Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tada73 Creative Commons License 2018.01.15 0 0 1319

Sziasztok,

az lenne a kérdésem,hogy honnan tudhatom meg,az autom eredetileg milyen navival volt szerelve?És mi a külömbség az smeg,és az smeg+ között?

snow.dog Creative Commons License 2018.01.15 0 0 1318

Szerintem ennél is rosszabb a helyzet, mert nem csak az indulási és érkezési koordinátákat menti el, hanem az összes GPS adatot. Én már keresgéltem hogyan lehetne letölteni, de eddig nem találtam meg a megoldást. De tovább megyek, és szerintem a kamera képeket is elmenti valahova. Nyilván van egy méret, vagy idő korlát.

Előzmény: sbojan (1316)
Tada73 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 1317

Sziasztok,

Először is nagyon boldog,motor hiba mentes,uj évet kívánok.Másodjára,valami uj hír navigácio csere,vagy javítatóság ügyben?

sbojan Creative Commons License 2018.01.13 0 0 1316

Letöltöttem a "My Citroen" alkalmazást a Google Play-ről (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.psa.mym.mycitroen) és egészen jól működik.

Bluetooth-on kapcsolódik a kocsi komputeréhez, fogyasztási és egyéb adatokat tud jegmutatni - no nem valós időben, hanem utólag, egy-egy megtett útszakaszra vonatkozóan.

 

Viszont van egy nagyon érdekes tapasztalatom, amiről urban legend formájában ugyan hallottam eddig, de személyesen csak most tapasztalhattam meg.

Mivel a kocsimban navi is van, így a mobilos alkalmazás azt is megkapja a komputertől, hogy hol indítottam el a kocsit, majd később hol állítottam meg. (Nyilván ebből tudja azt is, hogy mekkora utat tettem meg.)

De a döbbenetes rész az, hogy ezeket az adatokat (honnan-hová ment a kocsi) visszamenőleg akkor is megkapja a mobilos alkalmazás a soron következő, a kocsihoz történő kapcsolódás során, ha azt megelőzően esetleg akár tucatnyi alkalommal nem is volt a telefonom a kocsiban. Mi következik ebből? Hogy a kocsi komputere minden egyes koordinátát rögzít a GPS vevőjén keresztül, amikor elindítjuk majd amikor megállítjuk a kocsit.

 

De ami a legzavaróbb ebben, mi több igencsak elgondolkodtató, hogy ezt az információt rajtam kívül bárki láthatja és lekérdezheti, aki hozzáfér a kocsi komputeréhez - például a szervizben dolgozók. Tehát a szervizen keresztül mások olyan privát információhoz juthatnak hozzá, amihez semmi, de semmi közök sincs.

 

Szerintem ez egyértelműen törvénytelen...

rimini3 Creative Commons License 2018.01.12 0 0 1315

Nekem nem volt azzal összefüggésbe, hogy éppen frissen ültem az autóba, vagy már "kuplungoltam" vele egy csomót. Nálam a pedál-visszaút fele után "megállt". Tulajdonképpen ekkor már teljes mértékben zárt a tengelykapcsoló, tehát nem csúszott, csak a pedál nem tért vissza a kiindulási állapotba. Ekkor lábbal "alápiszkáltam" és akkor visszaugrott.

Előzmény: Jenő Hárosi (1314)
Jenő Hárosi Creative Commons License 2018.01.11 -1 0 1314

Köszi a választ. Az enyém a pedálút végén "kattan" "reccsen" "roppan" nem tudom pontosan jellemezni. Visszaúton ugyanezt csinálja csak több helyen. Elvittem az itteni szervizbe kuplungot akarnak cserélni. Majd Mo-n elviszem átnézésre. Ha a rendszer "hideg" teljesen simán jár. ???

Előzmény: rimini3 (1313)
rimini3 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 1313

Jenő! Most olvastam csak vissza a korábbi hozzászólásokat. Az én autómra C4G Picasso 2013 volt (vagy van) visszahívás kuplung javításra. Az volt a hibajelenség, hogy a pedál nem mindig tért vissza a kiindulási pontba, azaz félúton  "beragadt". Kuplung főhengert cseréltek tavaly év végén, most jó.

