Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Minden megoldásnak vannak előnyei és hátrányai,a szíj negyon jól csillapítja a torzíós lengéseket.Ezáltal csökkenek a váltószerkezetre ható lökésszerű erők.
Konkrétan egy gyenge rugó hiányzik róla, ami fent tartá a hátramenet görgőjét. Ettől függetlenül éveket bírnak a szíjak. Még soha nem szakadt el, vagy kopott használhatatlanra a profilja. A szovjet mérnökök találták ki. Az alternáló kaszáján is van egy nem mindenapi megoldás. Én nagyon elfogult vagyok ezzel a rendszerrel szemben, mert csupa jó tapasztalataim vannak vele.
A jelöléseket jól raktam össze, az biztos, ezért szedtem szét 3-szor, és az a dilemmám, hogy esetleg más típusnál nem ott van az összejelölés az ékpályához képest. Erre szeretnék ponts választ kapni.
Persze. Csak idő, mert nem ott van ahol én lakok. Úgy képzeld el, hogy mint elejét levehető kalapácsos daráló, cserélhető előlappal. Miután levetted az agyat a kalapácsokkal, annak a helyére felcsavarozol egy gyalufogas tárcsát, és egy másik előlapon nem garat van szem adagolóval, hanem egy srég nyílás a töknek, gyümölcsnek, stb. Ha gép hajtja, csak átesik rajta minden aprón! Legutóbb villanymotor hajtotta egy varrógép állványon, de az elkelt, és még nem raktam vissza az eredeti keretre!
Azt szeretném tudni, hogy az öszzes briggs motornak, a függőleges tengelyűeknek, egy forma-e a főtengelyen lévő vezérlőfogaskerék? Nekem egy 3,5 hp motorom van a rotakapán, és eltörött a vezérlőfogaskerék, Mivel szaküzletben nem tudtam beszerezni, bontóban vettem egyet, nem is kis pénzért, az eladó letette a nagy esküt hogy biztosan jó lesz, de azóta nem tudom beindítani, Már 3-szor szétszedtem, több milliót rántottam raja, mérsem megy.Üzemanyegot kap, szikra erős, szelepek zárnak, nyitnak?. Lassan itt a jóidő, és nagyon kellee. Valami ötleted, ötletetek mi a gond? Egy jó használtat meg nem igazán találok.
Szerintem nagyon egyszerű, a ledes lámpa sokkal igénytelenebb mint az izzószálas. Pont a múlt héten láttam 12V-os halogén ledes izzót 1200 Ft-ért (olyan halogén, ami a lakásokban díszvilágítás, kb 20W lámpát válthat ki), de trakira is jó, sőt még lámpatest sem kell neki - csak eső ne érje. Ez nem olyan óriási befektetés. Nyugodtan ráengedheted a váltóáramot, ilyen félvezetőkkel csinálnak egyenáramot a váltóból, nem történik semmi, csak egyik periódusban (váltóáram egyik periódusa) fog csak világítani. Kell elé ellenállás, de azt István is, én is tudok segíteni kiszámolni.
Tényleg nagyon egyszerű csak bíztatni tudlak, -megsegíteniis-én is ebben gondolkodtam, amíg ki nem próbáltam, hogy a tekercsem elviszi az izzót is.
Az az igaazság ezt tanultam és gyakorlom a mai napig.
Igen azon topikban többször próbáltam olyan emberkék szemét felnyítni azon igazságra hogy az elektronika-villamosságtan egzakt tudomány ott nincs hátha-lehet stb.
Nem mindig értette meg egy-két delikvens de ilyen az élet, ezt megtapasztaltam óradóként is oskolában csak hittem abban hogy a korral hátha ,tévedtem igazak a Makarenkó axiómái.
Más - lehet csinálni de ma drága persze nem tudom kinek mi a drága természetesen évek óta vannak fényforrások 12V-os kivitelben autókban
Valójában a LED egyenáram létét feltételezi mint működtető feszültséget.
A tekercsből eredendően váltó áram keletkezik a transzformátor elmélet alapján ami megint Magyar ember elmélete alapján épült.
Nekem ugyan ez a felállás, csak diesel motor van rajta! Szerintem szenzációsan jó konstrukció! Nekem megvan hozzá az alternáló kasza, daráló-tökgyalu, és forgatható eke. Ilyen alsó részem van összesen három, és az egyikre pont egy ugyan ilyen motort szántam! Ezt már bemutattam itt, de erre biztos ráismersz! Üdv