Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lewes1973 Creative Commons License 2018.09.22 0 0 569

A Driving Assistance Plus-ban az a szép, hogy a kormányon vannak a gombok a vezérléshez. Alapból nem kormányoz magától, csak ha benyomod a gombot - ezt én is csak autópályán használom. Ha ez nincs bekapcsolva, akkor csak picit rezonál a korány (3 fokozatban állitható) ha túl közel mész az út széléhez. Szerintem ez hasznos. Természetesen az adaptív tempomat is csak akkor megy, ha te akarod.

Nekem szinte sosem volt téves riasztás/csipogás, nagyon sokat fejlődött a rendszer. Ha riasztott, annak jó oka volt.

Viszont a sok radar néha meg tud zavarodni parkoláskor, volt 2-3 eset, hogy nem tudtam betolatni a saját kapumon, mert a rendszer szerint volt valami mögöttem, pedig nem. Szomszédok csodálkoztak mit bénázok :)

Előzmény: Peter2015 (567)
ToldiE Creative Commons License 2018.09.22 0 0 568

Ha pocakos vagy mint én, akkor fontos az elektromos kormányállítás, hiszen kiszálláskor megemeli a kormányt. 😃

Előzmény: Peter2015 (566)
Peter2015 Creative Commons License 2018.09.22 0 0 567

Jó dolog a HUD alapvetően, de most azon húztam inkább, illetve szándékosan nem driving assistant plus, mert nem tetszett ahogy belenyúlkáltak a kormányba a rendszer. Hosszú távú útnál biztos praktikus lehet, h elengedhetem a kormányt pár másodpercre, de ez a két tétel 1 millió lenne, ezen faragtam. Még futjuk a köröket a kedvezményekkel, elvileg igértek magasabb OFF-ot, ha sikerül intézni akkor még lehet visszakerülnek.

Előzmény: ToldiE (563)
Peter2015 Creative Commons License 2018.09.22 0 0 566

Toldie, A komfortülés vs. M ülés nagy dilemma, az ártól függetlenül. A M Sport ülésben nem igazán tetszik, hogy magas az oldalpereme, így pocakos embernek mint én úgy száll ki az autóból mint a partravetett bálna :-) De ez részben köszönhető az alacsony ülésmagasságnak is, ami meg a 186cm miatt van, és ez elvileg a komfortülésnél is megvan. Ülésszellőzetés volt előző autómban, nem igazán használtam. Az automatikus kormányállítás az praktikus lehet, Luxuryban próbáltam, szimpatikus volt, de az már kevésbé, hogy motor indítás után megszorította az ülés oldaltartást és biztonsági övet is meghúzta. Persze lehet, hogy ez is beállítás kérdés.

 

A dízel sajnos nem kérdés, mivel rengeteget megyek, főleg autópályán, napi 300km környékén, egyenletes 137km/h sebességgel. Tudom, hogy annál a benzines sem fogyasztana sokkal többet, és a dízel nem igazán előremutató de most nagyon erre hajlok. Ha jövőre megújul az F sorozat akkor majd nézek M3-t vagy M4-t a kávédaráló mellé :-)

Előzmény: ToldiE (562)
Peter2015 Creative Commons License 2018.09.22 0 0 565

Bandyta, köszi a tippet, a csomag ajánlat jó lehet, de pl. a gesztusvezérlés nem érdekel, illetve a HUD-ot is elengedem. Az aktív védelemben gondolom a ráfutás jelzés, sávelhagyás stb van, ezeket X5-ben nem szerettem, idegesített h állandóan nyavajgott valamiért. A fehér autóra meg egy kollégámnak volt jó dumája, szerinte mindig az jutott eszébe róla, hogy az még nincsen készen :-)

Előzmény: b4ndyTA (561)
Peter2015 Creative Commons License 2018.09.22 0 0 564

Lewes, köszi, spóroltál nekem 100k-t :-) igazából azért konfoltam az individual olvasólámpát mert úgy tudtam, h alapból nincs hátsó lámpa az üléseknél. Napfénytető az feltétlen kell, még ha sajnos nem is panoráma, de azért nem veszek kombit h az legyegyen. A HUD az dilemma, de ott dőlt el, hogy nem kell, h polaros oakleyban pontosan semmit nem láttam belőle.

