Keresés

Részletes keresés

gyuszi1989 Creative Commons License 2012.02.18 0 0 2810
ezzel beindul nehezen de nem pörög rendesen


ezzel kicsit könnyebben beindul pörög is de szaggatottan megy

Előzmény: gyuszi1989 (2809)
gyuszi1989 Creative Commons License 2012.02.18 0 0 2809


Előzmény: iskra (2808)
iskra Creative Commons License 2012.02.18 0 0 2808

lehet hogy a hogy az van hogy a megfelő höértékű gyerty pont hibás.

Gyertyakép milyen?

Előzmény: gyuszi1989 (2807)
gyuszi1989 Creative Commons License 2012.02.18 0 0 2807

nem létezk hogy 3 gyertya közül egyik sem jó illetve hogy mindig másképp reagál

Előzmény: gyuszi1989 (2806)
gyuszi1989 Creative Commons License 2012.02.18 0 0 2806

szerintem gyertya hiba lesz

Előzmény: iskra (2805)
iskra Creative Commons License 2012.02.18 0 0 2805

biztos jók azok a gyertyák?

 

Előzmény: gyuszi1989 (2804)
gyuszi1989 Creative Commons License 2012.02.18 0 0 2804

Sziasztok!!!!

 

A következő lenne a kérdésem.

A gépemen ma előjött egy kis hiba é nem tudok rájönni hogy mi lehet a gond.

 

Tünetek!!

 

alapjárat tökéletes de gázadásra fullad és nem pörög ki rendesen

3 gyertyával is póbáltam abból az egyikkel nem indul, a másikkal indul de gázadásra furcsán hörög a harmadikkal picit nehezen indul de gázadásra jól reagál de szaggat a motor

benzint is próbáltam többet adni de akkor besem indul illetve kevesebb benzinnel pukkadozik

fél gázig reagál rendesen de ha tovább nyomom nem reagál csak hörög

 

Ha valakinek van valami ötlete at megköszönném!!!!!!!!!

cudar08 Creative Commons License 2012.02.18 0 0 2803

Diferenciálmű igazából nincs, de tudom függetleníteni egymástól a két kereket, és akkor csak az egyik oldalt hajtja a hajtómű.

Előzmény: iskra (2800)
iskra Creative Commons License 2012.02.18 0 0 2802

egy jó kis videó a holder gyár termékeiről.

 



iskra Creative Commons License 2012.02.18 0 0 2801

Kérdés mire akarja használni,ha nem indokokt ne terhelje agyon.

Ne szélesítsen túlzottan mert ha nincs difi akkor nagyon nagy lessz a tengely csavaró ill hajlító igénybevétele.

Előzmény: kék1 (2799)
iskra Creative Commons License 2012.02.18 0 0 2800

diffzár?

Előzmény: cudar08 (2798)
kék1 Creative Commons License 2012.02.18 0 0 2799

Kirepült a papagáj, vagy a kandúr ette meg?

 

Én megnövelném a tengelytávot, masszívabb lenne. Súlyt az  elejére.

 

 

Előzmény: cudar08 (2798)
cudar08 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2798

Hali!!

 

Orosz traktor, 2seb elöre 1hátra, difizár. És egy Robi151-es motor.

 

   

 

Előzmény: Lki1 (2797)
Lki1 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2797

Ez a hótolós milyen gép? 

Előzmény: cudar08 (2795)
Lki1 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2796

Kevesebb benzin, több levegő. Ha jól emlékszem, annál nem lehet a benzin szintet állítani. Ha jó a szint az úszóházban, és a tű legalsó helyzetében is kormos a gyertya, akkor jön a kissebb fúvóka. Egy ismerősöm javasolja, hogy tegyél bele olajjal kevert E85-öt. Ha kb 15%-al kap többet benzinből, mint ami kell, akkor pont jó lesz! :) Garden 2T jól oldódik benne!

