Keresés

Részletes keresés

jozef78 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 3191

Ezt akkor nem értem,az enyémet sikerült meg mérnem és 175kg volt az elejére kötött

felező nélkül,az vagy 20kg,és te mégis olyan könnyen kezeled,vagy sokkal jobb a tiednek a súlyelosztása, hát hiába aki ért hozzá az ért hozzá.Az enyém egy 1963-as gyártású

gép,az a baj nagyon nehezen kaptam hozzá alkatrészt költöttem is rá elég pénzt,és nincs

is hozzá gyári munkaeszköz.

De végre sikerült felujitani,de a sors furcsa fintora hogy tegnap mentünk volna krumplit

vetni,és nem indult be,szikra van,üzemanyagot kap, a gyertyát ha megmelegitem akkor

pöfög eggyet kettőt de annyi.Szerinted mi lehet vele?

Előzmény: iskra (3190)
iskra Creative Commons License 2012.03.29 0 0 3190

Pontos adatot nem tudok ,de kb a váltóekével és a pótsulyokkal van 150 kg az biztos mert az eke magában 18 a pótsúly az 40 kg a gép meg önmagában szerintem 90kg .

Ha lessz lehetőségem egyszer megmérem.

A racsnis kerék előny,mert látom a te esetedben nincs difi.

Előzmény: jozef78 (3187)
iskra Creative Commons License 2012.03.29 0 0 3189

Akkor az jó hír,hogy meg mentetted a hulldékvastól a motort.

A fogaskereket odaadom ingyen,mert nekem semmi szükségem már rá,csak kallódna valamelyik láda mélyén.

Azt ,hogy mikor jössz megbeszéljük ,mert nálunk is van családi program,valahogy majd lessz.

 

Előzmény: taurus09 (3186)
jozef78 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 3188

Nem vagyok fáradékony,a felsoroltak közül pedig mind megvolt:)

ezelött terrám volt de az nem ment ennyire.Lehet hogy azert tünik

gyorsabbnak.

 

Előzmény: taurus09 (3184)
jozef78 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 3187

Köszönöm a tanácsokat.

A hóláncal való szántás ötletét pedig tőled láttam,és jó dolognak tartom.

Felszerelem a terra kereket,és megpróbálom azzal is,még annyi is az előnye hogy

racsnis igy könnyeb vele fordúlni,és súlyra is több.

 

A te gépednek mennyi a súlya?

Előzmény: iskra (3182)
taurus09 Creative Commons License 2012.03.28 0 0 3186

Helló!

Mivel már nagyon kellett a fák alatt kapálni-kézzel nem igazán szeretek- ,szántani meg nem szoktan, mert nem terem meg ott semmi, így ismét nekiláttam. Szétszedtem, de minden jó volt összerakva. Megtisztítottam a réégett koromtól mindenhol. Összerakás után a 3. rántásra beindult és azóta is működik rendesen. Hát igen meglepődtem hogy elkezdett ketyegni. Igaz megigértem neki, ha nem indul a MÉH telepen végzi.Húsvét környékén megyek Gömrőre, majd jelentkezem ha tudom pontosan mikor és megboltoljuk a fogaskereket. Csak az  a baj az asszonyis ott lesz velem. Az meg már tudod milyen!?

Előzmény: iskra (3185)
iskra Creative Commons License 2012.03.28 0 0 3185

Na ja!

 

Üdv!

sikerült a briggs motorba életet lehelni?

Meg van még a vezérmű fogaskerék.

Előzmény: taurus09 (3184)
taurus09 Creative Commons License 2012.03.28 0 0 3184

Szerintem fölösleges. A videó alapján nem megy az olyan gyorsan, szerintem pont jó a sebesség, így legalább szépen fordít az eke, mint a képen látszik. A szép talajmunkához mindig kell mentsebesség. Ha fáradékony vagy egy jó tanács: két féldeci szilva pálesz után benyomsz egy tenyérnyi szalonnát, jóféle hagymával, és utána bírod. Az őseink is így szántottak egész nap. 

Előzmény: jozef78 (3179)
iskra Creative Commons License 2012.03.28 0 0 3183

Ez meg mi?

 

Hát eléggé viharvert egy szerkezet.

Előzmény: Rex maxi (3170)
iskra Creative Commons License 2012.03.28 0 0 3182

Nem feltétlen szükséges.

Ha nem fuldoklik a motor ,és nem loholsz utána akkor jó ez így is .

Én nem halottam hogy erőlködne a motor,tehát szerintem megfelelő.

Eddig azt hittem a hólánccal való szántás csak az én meglátásom  :D

A terra keréknek csak az az előnye,hogy nem kell láncolni,valamint kissebb a szélessége nem tapossa a barázda belsejét.

 

 

Én így csinálom

 

Előzmény: jozef78 (3179)
szes Creative Commons License 2012.03.28 0 0 3181

Köszi szépen, meg kaptam.

