Keresés

Részletes keresés

turner62 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 3162

Hali!

Jobb lett mint volt!! Sokáig szívatott a mágnesgyujtás tengelye!

Egyelőre tartalék motor lesz mert, ami most van rajta (Lombardini 205) igaz, hogy gyengébb de kevesebbet fogyaszt.

Ha sikerül holnap szerzek egy fityó motort, amit ráteszek a galydarállóra ami most  rajta van egy OETL OM 220-as fog felkerülni a 

trakezsra.

Előzmény: iskra (3161)
iskra Creative Commons License 2012.03.24 0 0 3161

Jó lett a motor topiktárs!

 

Be is építetted?

 

Előzmény: turner62 (3131)
iskra Creative Commons License 2012.03.24 0 0 3160

Nálam is beindult a munka szépen jönnek a kuncsaftok ,hogy kell szántani.

 

Volt olyan is mentem a kistraktorral és megállítottak kérdezték vállalok-e munkát.

 

iskra Creative Commons License 2012.03.24 0 0 3159

Üdv mindenkinek!

 

Szerintem neked egy irányváltót kellenne összehozni,fogaskerekes tolókerekes kivitelben.

Akár lehetne olyasmi ,hogy széjjelszedsz egy váltót és annak a hátrameneti fogaskerékcsoportát használod.

Nem kis munka de megoldható

Előzmény: szabi7911 (3158)
szabi7911 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 3158

  erre kellene a váltó,nem ekarom hátra rángatni.A két kerék közzé kellene hogy beférjen.

Előzmény: iskra (3114)
Dolmi mackó Creative Commons License 2012.03.23 0 0 3157

Ez a két terra kerék szerintem ennyiért baromi jó vétel, ha jól látom keréksúlyok is járnak hozzá és a gumik is jók:

 

http://auto-motor.vatera.hu/haszongepjarmu/kistraktor_kerek_1568273612.html

Dolmi mackó Creative Commons License 2012.03.23 0 0 3156

Használt kipor traktor, szerintem nagyon drágán, pláne, hogy iszonyat leharcoltnak néz ki.

 

http://www.expressz.hu/gep-szerszam/kerti/hirdetes-30623800/

Bobo772 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 3155

Ja arra figyelj nagyot ugrik a földön, vagy a kezed ne legyen a fogaskerekénél mert ledarálja.......legjobb satuba fogni ügyesen....

Előzmény: Bobo772 (3154)
Bobo772 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 3154

Szia fogod a pozitiv kábelt rákötöd a felsö 8-as rézcsavarra a behuzomágnesen, a negatív kábelt a külsö részéfez érinted, akár bikakábel is jó csipesszel, utánna van egy csuszósaru a behuzomágnesen arra egy saru és vezeték, vagy csavarhuzó a pozitiv 8 as csavar és a csuszósaru közé és ha jó akkor kiugrik a fogaskerék és forog a motor, ha csak a két nagy 8 as kábelt zárod össsze a pozitiv kábellal akkor is forog , csak nem huz be a mágnes.... így lehet minden önindítót tesztelni-...

Előzmény: joci90 (3153)
joci90 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 3153

még egy kérdés .nem tud valaki képet köldeni hogy egy lada öninditót hogy kel rákötni az aksira vagy hogy lehet kipróbálni hogy jó-e vagy nem.a panóniára akarom ráépiteni.

joci90 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 3152

levolt takarva eső nem érte .van rajta egy hidrolika rendszer is és aban az olaj az szép tiszta felkavarva is.a motorba nem volt olaj le let engedva de szétszedtem és semmi rozsda nincs rajta gyári álapotu belüröl.

Előzmény: turner62 (3146)
LittleHornet Creative Commons License 2012.03.22 0 0 3151
Az összezárás ahhoz kellene, hogy mindkét féltengely azonos fordulattal forogjon, de itt nem erre van szükség.
Előzmény: LittleHornet (3150)
LittleHornet Creative Commons License 2012.03.22 0 0 3150

Nem kell szétszedni a váltót. A difi olyan, hogy ha az egyik féltengelyt lefogod ( nem engeded forogni) akkor csak a másik forog. Vagyis pont azt teszi, ami neked kell.
Előzmény: taurus09 (3139)
Bobo772 Creative Commons License 2012.03.22 0 0 3149

Szia Egyszer vettem egy ilyet, mikor szétszedtem merö egy adta rozsda volt minden, még a váltófogaskerekek is , ami olajba volt az jo , ami felette meg vakrozsda... ment a méhbe...

Előzmény: joci90 (3145)
golfdva Creative Commons License 2012.03.22 0 0 3148

Köszönöm! :)

A tág határokat a vékonyabb gallyak és a vastagabb fák miatt írtam.Majd visszaolvasok de ha elakadok akkor jelentkezem....

 

Köszönöm.

Előzmény: taurus09 (3139)
LittleHornet Creative Commons License 2012.03.22 0 0 3147

köszönöm, játszogatok vele.

Előzmény: turner62 (3144)
turner62 Creative Commons License 2012.03.22 0 0 3146

Attól függ hol, és milyen körülmények között tárolták.

 

 

Előzmény: joci90 (3145)
joci90 Creative Commons License 2012.03.22 0 0 3145

sziasztok.lene egy kérdésem. adot egy panónia motor tiz éve nem volt beinditva.lehet valami baja a gyujtótekercseknek meg a töbinek?

turner62 Creative Commons License 2012.03.22 0 0 3144

A tiednek nem tudom!!