Előzmény: caterpillar20 (2794)
cudar08 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2795

Sziasztok!!! Régen jártam erre felé.. Kár potlásul itt egy videó meg pár kép. :)

 

 

 

 

 

caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2794

A keverék szegényítését hogy érted? kisebb fúvóka? mert fúvókát nem lehet hozzá kapni az mz-jé meg menet miatt nemjó hozzá. Síber tűn már állítottam de az  nem rontott én nemjavított rajta. Én sem értem miért cserélte le az előző gazdája azt hitte ezzel kevesebbet fog enni, esetleg jobban fog menni ezt én sem vágom... :S

Előzmény: Lki1 (2793)
Lki1 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2793

Szerintem egy jawa karbit is ugyanúgy hozzá lehet hangolni. Szegényíteni kell neki a keveréken, és jónak kell annak lennie! Pesze azért sok összetevős dolog ez. Egy elkoszolódott légszűrő, rossz irányba tudja elvinni a keverék arányát. Azt viszont meg kell hagyni, hogy az eredeti MZ porlaszó komolyabb műszer, mint a jaffáé!

Előzmény: Istvan56 (2790)
iskra Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2792

Értem ,hát kérdezd meg a börzén vagy eszterga.

Előzmény: Lki1 (2787)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2791

Megpróbálom először a pancsi karbit hátha azzal jó lesz. Köszönöm a segítséged, ha nem boldogulok akkor írok! :)

Előzmény: Istvan56 (2790)
Istvan56 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2790

MZ karbi kell ? Van egy ismerős lomokban áll nála a motor, nem tudom Mz-je van de ha érdekel megkérdezem.

 

A Jáwa karbi sztem tuti nem jó rá.

 

István

Előzmény: caterpillar20 (2789)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2789

Hát kinek milyen élménye volt melyik motorral. Nekem pl mikor még motor ként ment gondom nem volt vele soha, motorja nem csörgött nem kellett hazatolni stb. Kistraktorként erejével sincs semmi bajom csak a nem megfelelő karburátor miatt sokat eszik és kormolja a gyertyát. Mióta nálam van Jawa 350es karbi  van rajta én erre gyanakszom, hogy ez nem a legjobb rá. Egy pannóniá-é van még nekem nem tudom érdemsebb lenne-e kicserélni?

Előzmény: Istvan56 (2788)
Istvan56 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2788

Az az igazság annó pár Mz-t koptattam de azok közül bármelyik is akkor volt 19LE amikor szakadékba száguldott 110-el a végsebességével.

 

Volt forgalomba egy fajta adatait mellékelem  az tényleg volt annyi papiron 5200 fordulaton és közben már szakadt szét.  A DDR motorok teljesítménye mindig egy nagy varázslat volt mert " szétesés határán " működtetve adta le .

 

MZ TS 250

Gyártási év: 1973 - 1976
Hengerûrtartalom: 243 cm3
Teljesítmény: 19 LE 5200-as fordulaton
Max. sebebesség: 125 km/h
Súly: 144 kg

Gyártott darabszám: 110.899 

 

Ha megnézed a P10 nyomaték görbét és az Mz-t rájössz miért nem használják trakesznak az Mz-t ,a hűtés a legkevesebb gond. a P10 félgázon max nyomaték határon van.

Én kb 40.000 km-t motoroztam 2 MZ-vel akkor  / 1975-83/éreztem magam ezekután motoron amikor 175 CZ Jávára ültem .

Nem is beszélve megbizhatóságukról ami hát....

 

 

István

 

 

 

Előzmény: caterpillar20 (2786)
Lki1 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2787

A ventillátor belseje, amibe a görgők kapaszkodnak meg be van rágódva, és akadozva nem adja át a hajtást.

Lehet teszek fel képet róla.

Előzmény: iskra (2782)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2786

Igen a pancsi 16 pacis az mz meg 19 :)

Előzmény: Istvan56 (2785)
Istvan56 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2785

Valami nem stimmel az adataiddal

 

"Pannonia P10. Hengerek száma: 1. Henger űrtartalom: 247 cm3. Teljesítmény: 16 LE "

 

Nekem ilyen van

 

 

István

Előzmény: caterpillar20 (2784)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2784

Igen több Pannónia blokkos gép van ez amiatt mert mz-nek nehezebb megoldani a kényszerhűtést és akkumulátor kell az üzemeltetéséhez emiatt nem szeretik. Lóerőbe több mint a pancsi 3le-vel.

Előzmény: kék1 (2780)
iskra Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2783
Előzmény: iskra (2782)
iskra Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2782

Most láttam nézz át ide itt van komplett bontott berántó,vagy az a hüvely kell ?

Előzmény: Lki1 (2759)
iskra Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2781

A 4hp-s függőleges tengelyű klasszikus tipust igen ,volt alkalmam szerelni.

Mire vagy kíváncsi?

Előzmény: taurus09 (2775)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!