Előzmény: Jenő Hárosi (1275)
Gabriell1974 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 1312

De. Csak gyorsan kellett mert pont hoztam el egy futót. Mogyoródon nem találtam csak Pesten az unixban.

Előzmény: snow.dog (1310)
snow.dog Creative Commons License 2018.01.10 0 0 1311

Feltételezem ezek a csatlakozók szabványosak. Legalább is annak kellene lenniük. :)

Előzmény: Gabriell1974 (1309)
snow.dog Creative Commons License 2018.01.10 0 0 1310

Google nem segített? Én ezt találtam rajta: http://www.vonohorog.hu/elektromosszettek/lista/dugalj-atalakitok/

Előzmény: Gabriell1974 (1309)
Gabriell1974 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 1309

Sziasztok.

 

Honnan tudnék vonóhorog csatlakozó átalakítót szerezni?  13 ról 7 re.

2014.  C4GP.

Zolysys Creative Commons License 2018.01.07 0 0 1308

Biztos hogy nincs köze. ugyanis elektronikus a pedál.

Előzmény: sheva09 (1307)
sheva09 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 1307

Sziasztok! 

 

Az normális jelenség, hogy 40km/h-nál, mikor aktiválódik a tempomat enyhe kattanást érzek a lábammal a gázpedálnál? Tapasztalt valaki ilyesmit, vagy tudtok erről infót? A régi 2005ös C4emnél nincs ilyesmi.

 

Köszi!

kkkkk123 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 1306

jajj bocsi akkor teszem oda a kérdést

snow.dog Creative Commons License 2018.01.07 0 0 1305

Szia! Itt a 2013 után gyártott kocsikat tárgyaljuk. Amire kíváncsi vagy, azt itt szokták kitárgyalni. http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9166197

 

Ott mostanában elég sokszor volt szó a légrugó hibáiról.

Előzmény: kkkkk123 (1304)
kkkkk123 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 1304

Sziasztok .

 Van egy c4 grand picassom 2008-as évjárat 2000-es dizzel .

A problémám : Reggelre mindig leül a hátulja amikor kinyitom 10 alkalomból 8 szor visszapumpálja magát.

Azt tudom hogy mindig vissza kéne mennie de az gond hogy leül reggelre vagy ez a normális működése . Nem kéne abban az állásban maradnia amin hagytam este ?

 

Előre is köszönöm a válaszokat !

 

Zolysys Creative Commons License 2018.01.07 0 0 1303

bármi :)

Előzmény: sbojan (1300)
tezse75 Creative Commons License 2018.01.05 0 0 1302

Bérelhető Tetőcsomagtartó!

 

Tetőkorlátos kivitelhez 1500Ft/nap áron bérelhető. Érdeklődni: tezse7512@gmail.com 

kissp75 Creative Commons License 2018.01.05 0 0 1301

Nekem a 5.41.B.R4 oldotta meg a kihangosító-rádió problémát. Sajnos mivel az közlekedési információk elhangzása után még ezzel a verzóval is visszakapcsolodott a rádió, feltettem a következő (két) verziót is - ekkor a rádiós probléma is újra jelentkezett :-(.

Előzmény: Gabriell1974 (1296)
sbojan Creative Commons License 2018.01.05 0 0 1300

Szóval azt mondod, lesz még ennél rosszabb is? :-)

Előzmény: Zolysys (1299)
Zolysys Creative Commons License 2018.01.04 0 0 1299

RT6 2010 ben jött ki. utolsó frissítés 2017. év közepén volt. lehet reménykedni :D

Előzmény: sbojan (1297)
GSdriver Creative Commons License 2018.01.03 0 0 1298

Szia! Az előző 5.41-es volt azt hiszem, de a planete-citroen linkjén le tudod ellenőrizni. Én mire megkaptam a frissítést, már pont kijött az 5.42 így azt tették fel és persze maradt a hiba. :( Azt hittem megüt a guta.