Előzmény: taurus09 (3180)
taurus09 Creative Commons License 2012.03.27 0 0 3180

Ha minden igaz elküldtem a használati utasítást, majd jelezz vissza, ha megkaptad.

Előzmény: szes (3178)
jozef78 Creative Commons License 2012.03.27 0 0 3179

Üdv!

tanácsot kérnék tőletek,ez a legkisseb sebesség a gépemen de szerintem gyors,

van két terra kerekem ha rá rakom őket biztos jobban kapaszkodik majd de

attól tartok hogy rohanhatok utánna.Hogyan lehetne csökkenteni a kerekek

sebességét?

szes Creative Commons License 2012.03.27 0 0 3178

Üdv. azt nagyon szépen meg köszöném

Előzmény: taurus09 (3177)
taurus09 Creative Commons License 2012.03.26 0 0 3177

E-mail címedre el tudom küldeni, ha úgy megfelel, de ide valahogy nem sikerül feltenni.

Előzmény: szes (3168)
Lki1 Creative Commons License 2012.03.26 0 0 3176

Ugyan ilyen motorom van fellelt állapotban!

Előzmény: szes (3171)
Rex maxi Creative Commons License 2012.03.25 0 0 3175

Köszi

Előzmény: LittleHornet (3174)
LittleHornet Creative Commons License 2012.03.25 0 0 3174
http://pannonia.motoroskonyvek.fotoalbum.hu

Gugli a barátod.
Előzmény: Rex maxi (3172)
LittleHornet Creative Commons License 2012.03.25 0 0 3173
A difi nem úgy működik, hogy a két féltengely fordulatának összege állandó? Ez akkor fordulat duplázódást okoz, ami még kompenzálható, ha a váltót nem 3-ba, hanem 1-be teszi. Hm?
Előzmény: taurus09 (3165)
Rex maxi Creative Commons License 2012.03.25 0 0 3172

Valaki tudna nekem küldeni panónia motorról valami gyári leírást?

 

Előre is köszönöm

 

 

hummer84@freemail.hu

szes Creative Commons License 2012.03.25 0 0 3171

enyim is olasz, de nincs is nagyon több infom rola csak még anyi hogy 220 köbcentis

Előzmény: turner62 (3169)
Rex maxi Creative Commons License 2012.03.25 0 0 3170

Sziasztok

 

Ez a mai szerzeményem. :D

 

 

 

Pancsi motor zsuk váltó és zsuk difi 16-os kerekek.

turner62 Creative Commons License 2012.03.25 0 0 3169

Az én motoromat az Olaszok gyártották.

 

 

Előzmény: szes (3168)
szes Creative Commons License 2012.03.25 0 0 3168

Sajnálom, pedig engem érdekelne a kezelési utmutato

 

Előzmény: taurus09 (3167)
taurus09 Creative Commons License 2012.03.25 0 0 3167

Sajnos már nem gyártják.  Magyarok is tudtak jó motort gyártani, igaz az általad említett licensz alapján. Megvan a gyári kezelési utasítása, de ide nem tudom feltenni, még az első oldalt sem. Pesten az Asztalos Sándor uton gyártották. 

Előzmény: iskra (3164)
gyuszi1989 Creative Commons License 2012.03.25 0 0 3166

Volna egy problémám de nem tudok rájönni hogy mi lehet az oka.

 

A pannónia kistraktorommal van a gond. Amikor beindítom fél gázig szépen reagál de viszont amikor egy kicsit többet nyomok neki elkezd fulladni a motor. A karbinak annyi hibája van hogy a subertű eléggé kopott meg a suberházban is elég jól mozog.

 

taurus09 Creative Commons License 2012.03.25 0 0 3165

Ebben teljesen igazad van, ilyen tulajdonsága is van a difinek, csak az a bökkenő, hogy ebben a formában a kihajtó féltengely gyorsulni fog , mégpedig a bolygókereék-napkerék fogszám arányában. Itt meg éppen lassítást kell elérni. Ha nem hiszed el tégy egy próbát!

Előzmény: LittleHornet (3150)
iskra Creative Commons License 2012.03.25 0 0 3164

Az OETL az magyar gyártmány ? azt hiszem ACME licensz?

Gyártják még?

Előzmény: turner62 (3162)
szabi7911 Creative Commons License 2012.03.25 0 0 3163

Egyszerűbb lenne a váltó,mert időm az nem sok van.Megy a  meló 1000 el,ezt meg csak lopva tudom bütykölni.De azért köszi

Előzmény: iskra (3159)
turner62 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 3162

Hali!

Jobb lett mint volt!! Sokáig szívatott a mágnesgyujtás tengelye!

Egyelőre tartalék motor lesz mert, ami most van rajta (Lombardini 205) igaz, hogy gyengébb de kevesebbet fogyaszt.

Ha sikerül holnap szerzek egy fityó motort, amit ráteszek a galydarállóra ami most  rajta van egy OETL OM 220-as fog felkerülni a 

trakezsra.

Előzmény: iskra (3161)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!