Keresés

Részletes keresés

Bobo772 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2917

Szia ha motorozni akarsz az ETZ az jobb ujabb 12v-os komolyabb szerintem, bár a motor  max abban térhet el hogy a régebbi ts 6v-os rendszer.Igazából nagyon régen nem csináltam már egyet sem.

Előzmény: kék1 (2915)
LittleHornet Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2916
Megcsináltam a stiftet, szerintem jól sikerült. Többféle rezet kipróbáltam, végül a lágyított réz alátét anyaga tűnt a legjobbnak, jól alakítható, és nem törik. Végül a Tuner szaktárs által javasolt megoldással (sima stift). Nem volt egy nagy ügy, akinek kell, vágjon bele bátran.

Köszönöm a tanácsokat,

Hornet
Előzmény: LittleHornet (2914)
kék1 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 2915

A ts vagy az etz jobb konstrukciójú motor?

 

Ha 125-öst vennék, melyiket vegyem, mire figyeljek? 

Előzmény: Bobo772 (2907)
LittleHornet Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2914

ok, értem, köszönöm. közben haladtam is, megnéztem, a régi stiftek is ezzel a technikával (nem menetes) voltak bent.

 

 

 

Előzmény: turner62 (2913)
turner62 Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2913

Mivel rögzítenéd, hogy még véletlenül se lazujon ki? (hőtágulás, rezonamcia,stb.)

Előzmény: LittleHornet (2912)
LittleHornet Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2912
Óóóó tényleg! Egész nap a menet járt a fejemben, aztán örültem az egyszerusítésnek. Bocsánat!
Akkor viszont a menet miért nem elég zsakfuratnak. Miért kellene azt is atfúrni, elhajtani?
Előzmény: turner62 (2911)
turner62 Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2911

Én két megoldásra gondoltam!

Az első az egyszerűbb!

Előzmény: LittleHornet (2910)
LittleHornet Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2910
Gondolkoztam, amit írtál. Minek a menet, ha átdugom és a végét elhajtom? A feje kicsit vastagabb lenne, beesni nem tud, kifelé az elhajtott vég nem engedi.
Előzmény: turner62 (2906)
LittleHornet Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2909

A dugó falvastagsága 12-14mm körül van (ebből lejön a horony), a henger 72mm-es, a gyűrű 3x3mm-es, oldalstiftes. A korábbi stiftek vagy 3mm-esek, ekor a középpontjuk a horony falába esik, vagy 2mm-esek, ekkor a teljes stift benn van a horonyban, értelmeszerűen a horony alsó szélén.

 

köszönöm

Előzmény: turner62 (2906)
sanya 1978 Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2908

Én hamarább harapok!Amúgy készül a szecskám is már.Megvan a tengely,ékszíjtárcsa,ami lendkerékként is funkcionál majd mint a tieden.Kb 15kg.A tengely 60-as ,ehez komoly csapágyházat csinál a szaki.Egyedül a késtartó két 250-es tárcsát kell még beszereznem.Ilyen nincs a szakinak.Brutál lessz!!

Előzmény: turner62 (2903)
Bobo772 Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2907

Azta ez jó kis videó, mért nem volt ilyen 88-ban, akkor kicsit másként javítottuk az etz-ket de jó kis motorok voltak :-)

Előzmény: turner62 (2898)
turner62 Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2906

Add meg a méretet megpróbállok segíteni! (hossz/átmérő)

Pepecs munka tudom!

Előzmény: LittleHornet (2904)
turner62 Creative Commons License 2012.02.24 0 0 2905

Nem!

Nem tudom hanyas a stift  átmérőlye  2- 2,5 - 3 -as  menetet metszeni és fúrni!

Előzmény: LittleHornet (2904)
LittleHornet Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2904
Réz facsavar behajt, levág, lereszel?
Előzmény: turner62 (2886)
turner62 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2903

Egyik végén, vagy mind két végén harapós kutyád van?

Fel kell készülnöm! :-))

Előzmény: sanya 1978 (2902)
sanya 1978 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2902

13-as krova rövid toldóval!

Előzmény: turner62 (2884)
sanya 1978 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2901

Az a helyzet,hogy a motor tengelye kúpos-ékes és olyan kuplungtárcsa van a gépben mint az autókban.Kinyomó csapágy meg ilyesmi.A főtengely 28 mm .A kuplungharang a blokkhoz 6db csavarral rögzül.Szerintem nem lehet akármit rárakni.

Előzmény: robi250t (2882)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2900

Jók ezek a vidik jól bemutatják a dolgokat ! :) Mostmár felvilágosultam holnap pedig alkotok valamit! Köszönöm a segítségetek!

Előzmény: turner62 (2898)
Istvan56 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2899

Profi vagy ez igen !!

Előzmény: turner62 (2898)
turner62 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2898

8 perc 26 másodpercnél!

Előzmény: caterpillar20 (2892)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2897

Kiszaladtam megnéztem a technikát, próbáltam bele tekerni több csavart is, de a menet vagy nem sima menet hanem sűrűbb vagy már meg van nyomorgatva. Holnap megpróbálok kieszelni valamit, köszi  a segítséget!

Előzmény: Istvan56 (2896)
Istvan56 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2896

Igen a kúp segít, a tengelyben levő furat is kicsit kúpos segítve a megvezetést .

könnyen fog menni

 

 

 

Előzmény: turner62 (2894)
Istvan56 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2895

Emlékeim szerint igen, látni fogod. Nem kell elméletileg nagyot ütni nem kell "5 kg kalapács"

 

 

Előzmény: caterpillar20 (2892)
turner62 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2894

Oda biza! Betekered koppanásig, de a végét nem árt kúposabbra köszörülni!

 

Előzmény: turner62 (2893)
turner62 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2893

Köszi!

 

Előzmény: Istvan56 (2891)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2892

Oda kell betekerni a csavart ahol a megszakító bütyök rögzítődik, a főtengelybe? 

Előzmény: Istvan56 (2891)
Istvan56 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2891

Így van !!

Jól emlékszel .

 

István

Előzmény: turner62 (2889)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2890

Köszi előre is!

Előzmény: turner62 (2889)
turner62 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2889

Ha jól emlékszem bele kell tekerni egy hosszú csavart, feszétésig és megkopintani kalapáccsal.

De ne vedd méregnek! Mindjárt utánna nézek, már elfeledtem.

Előzmény: caterpillar20 (2888)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 2888

Kivettem ma a trakiból a blokkot (mz ts 250/1) kuplung felőli oldalon fordítva volt betéve a szimering rugóval kifelé nézett (köszönet az előző gazdának :) ) másik oldalon levettem a dinamó álló részét viszont a forgó részét nem tudja valaki hogyan lehet levenni, hogy ne sértsük meg?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!