Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
A difi nem úgy működik, hogy a két féltengely fordulatának összege állandó? Ez akkor fordulat duplázódást okoz, ami még kompenzálható, ha a váltót nem 3-ba, hanem 1-be teszi. Hm?
Sajnos már nem gyártják. Magyarok is tudtak jó motort gyártani, igaz az általad említett licensz alapján. Megvan a gyári kezelési utasítása, de ide nem tudom feltenni, még az első oldalt sem. Pesten az Asztalos Sándor uton gyártották.
Volna egy problémám de nem tudok rájönni hogy mi lehet az oka.
A pannónia kistraktorommal van a gond. Amikor beindítom fél gázig szépen reagál de viszont amikor egy kicsit többet nyomok neki elkezd fulladni a motor. A karbinak annyi hibája van hogy a subertű eléggé kopott meg a suberházban is elég jól mozog.
Ebben teljesen igazad van, ilyen tulajdonsága is van a difinek, csak az a bökkenő, hogy ebben a formában a kihajtó féltengely gyorsulni fog , mégpedig a bolygókereék-napkerék fogszám arányában. Itt meg éppen lassítást kell elérni. Ha nem hiszed el tégy egy próbát!
Szia fogod a pozitiv kábelt rákötöd a felsö 8-as rézcsavarra a behuzomágnesen, a negatív kábelt a külsö részéfez érinted, akár bikakábel is jó csipesszel, utánna van egy csuszósaru a behuzomágnesen arra egy saru és vezeték, vagy csavarhuzó a pozitiv 8 as csavar és a csuszósaru közé és ha jó akkor kiugrik a fogaskerék és forog a motor, ha csak a két nagy 8 as kábelt zárod össsze a pozitiv kábellal akkor is forog , csak nem huz be a mágnes.... így lehet minden önindítót tesztelni-...
még egy kérdés .nem tud valaki képet köldeni hogy egy lada öninditót hogy kel rákötni az aksira vagy hogy lehet kipróbálni hogy jó-e vagy nem.a panóniára akarom ráépiteni.
levolt takarva eső nem érte .van rajta egy hidrolika rendszer is és aban az olaj az szép tiszta felkavarva is.a motorba nem volt olaj le let engedva de szétszedtem és semmi rozsda nincs rajta gyári álapotu belüröl.
Nem kell szétszedni a váltót. A difi olyan, hogy ha az egyik féltengelyt lefogod ( nem engeded forogni) akkor csak a másik forog. Vagyis pont azt teszi, ami neked kell.
Szia Egyszer vettem egy ilyet, mikor szétszedtem merö egy adta rozsda volt minden, még a váltófogaskerekek is , ami olajba volt az jo , ami felette meg vakrozsda... ment a méhbe...