Szerintem ennél is rosszabb a helyzet, mert nem csak az indulási és érkezési koordinátákat menti el, hanem az összes GPS adatot. Én már keresgéltem hogyan lehetne letölteni, de eddig nem találtam meg a megoldást. De tovább megyek, és szerintem a kamera képeket is elmenti valahova. Nyilván van egy méret, vagy idő korlát.
Bluetooth-on kapcsolódik a kocsi komputeréhez, fogyasztási és egyéb adatokat tud jegmutatni - no nem valós időben, hanem utólag, egy-egy megtett útszakaszra vonatkozóan.
Viszont van egy nagyon érdekes tapasztalatom, amiről urban legend formájában ugyan hallottam eddig, de személyesen csak most tapasztalhattam meg.
Mivel a kocsimban navi is van, így a mobilos alkalmazás azt is megkapja a komputertől, hogy hol indítottam el a kocsit, majd később hol állítottam meg. (Nyilván ebből tudja azt is, hogy mekkora utat tettem meg.)
De a döbbenetes rész az, hogy ezeket az adatokat (honnan-hová ment a kocsi) visszamenőleg akkor is megkapja a mobilos alkalmazás a soron következő, a kocsihoz történő kapcsolódás során, ha azt megelőzően esetleg akár tucatnyi alkalommal nem is volt a telefonom a kocsiban. Mi következik ebből? Hogy a kocsi komputere minden egyes koordinátát rögzít a GPS vevőjén keresztül, amikor elindítjuk majd amikor megállítjuk a kocsit.
De ami a legzavaróbb ebben, mi több igencsak elgondolkodtató, hogy ezt az információt rajtam kívül bárki láthatja és lekérdezheti, aki hozzáfér a kocsi komputeréhez - például a szervizben dolgozók. Tehát a szervizen keresztül mások olyan privát információhoz juthatnak hozzá, amihez semmi, de semmi közök sincs.
Nekem nem volt azzal összefüggésbe, hogy éppen frissen ültem az autóba, vagy már "kuplungoltam" vele egy csomót. Nálam a pedál-visszaút fele után "megállt". Tulajdonképpen ekkor már teljes mértékben zárt a tengelykapcsoló, tehát nem csúszott, csak a pedál nem tért vissza a kiindulási állapotba. Ekkor lábbal "alápiszkáltam" és akkor visszaugrott.
Köszi a választ. Az enyém a pedálút végén "kattan" "reccsen" "roppan" nem tudom pontosan jellemezni. Visszaúton ugyanezt csinálja csak több helyen. Elvittem az itteni szervizbe kuplungot akarnak cserélni. Majd Mo-n elviszem átnézésre. Ha a rendszer "hideg" teljesen simán jár. ???
Jenő! Most olvastam csak vissza a korábbi hozzászólásokat. Az én autómra C4G Picasso 2013 volt (vagy van) visszahívás kuplung javításra. Az volt a hibajelenség, hogy a pedál nem mindig tért vissza a kiindulási pontba, azaz félúton "beragadt". Kuplung főhengert cseréltek tavaly év végén, most jó.
Az normális jelenség, hogy 40km/h-nál, mikor aktiválódik a tempomat enyhe kattanást érzek a lábammal a gázpedálnál? Tapasztalt valaki ilyesmit, vagy tudtok erről infót? A régi 2005ös C4emnél nincs ilyesmi.
Van egy c4 grand picassom 2008-as évjárat 2000-es dizzel .
A problémám : Reggelre mindig leül a hátulja amikor kinyitom 10 alkalomból 8 szor visszapumpálja magát.
Azt tudom hogy mindig vissza kéne mennie de az gond hogy leül reggelre vagy ez a normális működése . Nem kéne abban az állásban maradnia amin hagytam este ?
Nekem a 5.41.B.R4 oldotta meg a kihangosító-rádió problémát. Sajnos mivel az közlekedési információk elhangzása után még ezzel a verzóval is visszakapcsolodott a rádió, feltettem a következő (két) verziót is - ekkor a rádiós probléma is újra jelentkezett :-(.
Szia! Az előző 5.41-es volt azt hiszem, de a planete-citroen linkjén le tudod ellenőrizni. Én mire megkaptam a frissítést, már pont kijött az 5.42 így azt tették fel és persze maradt a hiba. :( Azt hittem megüt a guta.
A fűtéssel kapcsolatban: Szerintem a helyzet nem ilyen egyszerű, ahogy a többiek írták. Pár napja ugyanezt tapasztaltam én is és a hátrafújás gomb bekapcsolása nem oldotta meg a problémát. Nekem akkor az ablakra sem fújt meleget és a telefonnal is kötözkoödött a fedélzeti számítógép. A híváslistát mutatta, de a kontaktlistát nem. A következő megállás, motorleállítás és újraindítás után helyreállt a dolog. Szóval szerintem lehet a fedélzeti számítógép hibája is, ha nem állandóan jön be a probléma. Persze lehet, hogy ez hülyeség ...
Ennél voltak korábbi verziók is, azokban még csak két séma volt. Emlékeim szerint pont az általad belinkelt verzióban jelent meg a harmadik séma.
Sajnos a legújabb firmware-ben megint előjött a korábbi hiba - jelesül, hogy a telefonhívás befejezését követően magától bekapcsol az audio lejátszó (rádió, jukebox, stb., ami legutoljára aktív volt) függetlenül attól, hogy a hívást megelőzően be volt-e éppen kapcsolva vagy sem.
Volt egy korábbi változat, ami a te jelenlegidnél újabb s amiben ez a hiba nem volt benne. Ennek a számára viszont nem emlékeszem.. :-(
Nem maga kijelző régebbi, hanem anno a legegyszerűbb felszereltségi fokhoz ezt a monokróm változatot adták. Sajna szoftveresen nem változtatható meg, mivel fizikailag nem ugyanaz a kijelző van beépítve a tiédbe, mint a magasabb felszereltségű járgányokba.
Tudomásom szerint nem is cserélhető ki a 12"-es színes, LCD kijelzőre. :-(
Most lusta voltam lemenni a kocsihoz, de az én műszerfalam is olyan, mint a csatolt képen. Úgy gondolom, hogy ez nem olyan új kijelző, mint ami a többség kocsijában van, hanem egy régebbi típus lehet. Kérdésem, hogy ezt lehet-e (vagy érdemes-e) kicseréltetni 12" kijelzőre, valamint megéri-e?
A firmware frissítése tegnap megtörtént, mint ahogy a térképeké is, jelenleg SMEG+ 5.42.C.R2 fut rajta. A működésével teljesen rendben minden.