Előzmény: Lewes1973 (560)
ToldiE Creative Commons License 2018.09.22 0 0 563

De látom, hogy az alcantrát választottad. Ahhoz nem kell szellőzés. Jó választás.

 

 

A hud nagyon jó dolog, illetve az autómatikus sávtartás is hibátlanul megy, ha ott használod ahova tervezték.

 

Előzmény: Peter2015 (559)
ToldiE Creative Commons License 2018.09.22 0 0 562

Szép autó!

 

ne felejtsd el, hogy a komfort székekhez jön az elektromos állítás is, illetve az elektromos kormány állítás is. Meg kérhetsz szellőztetést, ami nélkül bőr belsőt szerintem nem szabad venni.

napfénytető nagyon jó dolog. Én a vonóhorgot kicsit bánom magamnál, hogy nincs. Lehetne könnyen vinni a kerékpárokat.

 

De a legfontosabb. Ha csak nincs szállítmányozó vagy mezőgazdasági céged és el tudod számolni a gázolaj számláját, akkor nem értem, hogy 2018 végén miért akarsz dieselt?

Ha számít a fogyasztás vegyél 530e-t. Ha jót akarsz autózni, akkor 540i-t. 🤔

Előzmény: Peter2015 (559)
b4ndyTA Creative Commons License 2018.09.21 0 0 561

Én kerülném a fekete színt és a magasfényű elemeket. A világos jobban áll az autónak és kijönnek a formái, valamint nem kell mosnod minden nap... Miért választottál 5-öst, ha nem élsz a lehetőségeivel? Se ülésszellőztetés (mondjuk ez nem megy sportülés esetén), se éjjellátó funkciós, stb. Ennyiből egy remek kis hármast is összerakhattál volna. Ha mégis 5-ös, mert abban jobban elférsz, akkor egy csomó dolgot kiszórnék, mint pl. a napfénytető, a gyári hővisszaverő üvegezés, aminek nem sok értelme van. Esetleg a rolót beteheted helyette. Nem választottad az aktív védelmet se.

 

Átnyomkodtam kicsit, ez több technológia újítást tartalmaz, de pár külsőséget nem, amit te kiválasztottál, viszont olcsóbb. :)

 

Csomagban sok minden kedvezőbb, nyilván ha pontosan tudnám mit szeretnél, akkor át lehetne rágni az elejétől a konfigot. Egy ilyen autónál szerintem sok apróbb dolog jobb választás, mint pl. a húzós napfénytető, ami jópofa, de az aktív védelem, az ülésfűtés, a parkolóasszisztens, vagy más hasonló kényelmi vagy biztonsági megoldás azért ésszerűbb. Azokat mindig használod, a tetőablakot csak néha.

 

www.bmw.hu/myconfig/k8k3z0r5

Előzmény: Peter2015 (559)
Lewes1973 Creative Commons License 2018.09.21 0 0 560

Néhány komment: ha szűk a keret, miért költesz Individual hátsó olvasólámpára? Sima lámpa a nélkül is van hátul, nem érzem olyan fontosnak. Ugyanígy a napfénytető: ha teljes szélességű lenne, még kellene, de ennyi pénzt sajnálnék érte.

Bár nekem is van Display kulcs, szerintem nem feltétlenül fontos. A fentiek helyett talán HUD-ra költenék...

Előzmény: Peter2015 (559)
Peter2015 Creative Commons License 2018.09.21 0 0 559
Peter2015 Creative Commons License 2018.09.21 0 0 558

Na úgy néz ki megvan a végső konfig, bár kompromisszumok árán, de így sikerült kihozni.

Amit ki kellett vegyek  sajnos és nagyon csípi a szemem hogy 20millióért kézzel kell előre-hátra húzni az ülést, de ez van.

