Keresés

Részletes keresés

iskra Creative Commons License 2012.02.09 0 0 2635

Egy kis orosz promócíós videó,avagy a birodalom visszavág.

 

iskra Creative Commons License 2012.02.09 0 0 2634

Üdv mindenkinek!

 

Csaba pár videót találtam neked.

 

 

 

( amiről beszéltünk délelőtt)

kék1 Creative Commons License 2012.02.09 0 0 2633

igen.

Előzmény: Dolmi mackó (2632)
Dolmi mackó Creative Commons License 2012.02.09 0 0 2632

Használtat szerintem szinte lehetetlen szerezni, j árban meg pláne :-(

 

Azt hittem, hogy van TZ4K-hoz való, vagy valami hasonló pótkocsid, ami billenthető.

 

A te gépeden is csak csak 1 hidraulika kör van, amit a három pont felfüggesztés használ?

Előzmény: kék1 (2631)
kék1 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 2631

Persze. Szgk utánfutó, billen a tengelyén.

 

A kubota 17 lóerős, ez min 20-at igényelne, meg drága szerintem.

 

Egy kisebb, használt lenne jó.

Előzmény: Dolmi mackó (2628)
Dolmi mackó Creative Commons License 2012.02.08 0 0 2630
Előzmény: Dolmi mackó (2629)
Dolmi mackó Creative Commons License 2012.02.08 0 0 2629

Nagyon drágák..., mondjuk nem értem, hogy mi kerül bennük ennyibe, hiszen tömeggyártott termékek, bár tudom, hogy az árak 27%-a áfa :-(

 

Szerintem készíttess egyet, 300-ból csak ki lehet hozni valami aprítót.

Előzmény: kék1 (2627)
Dolmi mackó Creative Commons License 2012.02.08 0 0 2628

300-ig? nyertél a lottón? :-)

 

Neked van a tarktrohoz billenthető pótkocsid?

Előzmény: kék1 (2625)
kék1 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 2627

Ezek nagyon drága, új gépek.

Előzmény: Furak (2626)
Furak Creative Commons License 2012.02.08 0 0 2626
kék1 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 2625

Klassz. Honda 600 volt?

 

Nézhetnél nekem valami jó faaprítót a traki után, kardán meghajtással.

 

Max 300-ig.

Előzmény: Dolmi mackó (2623)
józsika1986 Creative Commons License 2012.02.08 0 0 2624

Nem rossz megoldás:)

Előzmény: Dolmi mackó (2623)
Dolmi mackó Creative Commons License 2012.02.08 0 0 2623

Faja:

 

83aslacibá Creative Commons License 2012.02.08 0 0 2622

Üdv! Osztom a véleményed! Az építés varázsa! Nálam is így van mindig rakok hozzá ha késznek nyílvánítom és kinőtte a használat során a gyenge pontjait akkor meg eladom és veszek egy lomot amivel lehet előröl lehet kezdeni az egészet. :D

 

Annó én a kismotorokkal voltam így rendbe raktam, üzembiztos lett és már nem is kellett hanem eladtam. Majd a neten vadásztam egy lepukkantat és kezdtem előröl a javítgatást. :D

 

Ez a hobby...

Előzmény: taurus09 (2620)
Dolmi mackó Creative Commons License 2012.02.07 0 0 2621

Végre rájöttem, hogy miért írják a kereskedők az eladó japán kistraktoraik leírásába, hogy ajándék talajmaróval.

 

"Az NFH (Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság) határozata szerint a használt japán kistraktorok gyári talajmarói nem hozhatók forgalomba, mivel azok nem rendelkeznek "CE" jelöléssel. A határozatnak eleget teendő az Unitrak Kft. ezúton tájékoztatja Önt, hogy a nálunk vásárolt kistraktorok talajmaróit visszahívjuk. A talajmarót Hatvan-nagygombosi vagy budapesti telephelyünkre kérjük visszaszállítani. A talajmaró vételárát visszatérítjük. Amennyiben az Ön talajmarója rendelkezik CE jelöléssel, úgy a visszahívás arra nem vonatkozik. Kérdés esetén kérjük hívja központi számunkat."

taurus09 Creative Commons License 2012.02.07 0 0 2620

Heló!

