Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
űdv kőnyyen szét lehet kapni nem ojan bonyolult mint a rajzon :) amugy igen ez az már becsiszoltam meg a szelepet is meg tudtam csinálni igen hamar lezárt és szo szerint a dekompreszio letépi az ember kezét le is basztam az egyik ujamat most egy részen nincs is bőr :) mondom fasza.aszt csináltam mert ugye a gyurut hogyha lenyomba a motorblokba csiszolod akor az is kopik és előszőr kiengete a levegőt visza a karbiba utána megcsiszoltam a szelep végét ugy tökéletesen zárt de letépte az ember kezét meg ugy be se tudtam inditani ugy hogy megin szét szedtem és hegesztővel pőtyintetem rá egy kis réteget és utána be csiszoltam most ugy néz ki hogy jo bár még hogy mi lesz nem tudom holnap be akarom majd inditani azért kősz
Bocs de várnod kell!Vigyáznom kell a lányomra.Remélem holnap elhozom.Alig várom!! Egyébként ahonnan ez a traki való ott árulnak behozott motorokat.Ennek a váltóműve RINGO márkályú.Ez valami olasz traktor márka.Ha érdekel tudok telefonszámot keríteni.
Az a citu, hogy holnap hozom el.Csinálok róla képet.Amit bemásoltam az egy lombardini LA 490.Az enyém LA 400 És 10LE.Kető kardán kihajtás hátra.És kardán meghajtású lessz az "aprító",a te ötleted szerint!Remélem most még irígyebb vagy tesó.És még mindíg tudom überelni.Mindez 120.000 hf.
űdv mindenkinek honda g 200 stabil motornál nem tudjátok hogy kel beálitani a szelepeket?vagy mit kel vagy hol álitani rajta mer teljesen lezár és nagyon nagy a dekompreszio