Keresés

Részletes keresés

józsi84 Creative Commons License 2012.02.27 0 0 2940

helló egy olyan kipufogóval amit azt hiszem passzív kipufogónak hívnak ugy néz ki hogy egy vastag csőben egy lyukacsos vékony cső amin a kipufogó gáz halad a kettő kőzőti hézagot üveg vagy kőzet gyapottal töltöd ki igy nincs fojtás de a hangot tompítja.

Előzmény: caterpillar20 (2937)
józsi84 Creative Commons License 2012.02.27 0 0 2939

helló az lenne a kérdésem hogy mijen ötletek vannak a sebeség csökkentésére és a nyomaték növelésére 2 váltó beiktatása nélkül?

/\/\ Creative Commons License 2012.02.27 0 0 2938

 

Ugyan nem kistraktor, de segítség kellene.

 

2,5/85-16 Ilyen motorgumit keresnék, akár használtta is 2 db.-ot.

 

Ezer éves orosz gumik, nagy valószínűséggel az elején a 2,5 is collban van megadva.

 

 

caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.27 0 0 2937

Valaki, nem tud valami jó módszert kipufógó készítésre? Ne is fojtson nagyon de hangja se legyen. :)

 

LittleHornet Creative Commons License 2012.02.27 0 0 2936

Olvasd el figyelmesen amit Tuner szaktárs linkelt, abban benne van, hogy ez a túl dús keverék jele. Szegényíteni kell a keveréket.

Csináld azt a beállítási folyamatot, ami ott le van írva, sztm nagyon korrekt anyag.

 

Dugulás nincs? Kivetted a csavart, megnézted? Ha valami szennyeződés bekerül, ott könnyen elakadhat.

Előzmény: caterpillar20 (2935)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.26 0 0 2935

Igazán nincs mit. Jah igen még amit elfelejtettem, hogy nem reagál a sas a levegő állító csavarra. Ezt mi okozhatja? Egyébként szépen jár még túl hamar is felpördül, amit észrevettem, hogy lassabban áll vissza az alapjárat.

Előzmény: LittleHornet (2934)
LittleHornet Creative Commons License 2012.02.26 0 0 2934
Igen, most néztem, ilyet kerestem, köszi.
Előzmény: caterpillar20 (2933)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.26 0 0 2933

Köszi, holnap kipróbálom! Sikerült megnyitni a pancsi könyvet?

Előzmény: LittleHornet (2932)
LittleHornet Creative Commons License 2012.02.26 0 0 2932
Légszűrő szembe veled, akkor jobbra billented.
Előzmény: caterpillar20 (2931)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.26 0 0 2931

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:1KqlMJ1aF9kJ:pannonia.motoroskonyvek.fotoalbum.hu/+pann%C3%B3nia+k%C3%A9zik%C3%B6nyv&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu fotóalbumban van kinagyítva jól olvasható. Tehát visszatérve ha meg akarom nézni a szintet akkor előrefelé kell megdöntenem a karburátort?

Előzmény: LittleHornet (2930)
LittleHornet Creative Commons License 2012.02.26 0 0 2930
Ahol a gáztolattyú van (ahova a legszűrő felől belátsz) Itt keveredik a benzin a levegővel.

Feldobnád a kézikönyv linkjét? Kíváncsi vagyok, nemigen találtam karbi leírást.

Köszi
Előzmény: caterpillar20 (2928)
józsi84 Creative Commons License 2012.02.26 0 0 2929

helló joci vagyok és szeretnék egy traktort építeni és ehhez kérnék segítséget ötletek formájában. Eddig van egy zsuk alvázam egy nagyteljesítményű hidraulika szivattyúm és egy biztosíték táblám

caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.26 0 0 2928

Üdv! Neten találtam Pannónia kézikönyvet, megnéztem benne a karburátor beállítását úgy írja a benzin szint ellenörzését, hogy ha megdöntjük a karburátort a keverőház felé 13 fokkal akkor a teljesen kicsavart levegő csavarnál a benzinnek meg kell jelenni-e. Kérdésem az lenne, hogy pontosan mi az a keverőház? :) mert minden világos csak az irány nem, hogy melyik irányba kell elfordítani. Választ köszi előre is!

