Keresés

Részletes keresés

rallymanó Creative Commons License 2011.06.13 0 0 1023

Sziasztok Faszikáim !

 

Megvagyok Miki :) ! Mozgalmas börze volt az tuti. Képzeljétek, jönek folyamatosan a szlovákok, meg az ukránok is ! Ahogy alkudoznak az felér egy fejrúgással :) De Zoli bácsi már ismeri őket, úgyhogy jóval kezdtek :) Euróval akartak aztán fizetni stb.....

 

Megmondom őszintén hogy rengeten mondták hogy egy dolgot sem adtak el, én annyira örültem, nem számítottam erre hogy ilyen jól sikerül ! Megvan a Lada is, természetesen nyomom majd képeket ide valamelyik nap ! Nagyon szép, arányos, de ugyan az mint az Ascona, nem találni egy hibátlan darabot sem.

 

Pedrito, aki ezt a bizsu autót kitalálta az nagy észlény volt. Ráadásul Maisto alapokra!

Ekkora hülyét. De így hogy megmutattad az árát már Mikivel nehezebben fogjuk tudni ladni, mert a duplájáért szerettük volna......Nem baj, eltesszük későbbre befektetésnek.

Előzmény: C.Miki (1021)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.13 0 0 1022

Ha jól emlékszem 2002-től adják ott,gőzöm sincs a nézettségükről,de valószínüleg az F1 igencsak az elejébe lehet.Természetesen a rahedli tehetségkutató és társai produkciók után tippelem.Nyíilván megmentik majd őket.

A gyermekeket és az időseket még próbálják fertőzni-félretájékoztatni.

Az internetnek hála egyre többen átlátják az agymosást....

Érdekes egyébként.Az Eurosport is sok-sok év után sem kapkod az F1 után.

Előzmény: C.Miki (1021)
C.Miki Creative Commons License 2011.06.13 0 0 1021

Ettől szerintem még Dávid Sándor is jobb lenne, az 1-2 perces fáziskéséseivel. :-)  Vagy Wéber, de az ha elkezd számolgatni akkor kiugrok az ablakon.  Egyébként valami olyat hallottam, hogy a retkes klub meg a júdea 2-nek óriási tartozása van, meg ugyebár mindig megbüntetik őket ( jogosan ) csak hát ezt bezzeg nem reklámozzák.  Szóval anyagilag nem állnak túl jól.  És állítólag 2013-tól az M1-en fogják közvetíteni a Forma1-et.  Én megmondom őszintén nem is bánnám.  De valami azt súgja nekem hogy meg fogják menteni mindenáron a két szennycsatornát. 

 

Egyébként Zoli bácsi nagyon csendben van. :-)  Lehet hogy elrabolták a börzéről,és azóta már a Vietnámi módszereket próbálgatják rajta. :-) 

Előzmény: Törölt nick (1020)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.13 0 0 1020

Gyufa már tényleg nagyon dúrva:-))))))

Ennyit hebegni-habogni...:-)

Monacóba azért mekkora volt már a Perez balesetekor:

"Az Isten ............."...majdnem befejezte:-)))

Előzmény: C.Miki (1018)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.13 0 0 1019

Nagyon jó futam volt,kár hogy ilyen körülmények kellenek ahoz ilyen versenyt lássunk.

Azért a végén a 4-es harca nem semmi volt.A végére anyit száradt az ideális ív,hogy Schumi mercije háttérbe szorult,de le a kalappal elötte is.Button meg amit leművelt,betyáros tempót ment,és Vettelt is belekergette a hibába.

Érdekes lett volna ha az utolsó DRS szektorba kellett volna mindent egy lapra feltennie,de a német megoldotta a kérdést.

Dehogy a pályamunkás mit le balettozott a pályán......

Előzmény: blink_182 (1014)
C.Miki Creative Commons License 2011.06.13 0 0 1018

Én is néztem. :-)  Közben még a Le Mans történésein járt az eszem, egyébként tetszett ahogy Wéber meg Walter Csaba a régi pályákról is beszélt, csodálkoztam is hogy ilyen jó témát hoztak fel. :-)  Gyula az szerintem kedden megy a logopédushoz, utána meg mekkorákat visított már baze, mint egy miskárolt disznó. Biztos nikotinos lett a gatyája a futam végére.  Valóban történtek érdekes dolgok, az elején rögtön a Hamilton-Button eset. Ne feledjük el hogy az öreg Schumacher is villantott egy kicsit régi önmagából.  Akkor Heidfeld-et is sajnáltam nagyon, mert az tényleg önhibáján kívűl történt. Alonso nemkülönben....  Továbbra se lopta be magát a szívembe ez a pálya, de ez valóban egy nézhető verseny volt, azonban ne feledjük hogy ezt az esős pályának is köszönhetjük. Nem tudom hogy csak nekem tűnik-e úgy, de Button apja az mindig be van bombázva a futamok alatt?   

