Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
hello énis épittetem már egy pár traktort ,én ugy váltotam ki akét váltott hogy épittetem be egy osztomüvet ami egy anégyhez hajt igy meglet a nyomatékom egyesben kettesben a harmadik negyedik pedig jo aközlekedésre még rakottan is én egy UNHZ-500 as gardánhajtást épittetem be a válto és ahid közé azáttétel kérdése mijen motort és hidat szertenél beépiteni egy kis számolásal meg tudod fejteni mijen áttétel kel neked .
helló egy olyan kipufogóval amit azt hiszem passzív kipufogónak hívnak ugy néz ki hogy egy vastag csőben egy lyukacsos vékony cső amin a kipufogó gáz halad a kettő kőzőti hézagot üveg vagy kőzet gyapottal töltöd ki igy nincs fojtás de a hangot tompítja.
Igazán nincs mit. Jah igen még amit elfelejtettem, hogy nem reagál a sas a levegő állító csavarra. Ezt mi okozhatja? Egyébként szépen jár még túl hamar is felpördül, amit észrevettem, hogy lassabban áll vissza az alapjárat.
helló joci vagyok és szeretnék egy traktort építeni és ehhez kérnék segítséget ötletek formájában. Eddig van egy zsuk alvázam egy nagyteljesítményű hidraulika szivattyúm és egy biztosíték táblám
Üdv! Neten találtam Pannónia kézikönyvet, megnéztem benne a karburátor beállítását úgy írja a benzin szint ellenörzését, hogy ha megdöntjük a karburátort a keverőház felé 13 fokkal akkor a teljesen kicsavart levegő csavarnál a benzinnek meg kell jelenni-e. Kérdésem az lenne, hogy pontosan mi az a keverőház? :) mert minden világos csak az irány nem, hogy melyik irányba kell elfordítani. Választ köszi előre is!
Kedves kolléga ahelyet, hogy oldalakat írok inkább berakok egy linket és ha elolvasod meglásd profi módon beállítod a karbit.
Jó olvasást és karburátor állítást volt benne nekem is részem mire összejött. :-))
(Jó tanács piszokul takaridsd ki a karbit, ha úgy látod, hogy volt benne régebben vízkő azt én sima citromlével szoktam átkezelni,és kompresszorral át fúvati. (Nekem nincs ultrahangos tisztítóm az jobb lenne!) )
Üdv! Kicseréltem a vason a főtengő szimeringeket összeraktam, alapjáraton szépen ketyeg a pannónia karbival, gázadásra is szépen felpörög csak kicsit lassan áll vissza alapjáratra. Szerintetek mi lehet a gond? És ki tudná megmondani,hogy a pannónia karbin az alapjárat állító csavar mellett van egy másik csavar amit ki be lehet tekerni, hogy az mire való? levegőt állítana mert arra nem igazán reagál semmit?
Szia ha motorozni akarsz az ETZ az jobb ujabb 12v-os komolyabb szerintem, bár a motor max abban térhet el hogy a régebbi ts 6v-os rendszer.Igazából nagyon régen nem csináltam már egyet sem.
Megcsináltam a stiftet, szerintem jól sikerült. Többféle rezet kipróbáltam, végül a lágyított réz alátét anyaga tűnt a legjobbnak, jól alakítható, és nem törik. Végül a Tuner szaktárs által javasolt megoldással (sima stift). Nem volt egy nagy ügy, akinek kell, vágjon bele bátran.