Előzmény: turner62 (3143)
turner62 Creative Commons License 2012.03.22 0 0 3143

Holtpont előtt 5mm-rel nyit a megszakító.

Ennek a motornak 5-6 mm között kell lenni az előgyújtásnak.

Előzmény: LittleHornet (3142)
LittleHornet Creative Commons License 2012.03.21 0 0 3142
Szerintem 7-800 biztos meg lehet, de ezt csak úgy mondom, hogy kb mint a kétütemű autóké.
Pannónia karbi van rajta, gyújtáslap középső pozícióban. Bár ha már itt tartunk, a légszűrőbe vissza-vissza nyom levegőt, egyszer mintha valaki ezt is gyújtásproblémának írta volna.
Mi az 5 mm?
Előzmény: turner62 (3138)
Dolmi mackó Creative Commons License 2012.03.21 0 0 3141

Ha nem sürgős az eladás, akkor indíts magasabb árról és apránként vidd le az árát.

 

Előzmény: f600 (3128)
samutrakesz Creative Commons License 2012.03.21 0 0 3140

Szia! Most olvastam a durrogási problémádról. Ha az eredeti akkumulátoros gyújtást

alkalmztad a gépeden,akkor vizsgáld meg az akku kapocs feszültségét. Lemerült telep

is okozhat ilyen viselkedést. A főtengely ütése a megszakító hézagon keresztül okozhat

előgyujtás állítási problémát!

Előzmény: caterpillar20 (3120)
taurus09 Creative Commons License 2012.03.21 0 0 3139

Tedd rá a motorra az eredeti váltót. A difi áttétele általában 1:4 környékén szokott lenni. A váltó 3. fokozatában még általában van egy kis lassítás, és már meg is van a kívánt forulat, ami a leírásodból adódóan elég tág határok között van. A benzinmotorok már 2500-3000 fordulaton tudnak dolgozni. A difit össze kell zárnod, ami nem ördöngősség, meg lehet csinálni, A lényege, hogy a bolygókerék ne tudjon legördülni a féltengely vagy napkeréken. Erre sok megoldás van, lehetséges. Itt a fórumon is volt már többször róla szó, keress vissza. Akkor ki tudod venni a hajtást az egyik oldalon. Jó munkát.

Előzmény: golfdva (3137)
turner62 Creative Commons License 2012.03.21 0 0 3138

Így látatlanból igen nehéz tanácsot adni.

Milyen karburátorod van?

Kb. mennyit forog alapjáraton?

Milyen a kuplungban a rugó? Nincs elfárradva?

Gyújtás a helyén van?

A szomszédom PF 62 -esén egy pannónia karbi van. Százszor szét lett szedve, de alapjáratot nem tudott állítani.

Mikor már feladta le ellenőríztem a gyújtást és 8 mm-re volt állítva!!  Beállítottam a gyári méretre 5 mm és azóta ketyeg mint a dosza!

Előzmény: LittleHornet (3136)
golfdva Creative Commons License 2012.03.21 0 0 3137

Tiszteletem!

Sok fejvakarászás után hozzátok fordulnék tanácsért az alábbi témában;

Adott egy  37 Le-t kérő ágaprító,de a környékemen csak nagy böszme traktorok vannak amelyek sokat isznak gázolajból,hogy nekem megérje velük meghajtatnom az aprítót.Gondolkopztam,hogy mi lenne ha egy 1,6 benzines motort-azért benzinest mert gázzal kifizetőbb a meghajtása és a garázsban éppen található egy-befognék dolgozni.Ez egy vw motor amire nem tudom,hogy milyen váltót faragjunk rá,hogy a min. 540 max.1000 fprdulatot elérjük a fent jelzett erő körül.

vw váltóm az van de az meg difis én meg nem értek hozzá,hogy megszereljem,hogy csak egyik ága hajtson.

Tudom,kissé zavaros.....de megköszönném a segítséget.

 

Golfdva

LittleHornet Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3136
Ez kéne nekem is. Én azzal küzdök, hogy alapjáraton is zár a röpsúlyos kuplung. Tudsz vmi tippet adni, hogyan vegyem lejjebb az alapjáratot? Milyen irányba állítsam a karbit?
Előzmény: turner62 (3133)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3135

Megfogom nézni ezt az ék dolgot, de szerintem lehetetlen, hogy elnyírja mert túl nagy ék és a dinamo átmérője meg kicsi. Ezelőtt is nehéz volt beállítani a gyújtását de most valami nagyon beadja a kulcsot ezekkel a robbantgatásokkal. Már nem merem rugdosni mert valamelyik szomszéd átjön lecsapni :D

Előzmény: Istvan56 (3129)
Bobo772 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3134

Vettem egy másikat az beindult, közbe kiesett a csapszeg biztosító zeeger, összecsikarta a hengert, rátettem a durrogosat, és megy azzal, durrogos meg alkatrész marad...

Előzmény: Istvan56 (3124)
turner62 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 3133

161 - re lehetett letornászni

A karburátorban lévő benzinnnel megy!

Még a fogyasztás is javult, de nem tudom mennyivel.

Majd ha fel szerelem de lehet, hogy tartalék motor marad.

Előzmény: LittleHornet (3132)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!