Bobo772 Creative Commons License 2012.02.26 0 0 2927

MIez suzzki gs blokk 600-750 es? ezzel lehetne szántani kb 1 méter mélyen is :-)

Előzmény: turner62 (2923)
turner62 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2926

turner62 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2925

A kis kutyára gondoltam! :-)) A fotón!

 

Ismerős a téma én a pótkocsi gumival szenvedtem mire felpattant a helyére.

Előzmény: iskra (2924)
iskra Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2924

szoktam vele találkozni ,ha tükörbe nézek.

Azért nem volt olyan egyszerű rápajszerolni a gumit a felnire  :)

 megizzadtam rendesen vele.

Előzmény: turner62 (2921)
turner62 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2923

Szerintetek ha belerakom a PF62-be elfogja bírni?  :-)

 

turner62 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2922

Kedves kolléga ahelyet, hogy oldalakat írok inkább berakok egy linket és ha elolvasod meglásd profi módon beállítod a karbit.

Jó olvasást és karburátor állítást volt benne nekem is részem mire összejött. :-))

 

(Jó tanács piszokul takaridsd ki a karbit, ha úgy látod, hogy volt benne régebben vízkő azt én sima citromlével szoktam átkezelni,és kompresszorral át fúvati. (Nekem nincs ultrahangos tisztítóm az jobb lenne!) )

 

http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/132

 

Előzmény: caterpillar20 (2920)
turner62 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2921

Neked szerencséd van, hogy ilyen megbizható, profi gumiszerelő szakid van! :-))

Előzmény: iskra (2919)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2920

Üdv! Kicseréltem a vason a főtengő szimeringeket összeraktam, alapjáraton szépen ketyeg a pannónia karbival, gázadásra is szépen felpörög csak kicsit lassan áll vissza alapjáratra. Szerintetek mi lehet a gond? És ki tudná megmondani,hogy a pannónia karbin az alapjárat állító csavar mellett van egy másik csavar amit ki be lehet tekerni, hogy az mire való? levegőt állítana mert arra nem igazán reagál semmit?

iskra Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2919

 

itt vannak a képek

iskra Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2918

Üdv mindenkinek.

 

Na ma én sem unatkoztam ,nemsokára teszek képeket.

Volt minden a repertoárban,híd szétszerelés,fékagy átnézés ,és a végén tubeless gumi kézi szerelése  :)

 

Bobo772 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2917

Szia ha motorozni akarsz az ETZ az jobb ujabb 12v-os komolyabb szerintem, bár a motor  max abban térhet el hogy a régebbi ts 6v-os rendszer.Igazából nagyon régen nem csináltam már egyet sem.

Előzmény: kék1 (2915)
LittleHornet Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2916
Megcsináltam a stiftet, szerintem jól sikerült. Többféle rezet kipróbáltam, végül a lágyított réz alátét anyaga tűnt a legjobbnak, jól alakítható, és nem törik. Végül a Tuner szaktárs által javasolt megoldással (sima stift). Nem volt egy nagy ügy, akinek kell, vágjon bele bátran.

Köszönöm a tanácsokat,

Hornet
Előzmény: LittleHornet (2914)
kék1 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2915

A ts vagy az etz jobb konstrukciójú motor?

 

Ha 125-öst vennék, melyiket vegyem, mire figyeljek? 

Előzmény: Bobo772 (2907)
LittleHornet Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2914

ok, értem, köszönöm. közben haladtam is, megnéztem, a régi stiftek is ezzel a technikával (nem menetes) voltak bent.

 

 

 

Előzmény: turner62 (2913)
turner62 Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2913

Mivel rögzítenéd, hogy még véletlenül se lazujon ki? (hőtágulás, rezonamcia,stb.)

Előzmény: LittleHornet (2912)
LittleHornet Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2912
Óóóó tényleg! Egész nap a menet járt a fejemben, aztán örültem az egyszerusítésnek. Bocsánat!
Akkor viszont a menet miért nem elég zsakfuratnak. Miért kellene azt is atfúrni, elhajtani?
Előzmény: turner62 (2911)
turner62 Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2911

Én két megoldásra gondoltam!

Az első az egyszerűbb!

Előzmény: LittleHornet (2910)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!