Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
A gépemen ma előjött egy kis hiba é nem tudok rájönni hogy mi lehet a gond.
Tünetek!!
alapjárat tökéletes de gázadásra fullad és nem pörög ki rendesen
3 gyertyával is póbáltam abból az egyikkel nem indul, a másikkal indul de gázadásra furcsán hörög a harmadikkal picit nehezen indul de gázadásra jól reagál de szaggat a motor
benzint is próbáltam többet adni de akkor besem indul illetve kevesebb benzinnel pukkadozik
fél gázig reagál rendesen de ha tovább nyomom nem reagál csak hörög
Ha valakinek van valami ötlete at megköszönném!!!!!!!!!
Kevesebb benzin, több levegő. Ha jól emlékszem, annál nem lehet a benzin szintet állítani. Ha jó a szint az úszóházban, és a tű legalsó helyzetében is kormos a gyertya, akkor jön a kissebb fúvóka. Egy ismerősöm javasolja, hogy tegyél bele olajjal kevert E85-öt. Ha kb 15%-al kap többet benzinből, mint ami kell, akkor pont jó lesz! :) Garden 2T jól oldódik benne!
A keverék szegényítését hogy érted? kisebb fúvóka? mert fúvókát nem lehet hozzá kapni az mz-jé meg menet miatt nemjó hozzá. Síber tűn már állítottam de az nem rontott én nemjavított rajta. Én sem értem miért cserélte le az előző gazdája azt hitte ezzel kevesebbet fog enni, esetleg jobban fog menni ezt én sem vágom... :S
Szerintem egy jawa karbit is ugyanúgy hozzá lehet hangolni. Szegényíteni kell neki a keveréken, és jónak kell annak lennie! Pesze azért sok összetevős dolog ez. Egy elkoszolódott légszűrő, rossz irányba tudja elvinni a keverék arányát. Azt viszont meg kell hagyni, hogy az eredeti MZ porlaszó komolyabb műszer, mint a jaffáé!
Hát kinek milyen élménye volt melyik motorral. Nekem pl mikor még motor ként ment gondom nem volt vele soha, motorja nem csörgött nem kellett hazatolni stb. Kistraktorként erejével sincs semmi bajom csak a nem megfelelő karburátor miatt sokat eszik és kormolja a gyertyát. Mióta nálam van Jawa 350es karbi van rajta én erre gyanakszom, hogy ez nem a legjobb rá. Egy pannóniá-é van még nekem nem tudom érdemsebb lenne-e kicserélni?
Az az igazság annó pár Mz-t koptattam de azok közül bármelyik is akkor volt 19LE amikor szakadékba száguldott 110-el a végsebességével.
Volt forgalomba egy fajta adatait mellékelem az tényleg volt annyi papiron 5200 fordulaton és közben már szakadt szét. A DDR motorok teljesítménye mindig egy nagy varázslat volt mert " szétesés határán " működtetve adta le .
MZ TS 250
Gyártási év: 1973 - 1976 Hengerûrtartalom: 243 cm3 Teljesítmény: 19 LE 5200-as fordulaton Max. sebebesség: 125 km/h Súly: 144 kg
Gyártott darabszám: 110.899
Ha megnézed a P10 nyomaték görbét és az Mz-t rájössz miért nem használják trakesznak az Mz-t ,a hűtés a legkevesebb gond. a P10 félgázon max nyomaték határon van.
Én kb 40.000 km-t motoroztam 2 MZ-vel akkor / 1975-83/éreztem magam ezekután motoron amikor 175 CZ Jávára ültem .
Igen több Pannónia blokkos gép van ez amiatt mert mz-nek nehezebb megoldani a kényszerhűtést és akkumulátor kell az üzemeltetéséhez emiatt nem szeretik. Lóerőbe több mint a pancsi 3le-vel.