Közben azért figyelemmel kisértem a fórumot, de nem igazán volt olyan téma amihez érdemben hozzá tudtam volna szólni, meg sokszor kedvem sincs írni. Közben azért keményen dolgoztam, magamnak adtam egy kis munkát, atraktoromat csontá kellett szedni, ugyanis beleejtettem egy nagyob acélalátétet a sebváltójába, motor ki, nyomatérváltó teljesen szét, majd úgy jött ki a váltó. 2 hetes meló a mínuszokban. Meg közben egy kicsit alakítgattm is a gépen, használat közben mutatja meg mi a hiba a tervezésné.Annyi tanácst had adjak minden kistrakto építőnek a későbbi kellemetlenségek elkerülése végett: ne abból építsenek kistraktort ami éppen van, hanem abból ami az adott helyzetben , helyre kell!!!!!!! Ha rá egy kicsi, akkor az anyagiakat sem szabad sajnálni, ez saját hibám. Volt egy hozzászólás nem olyan régen, hogy a saját építésű traktor soha nem készül el, nem lesz tökéletes. Hát ezt a nézetet teljes mértékig osztom a hozzászólóval, De az építés varázsa!!!!

Üdv!

Előzmény: iskra (2618)
83aslacibá Creative Commons License 2012.02.07 0 0 2619

Ha jól látom  pannónia karbi fúvókák. Mi bajod velük hogy újak kellenek? 

Előzmény: gyuszi1989 (2601)
iskra Creative Commons License 2012.02.07 0 0 2618

Üdv!

 

Rég jártál errre,mi történt?

Előzmény: taurus09 (2617)
taurus09 Creative Commons License 2012.02.07 0 0 2617

Szia!

Hát én sokat használtam az Oetl om 220-as  motort . Régebben itt bemutatott hajtóművemen is ilyen motor üzemelt évekig.Még most is megvan, gondolkodom az eladásán, sok gyári új alkatrészem van hozzá, mivel az évek során nem volt rá szükségem, pedig kapott hideget, meleget rendesen. Szerintem nagyon jó motor erős, könnyen indul, nem túl nagy étvágyú, gyenge pontja a berántószerkezet, nekem 2 db van. de az egyik mindig velem volt ha dolgoztam vele. Nem egy strapabíró megoldás. Másik a kuplungszerkezet. Az enyémen egy kúpos gyári -volt összeköttetésem a gyárban dolgozókkal, annó- kuplungszerkezet van, hát annak az agymérete igen alá volt méretezve a teljesítményhez képest. Magával a motorral soha semmi bajom nem volt. A nyáron próbaképpen 2 év álldogálás után egy rántásra beindult.

Üdv

Előzmény: turner62 (2611)
szes Creative Commons License 2012.02.07 0 0 2616

Köszi az infokat

Előzmény: turner62 (2615)
turner62 Creative Commons License 2012.02.07 0 0 2615
Előzmény: szes (2614)
szes Creative Commons License 2012.02.07 0 0 2614

Menyit kostál egy ilyen müködö képes példény

Előzmény: turner62 (2613)
turner62 Creative Commons License 2012.02.07 0 0 2613

Van hozzá minden, pl egy hengerfej pakolás 750 ft volt.

5,5 lovas. Én nagyon megvagyok elégedve vele!! Ha tudnék másikat venni azonnal rátenném a trakimra.

A szelep hézagot kis lapkákkal kell állítani nem csiszilgatni.

Fogyasztása nagyon jó!

Az alkatrészt én Békéscsabán vettem hozzá a Páka-Duplex-nél.

De itt is lehet pl:

http://www.agroforg.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=30

Előzmény: szes (2612)
szes Creative Commons License 2012.02.07 0 0 2612

Hali

 igen erre gondoltam, alkatrészt lehet hozá szerezni?

hány LE-s?

Előzmény: turner62 (2611)
turner62 Creative Commons License 2012.02.07 0 0 2611

Hali

Erre a tipusra  gondolsz?

 

Előzmény: szes (2610)
szes Creative Commons License 2012.02.07 0 0 2610

Hello

 

Oetl om 220 stabil motort használt már valaki,

mi a  véleményetek rolla

iskra Creative Commons License 2012.02.06 0 0 2608

Kössz.

 

Nem kell mert nem lépi túl a kritikus kompresszióviszonyt.

 

95-ős benzin az a tuti.

Előzmény: turner62 (2606)
turner62 Creative Commons License 2012.02.06 0 0 2607
turner62 Creative Commons License 2012.02.06 0 0 2606

Hali!

Szép munka!!

 

Kérdezném, hogy így nem kell a benzin oktánszámot növelni?

Azért kérdezem, mert annó a P21-es korszakban az alap tömítés 2 mm-es volt a hengerfej alatt 86-os benzinhez

de ha 0,2-es pakolást használtunk akkor 92-es benzin volt előírva.

 

Előzmény: iskra (2605)
iskra Creative Commons License 2012.02.06 0 0 2605

 

hengerfej szűkités

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!