 

A fűtéssel kapcsolatban: Szerintem a helyzet nem ilyen egyszerű, ahogy a többiek írták. Pár napja ugyanezt tapasztaltam én is és a hátrafújás gomb bekapcsolása nem oldotta meg a problémát. Nekem akkor az ablakra sem fújt meleget és a telefonnal is kötözkoödött a fedélzeti számítógép. A híváslistát mutatta, de a kontaktlistát nem. A következő megállás, motorleállítás és újraindítás után helyreállt a dolog. Szóval szerintem lehet a fedélzeti számítógép hibája is, ha nem állandóan jön be a probléma. Persze lehet, hogy ez hülyeség ...

Előzmény: Gabriell1974 (1287)
sbojan Creative Commons License 2018.01.01 0 0 1297

Szerintem ahogy telik az idő, egyre kevésbé valószínű, hogy új firmware-t hoznak ki a "régi" SMEG+ -hoz.

Előzmény: Gabriell1974 (1296)
Gabriell1974 Creative Commons License 2018.01.01 0 0 1296

Köszönöm. Akkor még hagyom fent ezt a verziót mert nincs vele bajom. Majd ha jön a hibamentes fw akkor cserélem le.

Előzmény: sbojan (1294)
sbojan Creative Commons License 2017.12.31 0 0 1295

Eléggé gyanús, hogy csak egy szerviz fog tudni segíteni.

 

(Amúgy nekem nincs is ilyen opció a kocsimban, mivel "csak" 5 üléses a Grand Picassom, így még próbálgatni/tesztelni sincs lehetőségem.)

Előzmény: Gabriell1974 (1289)
sbojan Creative Commons License 2017.12.31 0 0 1294

Ennél voltak korábbi verziók is, azokban még csak két séma volt. Emlékeim szerint pont az általad belinkelt verzióban jelent meg a harmadik séma.

Sajnos a legújabb firmware-ben megint előjött a korábbi hiba - jelesül, hogy a telefonhívás befejezését követően magától bekapcsol az audio lejátszó (rádió, jukebox, stb., ami legutoljára aktív volt) függetlenül attól, hogy a hívást megelőzően be volt-e éppen kapcsolva vagy sem.

 

Volt egy korábbi változat, ami a te jelenlegidnél újabb s amiben ez a hiba nem volt benne. Ennek a számára viszont nem emlékeszem.. :-(

Előzmény: Gabriell1974 (1287)
sbojan Creative Commons License 2017.12.31 0 0 1293

Szia!

 

Nem maga kijelző régebbi, hanem anno a legegyszerűbb felszereltségi fokhoz ezt a monokróm változatot adták. Sajna szoftveresen nem változtatható meg, mivel fizikailag nem ugyanaz a kijelző van beépítve a tiédbe, mint a magasabb felszereltségű járgányokba.

Tudomásom szerint nem is cserélhető ki a 12"-es színes, LCD kijelzőre. :-(

Előzmény: medoistvan (1292)
medoistvan Creative Commons License 2017.12.31 0 0 1292

BUÉK Mindenkinek!

 

Most lusta voltam lemenni a kocsihoz, de az én műszerfalam is olyan, mint a csatolt képen. Úgy gondolom, hogy ez nem olyan új kijelző, mint ami a többség kocsijában van, hanem egy régebbi típus lehet. Kérdésem, hogy ezt lehet-e (vagy érdemes-e) kicseréltetni 12" kijelzőre, valamint megéri-e?

 

A firmware frissítése tegnap megtörtént, mint ahogy a térképeké is, jelenleg SMEG+ 5.42.C.R2 fut rajta. A működésével teljesen rendben minden.

yoomboo Creative Commons License 2017.12.31 0 0 1291

Köszönöm szépen, láss csodát a reggeli indításnál megjavult, le is kopogom :D

Előzmény: sbojan (1285)
Jenő Hárosi Creative Commons License 2017.12.31 0 0 1290

Kell egy kis idő mire meleget fúj.

Előzmény: Gabriell1974 (1289)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!