Keresés

Részletes keresés

LittleHornet Creative Commons License 2012.03.22 0 0 3147

köszönöm, játszogatok vele.

Előzmény: turner62 (3144)
turner62 Creative Commons License 2012.03.22 0 0 3146

Attól függ hol, és milyen körülmények között tárolták.

 

 

Előzmény: joci90 (3145)
joci90 Creative Commons License 2012.03.22 0 0 3145

sziasztok.lene egy kérdésem. adot egy panónia motor tiz éve nem volt beinditva.lehet valami baja a gyujtótekercseknek meg a töbinek?

turner62 Creative Commons License 2012.03.22 0 0 3144

A tiednek nem tudom!!

Előzmény: turner62 (3143)
turner62 Creative Commons License 2012.03.22 0 0 3143

Holtpont előtt 5mm-rel nyit a megszakító.

Ennek a motornak 5-6 mm között kell lenni az előgyújtásnak.

Előzmény: LittleHornet (3142)
LittleHornet Creative Commons License 2012.03.21 0 0 3142
Szerintem 7-800 biztos meg lehet, de ezt csak úgy mondom, hogy kb mint a kétütemű autóké.
Pannónia karbi van rajta, gyújtáslap középső pozícióban. Bár ha már itt tartunk, a légszűrőbe vissza-vissza nyom levegőt, egyszer mintha valaki ezt is gyújtásproblémának írta volna.
Mi az 5 mm?
Előzmény: turner62 (3138)
Dolmi mackó Creative Commons License 2012.03.21 0 0 3141

Ha nem sürgős az eladás, akkor indíts magasabb árról és apránként vidd le az árát.

 

Előzmény: f600 (3128)
samutrakesz Creative Commons License 2012.03.21 0 0 3140

Szia! Most olvastam a durrogási problémádról. Ha az eredeti akkumulátoros gyújtást

alkalmztad a gépeden,akkor vizsgáld meg az akku kapocs feszültségét. Lemerült telep

is okozhat ilyen viselkedést. A főtengely ütése a megszakító hézagon keresztül okozhat

előgyujtás állítási problémát!

Előzmény: caterpillar20 (3120)
taurus09 Creative Commons License 2012.03.21 0 0 3139

Tedd rá a motorra az eredeti váltót. A difi áttétele általában 1:4 környékén szokott lenni. A váltó 3. fokozatában még általában van egy kis lassítás, és már meg is van a kívánt forulat, ami a leírásodból adódóan elég tág határok között van. A benzinmotorok már 2500-3000 fordulaton tudnak dolgozni. A difit össze kell zárnod, ami nem ördöngősség, meg lehet csinálni, A lényege, hogy a bolygókerék ne tudjon legördülni a féltengely vagy napkeréken. Erre sok megoldás van, lehetséges. Itt a fórumon is volt már többször róla szó, keress vissza. Akkor ki tudod venni a hajtást az egyik oldalon. Jó munkát.

Előzmény: golfdva (3137)
turner62 Creative Commons License 2012.03.21 0 0 3138

Így látatlanból igen nehéz tanácsot adni.

Milyen karburátorod van?

Kb. mennyit forog alapjáraton?

Milyen a kuplungban a rugó? Nincs elfárradva?

Gyújtás a helyén van?

A szomszédom PF 62 -esén egy pannónia karbi van. Százszor szét lett szedve, de alapjáratot nem tudott állítani.

Mikor már feladta le ellenőríztem a gyújtást és 8 mm-re volt állítva!!  Beállítottam a gyári méretre 5 mm és azóta ketyeg mint a dosza!

Előzmény: LittleHornet (3136)
golfdva Creative Commons License 2012.03.21 0 0 3137

Tiszteletem!

Sok fejvakarászás után hozzátok fordulnék tanácsért az alábbi témában;

Adott egy  37 Le-t kérő ágaprító,de a környékemen csak nagy böszme traktorok vannak amelyek sokat isznak gázolajból,hogy nekem megérje velük meghajtatnom az aprítót.Gondolkopztam,hogy mi lenne ha egy 1,6 benzines motort-azért benzinest mert gázzal kifizetőbb a meghajtása és a garázsban éppen található egy-befognék dolgozni.Ez egy vw motor amire nem tudom,hogy milyen váltót faragjunk rá,hogy a min. 540 max.1000 fprdulatot elérjük a fent jelzett erő körül.

vw váltóm az van de az meg difis én meg nem értek hozzá,hogy megszereljem,hogy csak egyik ága hajtson.

Tudom,kissé zavaros.....de megköszönném a segítséget.

