Keresés

Részletes keresés

caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.26 0 0 2928

Üdv! Neten találtam Pannónia kézikönyvet, megnéztem benne a karburátor beállítását úgy írja a benzin szint ellenörzését, hogy ha megdöntjük a karburátort a keverőház felé 13 fokkal akkor a teljesen kicsavart levegő csavarnál a benzinnek meg kell jelenni-e. Kérdésem az lenne, hogy pontosan mi az a keverőház? :) mert minden világos csak az irány nem, hogy melyik irányba kell elfordítani. Választ köszi előre is!

Bobo772 Creative Commons License 2012.02.26 0 0 2927

MIez suzzki gs blokk 600-750 es? ezzel lehetne szántani kb 1 méter mélyen is :-)

Előzmény: turner62 (2923)
turner62 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2926

turner62 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2925

A kis kutyára gondoltam! :-)) A fotón!

 

Ismerős a téma én a pótkocsi gumival szenvedtem mire felpattant a helyére.

Előzmény: iskra (2924)
iskra Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2924

szoktam vele találkozni ,ha tükörbe nézek.

Azért nem volt olyan egyszerű rápajszerolni a gumit a felnire  :)

 megizzadtam rendesen vele.

Előzmény: turner62 (2921)
turner62 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2923

Szerintetek ha belerakom a PF62-be elfogja bírni?  :-)

 

turner62 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2922

Kedves kolléga ahelyet, hogy oldalakat írok inkább berakok egy linket és ha elolvasod meglásd profi módon beállítod a karbit.

Jó olvasást és karburátor állítást volt benne nekem is részem mire összejött. :-))

 

(Jó tanács piszokul takaridsd ki a karbit, ha úgy látod, hogy volt benne régebben vízkő azt én sima citromlével szoktam átkezelni,és kompresszorral át fúvati. (Nekem nincs ultrahangos tisztítóm az jobb lenne!) )

 

http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/132

 

Előzmény: caterpillar20 (2920)
turner62 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2921

Neked szerencséd van, hogy ilyen megbizható, profi gumiszerelő szakid van! :-))

Előzmény: iskra (2919)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2920

Üdv! Kicseréltem a vason a főtengő szimeringeket összeraktam, alapjáraton szépen ketyeg a pannónia karbival, gázadásra is szépen felpörög csak kicsit lassan áll vissza alapjáratra. Szerintetek mi lehet a gond? És ki tudná megmondani,hogy a pannónia karbin az alapjárat állító csavar mellett van egy másik csavar amit ki be lehet tekerni, hogy az mire való? levegőt állítana mert arra nem igazán reagál semmit?

iskra Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2919

 

itt vannak a képek

iskra Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2918

Üdv mindenkinek.

 

Na ma én sem unatkoztam ,nemsokára teszek képeket.

Volt minden a repertoárban,híd szétszerelés,fékagy átnézés ,és a végén tubeless gumi kézi szerelése  :)

 

Bobo772 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2917

Szia ha motorozni akarsz az ETZ az jobb ujabb 12v-os komolyabb szerintem, bár a motor  max abban térhet el hogy a régebbi ts 6v-os rendszer.Igazából nagyon régen nem csináltam már egyet sem.

Előzmény: kék1 (2915)
LittleHornet Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2916
Megcsináltam a stiftet, szerintem jól sikerült. Többféle rezet kipróbáltam, végül a lágyított réz alátét anyaga tűnt a legjobbnak, jól alakítható, és nem törik. Végül a Tuner szaktárs által javasolt megoldással (sima stift). Nem volt egy nagy ügy, akinek kell, vágjon bele bátran.

Köszönöm a tanácsokat,

Hornet
Előzmény: LittleHornet (2914)
kék1 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2915

A ts vagy az etz jobb konstrukciójú motor?

 

Ha 125-öst vennék, melyiket vegyem, mire figyeljek? 

Előzmény: Bobo772 (2907)
LittleHornet Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2914

ok, értem, köszönöm. közben haladtam is, megnéztem, a régi stiftek is ezzel a technikával (nem menetes) voltak bent.

 

 

 

Előzmény: turner62 (2913)
turner62 Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2913

Mivel rögzítenéd, hogy még véletlenül se lazujon ki? (hőtágulás, rezonamcia,stb.)

Előzmény: LittleHornet (2912)
LittleHornet Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2912
Óóóó tényleg! Egész nap a menet járt a fejemben, aztán örültem az egyszerusítésnek. Bocsánat!
Akkor viszont a menet miért nem elég zsakfuratnak. Miért kellene azt is atfúrni, elhajtani?
Előzmény: turner62 (2911)
turner62 Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2911

Én két megoldásra gondoltam!

Az első az egyszerűbb!

Előzmény: LittleHornet (2910)
LittleHornet Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2910
Gondolkoztam, amit írtál. Minek a menet, ha átdugom és a végét elhajtom? A feje kicsit vastagabb lenne, beesni nem tud, kifelé az elhajtott vég nem engedi.
Előzmény: turner62 (2906)
LittleHornet Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2909

A dugó falvastagsága 12-14mm körül van (ebből lejön a horony), a henger 72mm-es, a gyűrű 3x3mm-es, oldalstiftes. A korábbi stiftek vagy 3mm-esek, ekor a középpontjuk a horony falába esik, vagy 2mm-esek, ekkor a teljes stift benn van a horonyban, értelmeszerűen a horony alsó szélén.

 

köszönöm

Előzmény: turner62 (2906)
sanya 1978 Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2908

Én hamarább harapok!Amúgy készül a szecskám is már.Megvan a tengely,ékszíjtárcsa,ami lendkerékként is funkcionál majd mint a tieden.Kb 15kg.A tengely 60-as ,ehez komoly csapágyházat csinál a szaki.Egyedül a késtartó két 250-es tárcsát kell még beszereznem.Ilyen nincs a szakinak.Brutál lessz!!

Előzmény: turner62 (2903)
Bobo772 Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2907

Azta ez jó kis videó, mért nem volt ilyen 88-ban, akkor kicsit másként javítottuk az etz-ket de jó kis motorok voltak :-)

Előzmény: turner62 (2898)
turner62 Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2906

Add meg a méretet megpróbállok segíteni! (hossz/átmérő)

Pepecs munka tudom!

Előzmény: LittleHornet (2904)
turner62 Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2905

Nem!

Nem tudom hanyas a stift  átmérőlye  2- 2,5 - 3 -as  menetet metszeni és fúrni!

Előzmény: LittleHornet (2904)
LittleHornet Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2904
Réz facsavar behajt, levág, lereszel?
Előzmény: turner62 (2886)
turner62 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2903

Egyik végén, vagy mind két végén harapós kutyád van?

Fel kell készülnöm! :-))

Előzmény: sanya 1978 (2902)
sanya 1978 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2902

13-as krova rövid toldóval!

Előzmény: turner62 (2884)
sanya 1978 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2901

Az a helyzet,hogy a motor tengelye kúpos-ékes és olyan kuplungtárcsa van a gépben mint az autókban.Kinyomó csapágy meg ilyesmi.A főtengely 28 mm .A kuplungharang a blokkhoz 6db csavarral rögzül.Szerintem nem lehet akármit rárakni.

Előzmény: robi250t (2882)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2900

Jók ezek a vidik jól bemutatják a dolgokat ! :) Mostmár felvilágosultam holnap pedig alkotok valamit! Köszönöm a segítségetek!

Előzmény: turner62 (2898)
Istvan56 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2899

Profi vagy ez igen !!

Előzmény: turner62 (2898)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!