Keresés

Részletes keresés

cuki1963 Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3506

A képek le maradtak pótolom.

cuki1963 Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3505

Üdv mindenkinek, néhány kép a lassan készülő gépemről.

caterpillar20 Creative Commons License 2012.06.12 0 1 3504

És ha mondjuk felpördülne, igaz lassabban, akkor se lenne nagyobb a nyomaték?

iskra Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3503

Stabilabb lenne a járása ,viszont a gázadásra lomhábban reagálna.

Nem feltétlen szükséges,ha rosszul van kiegyensúlyosva szétveri a csapágyat-tengelyt is.

Előzmény: caterpillar20 (3499)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3502

Nem tudom feltenni, mert túl nagy :S Egyébként az enyém mz blokkos, és tudom ennek belül van a lendkereke nem is akarom módosítani meg semmi csak érdekel a téma! :D

Előzmény: cudar08 (3501)
cudar08 Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3501

Képed nincs a gépről?

Előzmény: caterpillar20 (3499)
cudar08 Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3500

Szia!!

 

Szerintem a főtengelycsapágy terhelése növekedne csak! Nagyob nyomatékért, inkább a váltonál kéne valamit csinálni, primer áttételnél, vagy a véglehajtásnál kéne változtatni.

A motort a gyárba megtervezték.

Előzmény: caterpillar20 (3499)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3499

Üdv! Szerintetek, ha egy pancsi blokk nagyobb lendkereket kapna valamivel, nőne a nyomaték? :D Gondolom csökkenne a fordulat stb. Vagy teljesen hülyeség amire gondolok? Már egy ideje filózok rajta. Válaszokat köszi előre is ! :)

iskra Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3498

őtletesnek ötletes a segédlánctalp,de ezestben barbárság mert nagyon nedves szalonnás talajt szántanak .Ráadású a váltvaforgató ekét sem tudja használni,mert nehézkez a fordulás.

Kíváncsi vagyok a magágy előkészítéskor hogyan aprítja szét a hantokat.

Előzmény: robi250t (3497)
robi250t Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3497

milyen ötletes kis masina :)

iskra Creative Commons License 2012.06.11 0 0 3496

Ez az MTZ-05 továbbfejlesztett változata véleményem szerint.

Előzmény: cudar08 (3467)
iskra Creative Commons License 2012.06.11 0 0 3495

üdv mindenkinek!

 

És végre megy a babetta ;)

Gábor 1978 Creative Commons License 2012.06.11 0 0 3494

Helló elado robi 250T motor nélkül 60e ft

caterpillar20 Creative Commons License 2012.06.10 0 0 3493

Érdemes megpróbálnod kisebb főfúvókával, nekem is most 92essel megy, neten olvastam h fél gázig dolgozik az alapjárati fúvóka is és mivel nekem traktorba van a motor így nagyrészt félgáznál nagyobbat nem szoktam neki adni. Úgy néz ki nekem ezzel áll be a fogyasztás, fele annyi benzinnel is megcsinálja ugyanazt a munkát mint eddig, nem fullad viszont minidg kissé fekete a gyertya mint barna. De menni megy  és az a lényeg! Jah és persze én szintetikus olajat használok, ajánlom neked is jobb az illata is kenése és még nem is füstöl annyira! :D

Előzmény: Cz Feri (3490)
cudar08 Creative Commons License 2012.06.10 0 0 3492

Én ezzel szoktam számolgatni!!

 

 

Előzmény: Jonah Hex (3491)
Jonah Hex Creative Commons License 2012.06.10 0 0 3491

Találtam egy számitást trabant váltóhoz a sebességgel kapcsolatban,valakinek hátha segít.

Itt a link:http://trabantklub.hu/twk/modules.php?name=topics&file=olvas&cikk=43b2614f0f8f2

Cz Feri Creative Commons License 2012.06.09 0 0 3490

Nekem volt mz,de az rendes motorként! 5.5 liter/100km-er volt! De ez a pancsi blokk tuti hogy 10 km-ert se menne el ugyan annyi benyából! Kezdem vissz sirni az mz-t,trabit! De valamit még megpróbálok hátha csökkenne a gyári karbival a fogyasztás! Rászánom lehet a pénzt egy teljes felújitó készletre ha nem túl drága! :)

 

Előzmény: caterpillar20 (3489)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.06.09 0 0 3489

Egy 250-es pancsi kevesebbet iszik mint egy mz 250? :D Mert ha igen máris cserélem lefelé.. :D

taurus09 Creative Commons License 2012.06.09 0 0 3488

Potosan én is erre gondoltam, csak nem veséztem ki ilyen részletesen. Köszi!

Előzmény: cudar08 (3485)
Cz Feri Creative Commons License 2012.06.09 0 0 3487

Feladom! Egyszerüen nem birok ezzel a pancsi-val! Szerzek rá még egy mz karbit próbálni,de ha azzal is szar lesz akkor nem tom mi lesz! Már kezdem bánni a trabi cserét ilyen kis szörnyetegre....

 

jános 55 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 3486

Üdv. mindenkinekl!

