Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Ha valakit érdekelne esetleg: Eladó Briggs motoros kis kapagép! kapa, eke, utánfutó, járókerék! A gép az borsodban Ózdon található és tekinthető meg! érdeklődni: cziprusz@freemail.hu
Üdv! a gépedről tennél majd fel pár képet?? Kiváncsi lennék rá, gondolom kis fogyasztású gép, ha simson motoros, és erős is, hogyha zuk váltóval van összekötve! :)
Tegnap megvolt az utánfutóm terheléspróbája. 200kg rakomány +100 kg önsúly+az én 90 kilómmal vidáman ment a buckákon, az ülés meg kényelmesen rugózott. Kb 2,5 km-en 5-6 deci benzint evett (bemelegítéssel, dombon fel, dombról le, buckás földúton) - mármint a Fürge3 alapgép, nem a futó:)
Viszont úgy éreztem, túlmelegszik, úgyhogy félúton tartottam egy 15 perc szünetet, utána mintha jobban ment volna. Elég meleg volt tegnap 30 fok, ez normális? Nem ártana a motornak, ha a hűtőlevegő egy kis vízpárát nyomnék? A hűtőbordák tiszták.
Jól tudod.A simsonon és a váltó bemenőjén 14es lánckerék van,a váltó kinenöjén szintén 14 es a lehajtás bemenőjén 34 fogas babetta lánckerék.A lehajtás skoda vezérműláncbol jó szántásra és fuvarozgatásra is.
Egyik ismerősöm lecserélte a pancsi blokkot kipolákra, váltig állítja hogy kevesebbet eszik, nem kell úgy pörgetni tartósabb stb. Na meg csak 4 ütemű.... :D
Hát ha ki tudod használni akkor biztos jobb.Erőre is biztosan jóval több,ami viszont a fogyasztáson is meglátszik,bár a Pancsi se az üzemanyag-takarékosságról híres.
szabi7911 neked van simson motoros géped zsuk váltóval ha jól emlékszem,azt szeretném kérdezni hogy a motor és váltóközt milyen az áttétel és ugy milyenek a sebességek.Előre is köszi a választ.
Köszi az infót! Sajna a helyi motoros boltba nem tudtam beszerezni semmit! :/ Mz,simson.... bármihez van,de pancsihoz semmi cucca! Még rendelésre se tudot hozni úszó tűtt! 92-es fuvókát honnan lehet szerezni? Esetleg tudsz segiteni a beszerzésben,úszótű is érdekelne! Jah,meg gázbowdenel is bajba vok jelenleg! :/
Az átételről annyit hogy nekem a pancsi blokk egy lada vezérmű láncon át hajtja meg a trabi váltót! A fogaskerekek is lada vezérműjé lehet,és dupla! A kerék az multikaré! 23x5 gumi méretel! (na majd 1 jó gumit is kell szerezni még rá) Ezzel az átételel szerintem mindenre alkalmas! csoga tempótól a nagyon bolond verseny tempóig minden belőhető a 16 előre fokozatal! :D
Igen jelenleg is müködik a gép lassan már 21 éve meg van és nyomon a sokk maszekot vele.
Csak anyi a probléma hogy jó volna egy kézel ki , be kapcsolható difi rá mert vannak olyan helyzetek amikor szükséges. Utolag bépitésröl irtam mert ezen egyáltalán nincs . Öszezárni meg nem akarom mert biztos problémák lennének vele . Halotatok ilyesmiröl hogy valaki bele szerkeztette házilag? Köszi hogy válaszoltál és bocs hogy nem voltam egyértelmü. Ha látatok vagy halotatok kérem hogy képet vagy le irást küldjetek ide nekem .köszi
Szia köszönöm a hozzászólást, azért nem csinálok 4 kereküt mert akkor vizsga köteles anélkül nálunk Békésmegyében agyon büntettnek a rendőrök volt már nekem 4 kereküm meg is fogtak vele nemgyőztem fizetni tul is adtam rajta.
Tényleg klassz a gép, külön tetszik, hogy szépen, tisztán csinálod. Sajnos ezt kevesen tudják:( Miért nem csinálod meg 4 kerekűre? Nem kellene sok plussz dolog hozzá. A kuplung milyen lesz?
Sziasztok köszönöm szépen a hozzászólásokak, a váltó barkas , a felnik kis polski 12 colos a kőpenyt gumismühelyből vettem aszthiszem ugy 8-9 ezerért db.még néhány kép.
alapjáraton valamit kicsi gáznál kevés a töltés. Nagyobb gáznál max 6.2 kicsinél meg 5.8 meg 5.5 meg ilyenek... Ha az akksit feltöltöm 6.4ig mondjuk beindítom mérem a multiméterrel akkor kb 6.1re esik le viszont mikor már ráteszem a tőltő vezetéket akkor meg leesik 6 volt alá. Tehát akkor még nem is tölt hanem lefelé szippantja? :S