 

Golfdva

LittleHornet Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3136
Ez kéne nekem is. Én azzal küzdök, hogy alapjáraton is zár a röpsúlyos kuplung. Tudsz vmi tippet adni, hogyan vegyem lejjebb az alapjáratot? Milyen irányba állítsam a karbit?
Előzmény: turner62 (3133)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3135

Megfogom nézni ezt az ék dolgot, de szerintem lehetetlen, hogy elnyírja mert túl nagy ék és a dinamo átmérője meg kicsi. Ezelőtt is nehéz volt beállítani a gyújtását de most valami nagyon beadja a kulcsot ezekkel a robbantgatásokkal. Már nem merem rugdosni mert valamelyik szomszéd átjön lecsapni :D

Előzmény: Istvan56 (3129)
Bobo772 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3134

Vettem egy másikat az beindult, közbe kiesett a csapszeg biztosító zeeger, összecsikarta a hengert, rátettem a durrogosat, és megy azzal, durrogos meg alkatrész marad...

Előzmény: Istvan56 (3124)
turner62 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3133

161 - re lehetett letornászni

A karburátorban lévő benzinnnel megy!

Még a fogyasztás is javult, de nem tudom mennyivel.

Majd ha fel szerelem de lehet, hogy tartalék motor marad.

Előzmény: LittleHornet (3132)
LittleHornet Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3132
Ezen nincs is benzintank!!! Ezt hogy csináltad? :)

Mennyi lehet a fordulatszáma? 100/min?
Előzmény: turner62 (3131)
turner62 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3131

Elkészült a motorom!!

turner62 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3130

Ellenőrízd le újra, hogy minden pontosan a helyére került -e !

Ha minden a helyén van nem szabadna az alaplapot reszelni, mert nem kell.

Előzmény: caterpillar20 (3127)
Istvan56 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3129

Valamit nagyon nem sikerült a helyére rakni! a tájoló csavarnak / gyújtás alaplap / közép állásban kell lennie ez arany szabály  fogadd el a jelen helyzetedben véletlenszerűen berobban az "anyag a hengerben "

Nem " nyalódott el az ék ?? nézd meg.

 

István

Előzmény: caterpillar20 (3125)
f600 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3128

helo eladnám vagy cserélném kihasználhatoság miat kistraktoromat menyit kérhetnénk érte?

caterpillar20 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3127

igen nekem kellett de azt ugyanúgy tettem vissza ékkel együtt ahogy levettem (mz ts 250/1). Hetek óta kinylódok van simsonom is azt csukott szemmel beállítom de ezt nem vagyok képes.. :S

Előzmény: turner62 (3126)
turner62 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3126

Bocs de neked kellett levenni a dinamó forgórészt?

Már nem emlékszem?

MZ motorról van szó?

Előzmény: caterpillar20 (3125)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3125

csak az a bajom, hogy az alaplapot már nem tudom hova forgatni mert már nem lehet. reszeltem rajta picit hogy tudjak még fordítani így érte el a 3mm-ert.

 

Előzmény: turner62 (3122)
Istvan56 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3124

Elképzelésed a 151-es géppel?

 

István

Előzmény: Bobo772 (3121)
traki97 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3123

Sziasztok! Lenne egy hajtóműházam kistraktor készítéshez lehetne használni ha valakit érdekel irjon emailt és ott beszélünk Emailcím: vargusz@citromail.hu

turner62 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3122

Kicsi az elágyújtás vagy utó gyujtása van!

Előzmény: caterpillar20 (3120)
Bobo772 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3121

:-D nekem is van egy ilyen robi151 és egy 52 motorom, már mindent cseréltem, csak alaplapi gyujtótekercset nem ,de még mindig nem megy.... vettem másikat  az beindult.. :-)

Előzmény: caterpillar20 (3120)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3120

Ha egy motornál írtózatosat durran a kipufogóban azt mi okozhatja? Előgyújtás jól van beállítva! Indulni egyáltalán nem akar ha meg már túl szivta magát gondolom akkor berobban a kipuffban. De ezt mi gyújtja be? És akkor ha van ami begyújtja miért nem indul be? Már teljesen tanácstalan vagyok hol beindul a gép hol nem :/

gyuszi1989 Creative Commons License 2012.03.19 0 0 3119

A subertű helye a suberben kikopott és a subertű oldala kopott egy picit görbe is az milyen hibákat okozhat a motor müködésében????????

csekkjanos Creative Commons License 2012.03.18 0 0 3118

Üdv urak!Terra kezelési utasitást keresek ha valaki tudna segiteni megköszönném!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!