Régóta olvasom a fórumot és tetszenek az írások, díjazom a barkácsoló kedvű embereket. Segíteni szeretnék a Pannónia karbi beállítáásban. A benzinszintet úgy lehet beállítani, hogy a karbi jobb oldalán levő levegőcsavart egy vékony csavarhúzóval ki kell venni teljesen, majd a karbit kb 15 fokkal meg kell dönteni oldalra és akkor a benzinnek meg kell jelenni a furaton akkor jó a szint. Ezután a levegőcvsavart vissza csavarni teljesen, majd 1,5 fordulatot vissza és úgy jó. A súber tűt felülről a második beszúrásba tenni többnyire így jó. A főfúvóka 110, vagy 115-ös méretű legyen. A Pannónia ha túl melegszik, akkor hajlamos az öngyulladásra. 225, vagy 240 hőértékű gyertya kell bele. Kistraktornál a hűtést úgy oldottam meg, hogy vettem egy Trabant turbot, le vettem róla a turbinát és az ékszíjtárcsát. Egy Lada fűtőmotor ventillátort tettem a tengelyre, mert ez balra forog és úgy nyomja a levegőt, és az ékszíjtárcsa helyett egy mosógép motor szijtárcsáját tettem fel. Ez kb a fele az eredetinek. Teljesen jó volt a hűtés még szántás közben is. A lendkerékre egy Moszkvics vízpumpa ékszíjtárcsát erősítettem egy kis esztergályos munka után és a lendkereket szorító csavarral rögzítettem. Remélem egy kicsit tudtam segíteni.

cudar08 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 3485

Sziasztok!! 

 

"Kötött(és nedves állapotban képlékeny) talajokon a bordák nyílhegy alakú nyomainak csúcsa menetirány szerint hátrafelé mutasson. Az ilyen bordaállás esetén ugyanis mintegy "kicsuszik" a bordák közül. Ez a legtöbb esetben meggátolja a bordák közeinek eltömődését, miáltal az abroncs megtartja eredeti kapaszkodó képességét.

 

Homok talajok esetében fordított a helyzet. A homok talaj ugyanis nem képlékeny, ezért általában nem tapad az abroncs felületre, viszont a kerék csuszásakor a bordák mintegy tömörítik a talajt és így fokozzák az átvihető vonoerőt."

 

 

 

(a minta az a nyom amit a traktor a földön maga mögöt hagy)

Furak Creative Commons License 2012.06.08 0 0 3484

Szerintem igazad van.

Nem véletlenül rakták/rakják így az új gépekre a gumikat.

Előzmény: turner62 (3482)
Furak Creative Commons License 2012.06.08 0 0 3483

Ezt a témát kiveséztük egyszer az mtz forumon, ha érdekel olvasd el.

Előzmény: Babszi207.300 (3477)
turner62 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 3482

Azért kell a körmöknek csuccsal előre álni, hogy képlékeny talajon meglegyen a gumi öntisztulása.

Ha fordítva rakod fel sárban nem tud kapaszkodni mert beékelődik a sár.

Szerintem.

Előzmény: Lki1 (3480)
Nagy10 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 3481

Sziasztok!

 

Ma eszembe jutott egy ötlet,hogy össze kéne hozni egy Briggs 3,5 HP motort egy MZ 125-ös blokkal,úgy hogy az Mz-nek csak a váltó részét használnám,tehát az Mz főtengelyének a helyére raknék egy sima tengelyt,és azt összekötném a Briggs-el.Az Mz váltót epdig összekötném egy tengellyel,amire a kerekek,és a kapatagok kerülnének.Így kapnék egy fasza kistraktort,kis fogyasztással,egy jópár sebességel (igaz rükverc nélkül),amit aztán sok mindenre elhetne használni.

 

Briggs motorom van itthon 3 is,egy Mz blokkot pedig tudnék szerezni "fillérekért",így viszonylag kevés pénzből kijönnék.

 

SzerinteteK?

 

Lki1 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 3480

Nekem egy öregúr annyit mondott, hogy hosszabb a gumi élettartama, ha szemből nézve v alakban van. Viszont nagy traktort még nem láttam másképpen szerelve...

Előzmény: taurus09 (3479)
taurus09 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 3479

Üdv!

Legjobb tudomásom szerit talajfüggő a körmök iránya, kötött vagy laza talaj, de ha nem jól tudom helyesbítsetek!

Előzmény: Babszi207.300 (3477)
Lki1 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 3478

Én a helyedben egy ETZ karbit próbálnák rá szerezni.

Valmivel finomabb műszer, jól állítható, viszonylag könnyű feltenni, és minden érzékeny porcikája beszerezhető hozzá reális áron.

A cimbrámnak gyönyörűen működött vele a pancsi, és egy picivel takarékosabb is volt.

 

Nézd meg a súber alatti rést alapjárati helyzetben. Olyan 1...1,5 mm körül kell lennie.

Előzmény: Cz Feri (3474)
Babszi207.300 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 3477

ÜDV mindenkinek!!!

 

Olyan kérdésem volna, hogy kis traktor hajtás kerekének a külső gumijának a recéje vagy ráfja milyen formában kell hogy legyen?  V vagy A forma szerint ha elölről nézem a gépet?

 

Googleben a képeket böngészve (MTZ, Rába, stb.) Gyárilag V  formában vannak felszerelve a külső gumik. De találni olyant is ahol A formában. Kis egytengelyes traktorokon is látni a két formációt A vagy V. Tudna valaki írni erről magyarázatot hogy melyik formáció a hatásosabb és miért? A vagy V ?

 

Válaszokat előre is köszönöm!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!