyan mint a Tesco meg hasonlok. Becsabitanak az akcioikkal, es ha mar ott vagy, ugyis veszel mast is, es akkor mar mindenkeppen megerte nekik.
A 129€-s Schubert sisak lattan en is rohantam a Louisba, csak aztan kiderult, hogy az egy bovli (szerintem abszolut nem konkurencia az S1-nek), de megis ott vettem sisakot, csak masikat (SHOEI RAID II), meg meg egy-ket aprosagot ha mar ott voltam. Otthagytam majdnem 300€-t, pedig csak egy 129-es sisakert menem be. Szoval jol kitalaltak a dolgot szerintem.
Amugy az a QM1 sorozat egy mellefogas lehetett a Schubertnek, mert nagyon szabadulni akar tole. Nemcsak a Louisban kerul ennyibe, hanem szinte mindenhol.
Korábban Strada néven hozzászóltam a topicotokhoz, kérdeztem, kaptam is választ,köszönöm. Azóta megtaláltak a Varadero-sok és örömmel lettem klubtag. Ha eng-eded-ditek a Vadarédó- ( kislányom adta név ) néven szólnék a jövőben,ha lehet, akkor nem keverem, hogy hova milyen néven, hisz egy vagyok!?
Túrások ehhez szóljatok AUTÓMATA VÁLTÓ............ Ezt nekünk csinálták túramotorosoknak? Eszembe nem jutott volna, mikor megkérdeztek a nagy gyárak a nem létező közvélemény kutatásukon. Tényleg minket nem kérdez meg senki milyen motorokat gyártsanak nekünk. Mit kérnénk, mire költsék a fejlesztők a milliókat?