Igy a matek bruttó 19702872 HUF bruttó, 16% kedvezménnyel.

Ha valaki tudja hogy lehet ennél több offot elérni az kérem írjon suti.minden kukac gmail.com

 

Itt a konfig, kérlek köpködjétek:meg: https://www.bmw.hu/hu/ssl/configurator.html#/JD11/FHRAT,P0475,S01CA,S01CB,S021N,S0225,S0230,S0248,S0258,S02NH,S02PA,S02TB,S02VB,S0302,S0316,S0320,S0337,S0346,S03DS,S0403,S0420,S0423,S0428,S0465,S0481,S0494,S04M8,S04ML,S04T8,S04UR,S0502,S0534,S0548,S0552,S0575,S05A1,S05AC,S05AV,S05DF,S05DN,S0609,S0650,S0676,S06AC,S06AE,S06AK,S06NW,S06WB,S0710,S0715,S0775,S07NH,S0851,S0879,S08EK,S08KA,S08R9,S08TF,S0ZD6/config/OPTIONS/

ToldiE Creative Commons License 2018.09.21 0 0 557

De ugye nem sok értelme van visszahozni az autót Magyar CD-re. Több biztros, hogy nem lesz, mint a Németeknél.

 

Ha jól végig gondolom, akkor kb csak az RTTI hiányzik itthonról, bár mióta carplay-en megy a google maps és mindjárt a waze is, lehet az sem annyira.

 

Vagyis az egész CD-ből szerintem a Carplay, az otthoni navi frissítés és az rtti ér bármit. A többinek nem sok értelme van.

 

Szóval én nem látok okot, hogy visszahozzam a kocsit. Ha bekapcsolnak bármit, akkor azt német cd-vel is használhatod majd.

Előzmény: Lewes1973 (553)
b4ndyTA Creative Commons License 2018.09.21 0 0 556

Már hogyne lenne! Régiókra van bontva, és nem minden esetben biztosított az átjárás. Történetesen az angol és a német között nem tudsz váltani anélkül, hogy ne jelezd a CD Support felé. A bejelentkezésnél pedig átirányít a regisztrált régió oldalára.

Előzmény: Self-confidence (555)
Self-confidence Creative Commons License 2018.09.20 0 0 555

Szerintem nincs ilyen, hogy átkapcsolás. Eltávolítod a járművet és újra hozzáadod. Megkérdezi, hogy hol az autó és az lesz az anyaországa. 

Az enyém a korábbi tulajdonosánál német fennhatóság alatt volt, én meg angliát mondtam neki. Minden végleges és lejáró szolgáltatás megmaradt. 

Előzmény: Lewes1973 (553)
b4ndyTA Creative Commons License 2018.09.20 0 0 554

Valami információ van erről, de nem találom. Lehet, hogy a permanens dolgok igen, a havidíjasok nem? De ezt ne vedd készpénznek...

Előzmény: Lewes1973 (553)
Lewes1973 Creative Commons License 2018.09.20 0 0 553

Vajon ha átkapcsoltatom az autómat németről magyar CV-re, megmaradnak a vásárlások?

b4ndyTA Creative Commons License 2018.09.19 0 0 552

Szia!

 

Ma voltam a Wallisnál és mosolyogva közölték, hogy novemberben indulhat a CD. Már folyik a tesztüzem. Ahhoz képest, hogy eddig mindig elzárkóztak mindentől, ez egész nagy előrelépés!

Előzmény: Self-confidence (550)
Self-confidence Creative Commons License 2018.09.19 0 1 551

Ja, amúgy G31-et akartam venni, de csak egy alap fapados 520d jött volna össze a keretből. Vettem inkább egy 2.5 éves jól felszerelt hathengeres F11-est. Úgyhogy nem lettem on-topik tulaj.

Előzmény: Self-confidence (550)
Self-confidence Creative Commons License 2018.09.19 0 0 550

A sport ülésen nem tudsz oldaltartást állítani, csak deréktámasz van. Láttam olyan F10-est, amiben sport ülés volt és nem volt hozzá a levegős deréktámasz sem. A felszereltségi lista is külön tételként hozza a gerinctámaszt, de legtöbbször együtt jár a sport üléssel.

