Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Én nem vennék trabi motorost, az nem erre való. Szerintem sokat is fogyasztana, a gyújtása is elég instabil, a motor elég gyorsan elkopik. Persze lehet, hogy mások teljesen mást mondanak, de az biztos, hogy a legtöbb házibarkács eladó kistraki, trabi motoros. Ha nagyon bevált volna, talán nem adnák el. Láttam olcsón motor nélkülit, azt elfogadnám.
Még egy szántóverseny a csigazabálólnál + kis gépmustra.
Na itt azért edzettebek :)
Itt magyarországon is rendezhetnének ilyen kisraktoros összejöveteleket.Más országokban (Németország,Franciaország,de még szlotákia ott is nagyobb hagyománya van a kisgépeknek mint nálunk) több összejövetel ,klubbok, sőt még túrák ,és versenyek is vannak.
Üdv! Nem boldogulok a gépsassal valószínű, nem jó hozzá a pancsi karburátor:/. Ha esetleg valakinek lenne eladó Mz ts 250-eshez karburátora vagy ETZ 250-eshez az jelezze és a többit megbeszéljük! zeppelinzm15@freemail.hu
Ha valaki szeretne jelentkezni a kistraktoros térképre jelezze.Csak a felhasználónév és egy településnév szükséges.Az email-cím: dinyagyula@hotmail.com
A tapasztalt tanácsok mindig jól jönnek, soha nem voltam az-az önfejű (fafejű). Köszönöm a segítséget, szívesen veszem.
A csavarok átalakítása tervben volt, csak még nem értem el odáig. A kést egyébként sem tudtam, fúrok neki több lehetőséget és átteszem. A kormánylemez kiegészítése is tervben van, egyenlőre kíváncsi vagyok, mit csinál így "gyárilag".
Üdv! Mai nap kicseréltem a 120as fúvókát 87-esre és sokkal jobb lett a vas. Egy 250esnek egyébként nem kevés a 87es? Nem fog beragadni vagy valami? Járattam egy olyan jó 20 percet és szépen kezdett barnulni a gyertya.
Helló van egy csomo régi fajta Briggs és Tecumseh alkatrészem érdekességek is ha valakit érdekel írjon. Ezen kivül tuduk egy tökéletes állapotú Terra 125-ös váltós kistraktort kapával ekével fűnyiróval és nem gyári után futóval 110000 forintért minden eleme lefényezve.Ha valakit érdekel irjon.
Megfogadtam a tanácsodat,a gyertyát kicseréltem,az arol 2t olajat pedig beleöntöttem a
légszűrőbe:)némi szántás után kivettem a gyertyát,és ahogy szokták mondani(őzbarna)
volt.Szoltak is a szomszédok hogy nekik is szántani kellene,de az eggyik kert felében lucerna volt,és nem boldogultam vele hatalmas darabokat tépett ki az eke a földből amik vissza
gurultak a barázdába.Fel szereltem egy csoroszját de még rosszabb lett,össze-vissza ment
hol belekapott hol meg kidobta oldalra az ekét.Hogyan kell beállítani, az ekevassal egysíkba
Közben haladtam az ekével is, már csak a felfüggesztés van hátra, még vágatom hozzá az anyagot. 8-as kazánlemezből lesz, állítható szélességgel. U szelvényt gondoltam, de sehol nem tudtam szerezni 30 centis darabot.
Kubota nekem van, már tettem fel képeket. Van most is, az új kerekekkel.
A hatszög csonkok miatt, nem a legjobb vontatásra, mert nem illeszkedik pontosan, így kicsit zakatol, mint a vonat a rossz sínen. Persze nem száguldozni tervezték.
Hatul poros helyen dolgozol a gépel próbálj meg szerezni egy trabant levegőszürőt házastól abban papir szürő van és még a méreteis elfogadható vagy valamijen kiselejtezett robogóról.
Én is el fogadnék egy ilyen motort, azt hiányolom rajta hogy nem raktak rá öninditót, A váltót ugy tervezem hogy 40x40 es zártszelvény böl készitek egykis takaros vázat a féltengely megtámasztom egy egy talpas csapágyal és lefogatom a vázhoz törekszek arra hogy a váz minnél keskenyebb legyen nehogy tul széles legyen a kerék nyomtáva.
Köszönöm a segitséget , motorom az még nem jött össze nemsikerült az üzlet még kutatok keresek egyelőre kerékre teszem a váltót . a kubutáról Suszitibi irt énmég nem láttam ojat.
Drága, de legalább új. Tudod, sokszor az olcsó a legdrágább. Haverom is így járt a csühögővel, most volt motorcsere, persze előtte egy motor árát ráköltötte.
Még drágább, de egy jó váltóval, 1:4, vagy 1:5 szíjáttétellel, ami a kuplung is, egy nagyon egyszerű, megbízható járgány lenne. Ráadásul, minden rajta van, szűrő, tartály, kipuff. stb... Elhúzná az MTZ pótot is. Jónak néz ki az a váltó, nem is nagy méretű. Kérdés, mennyire átalakítható.
skoda váltót még nemkaptam de egy barkas váltót majdnem ingyen most át nézem hogy jó e minden része és agyalok rajta egy próbát megér ha nemjön őssze kidobom nemsokat veszitek vele
Köszi szépen! Holnap megpróbálom a gyári szűrőt rámaszekintani valahogy csak az egy henger alakú betét. csinálok neki fenekét meg száját hogy ne tudjon belejutni por meg egyéb nyalánkságok! :D