 

Nekem nem volt semmi bajom a sport ülés kényelmével sem, pedig vannak gerinc problémáim. Most komfort van (F11) és azon kívül, hogy full motoros és memóriás kényelemben nekem nem ad többletet. Igaz, hogy hosszú úton még nem voltam ezzel a komfortossal...

A memória az klassz dolog. Amikor minden szerelő, mosó, bárki beleteszi a seggét és arra az 5 méterre el kell neki tekernie az ülést.

Nem beszélve arról, ha ketten is vezetnék az autót, akkor aranyat ér. Ha két külön kulccsal használják, akkor még nagyobb királyság, mindent beállít a kulcshoz rendelt profillal (ülés, tükör, kormány, rádió, klíma)

 

Amúgy valakinek valami új infója a magyar CD indulásával kapcsolatban? Én most angolon vagyok az F11-el, de ez így eléggé esetlegesen működik.

Előzmény: antikbox (547)
Peter2015 Creative Commons License 2018.09.18 0 0 549

Ma kaptam infót ami nagyon meglepő volt, hogy a sporülés csak félig motoros, azaz  a támla és magasság elektromos, előre/hátra manuális.  És persze nincs benne memória.

Előzmény: Jago_ (546)
Peter2015 Creative Commons License 2018.09.18 0 0 548

Ha megnézed az extrák között ott ki tudod választani az M csomag részeit, M kormány, M optika, M futomű stb. és 0 Ft-al fogja hozni a konfigurátor. Nekem azt mondták, hogy szept.30-ig tart ez a promóció.

Előzmény: Lewes1973 (544)
antikbox Creative Commons License 2018.09.17 0 0 547

Nem a több kényelmet vitatom de a sport ülésen is... :)

Előzmény: Jago_ (546)
Jago_ Creative Commons License 2018.09.17 0 0 546

A komfortulesen meg te allitod be mennyi legyen az oldaltartas ;)

Előzmény: Peter2015 (540)
Kard Creative Commons License 2018.09.17 0 0 545

Két dolog lehet:

1. most épp ingyen van az M csomag és lehet elfogyott már a keret

2. simán kihagyták a konfigurátorból a legutolsó frissítésnél mert ha felnik között berakod az M-es alap felnit akkor berakja a listába

Előzmény: Lewes1973 (544)
Lewes1973 Creative Commons License 2018.09.17 0 0 544

Időnként össze szoktam rakni (csak fun-ból) egy-egy BMW-t a webes konfigurátorban. Azt vettem észre, hogy kb 2 hete egyik autóhoz sem választható M-csomag a BMW weboldalán (legalább is 5, X5 és 6GT esetén tuti). Vajon ez is a futó dízelbotrány-miatti mérésváltozáshoz köthető?

antikbox Creative Commons License 2018.09.16 0 0 543

Igen!

Előzmény: Peter2015 (541)
Peter2015 Creative Commons License 2018.09.16 0 0 542

Kard, Köszi a csomag tippet! :-)

Előzmény: Kard (539)
Peter2015 Creative Commons License 2018.09.16 0 0 541

Gondolom ez a parkolóasszisztens+ a top view meg a surround view miatt érdekes szerinted?

Előzmény: antikbox (538)
Peter2015 Creative Commons License 2018.09.16 0 0 540

A sport ülés vs. komfortülés elég komoly dilemma. Jelenleg sportülés van és mivel napjában sokszor ki/be szállok az autóból ezért kényelmesebb lenne a komfort. Ugyanakkor a sportülésnek meg jó az oldaltartása ezt eléggé szeretem. Hosszabb távú vezetésnél amúgy inkább valami az ülésbeállításnál lehet, mert konkrétan az automa váltó ellenére a lábaim szoktak elfáradni. De azért köszi a felvetést!

Előzmény: Lewes1973 (537)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!