Előzmény: blink_182 (1014)
C.Miki Creative Commons License 2011.06.13 0 0 1017

Sziasztok vadak! 

 

Akkor ezek után már csak annyit kérdezek, hogy hány darabot rendeljek belőle?  Kezdetnek kb. 8-10 db-ra gondoltam, a többit majd attól függ hogy mennek el a vaterán meg a bőőőrzéken. :-)  Természetesen magamnak is rendelek egyet. 

Előzmény: pedrito77 (1012)
pedrito77 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 1016

Disznók elé gyöngyöt! Ehhh... :-)))

Előzmény: blink_182 (1013)
blink_182 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 1015

Bakker annyi mindent írtatok, hogy majd csak este tudok reagálni! :)

blink_182 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 1014

Tegnap, az elmúlt 10 év egyik legizgalmassabb futamát láthattuk a Forma 1-be. Egy igazi rajongó nem síránkozott a 2 órás kényszerszünet miatt, hanem örült, hogy minnél tovább tart a futam! Button nagyot ment, de ha nem ez lenne a helyzet (Vettel hatalmas fölénye) akkor elvették volna tőle a győzelmet.

 

Kommentár: 1-es, ülj le.

blink_182 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 1013

fujjj

Előzmény: pedrito77 (1012)
pedrito77 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 1012
C.Miki Creative Commons License 2011.06.13 0 0 1011

Sziasztok! 

 

Audi győzelem született Le Mans-ban, gondolom tudjátok.  Szerintem nagyon megérdemelték ezt a győzelmet, azok után ami történt velük, az egy szál talpon maradt autót behozták, úgy ment mint a svájci óra. Lotterer a mennybe ment, de meg is érdemli, úgy ahogy az egész Audi csapat. Az Audi végig jobb volt mint a Peugeot, de franciák is megérdemlik a helyüket mert mind a négy 908-as végigment hiba nélkül. Ezek után már biztos nem fogják fikázni az indexes, motorteret sose látott irodahuszárok a szar francia kocsikat. Tehát kiküszöbölték a tavalyi csorbát, a befutónál valami 17 másodperc különbség volt az Audi, és a legjobb 908-as közt......... 24 óra után.  17 másodperc. Kúrva jó verseny volt, sajnos az LMP1-es Pescarolo Judd kevéssel a vége előtt kiesett, sajnáltam őket nagyon.  De a kategória több mint a fele elvérzett.  Legjobb benzines autó a Rebellion Racing Lola lett.  LMP2-ben Graves Motorsport Zytek Nissan zsebelte be a győzelmet. A GTE osztályokban nagyon a számízemnek megfelelő győzelem született, mert taroltak a Corvette-k. :-)  GTE Pro-ban Garcia vitte célba az autót, második az AF Corse Ferrari.  Amúgy ez utóbbi márka hullott rendesen.  Olasz fostartály. :-)  Porsche-k nagy része célba ért, egy Lotus Evora is, és egy BMW a 3-ik helyen.  GTE Am-ben is Corvette elsőség, a GT40-es Ford is végigment.  Azért mekkora égés ez a Ferrarinak, meg a Porsche-nak!  A GTE kategóriákban összesen volt 3 árva Corvette ( igaz a Magnussen féle kiesett ) Ferrari, Porsche meg annyi mint a szemét.  Nem beszélve a nagy mellénnyel beharangozott BMW-kről.  Erre jön a Corvette az USA-ból, és csontra szopatja a legpatinánsabb Európai sportkocsigyárakat, Le Mans legendákat, vhehhhehe. :-)  Itt is a köreimben mindenki Istenítette a Ferrari-t, Porsche-t,meg a BMW-t hogy ezek a legnagyobb esélyesek a GTE-ben..... Csak azt sem kell elfelejteni hogy a Corvette sem ma kezde az ipart. 

 

Szóval fasza volt a verseny, ehhez fogható nincs a pályaversenyek közt. 

 

Győztesek:

 

C.Miki Creative Commons License 2011.06.12 0 0 1010

Jelenlegi állás:

 

LMP1-ben a első szekcióban változatlan a helyzet, Audi vezet, mögötte a 3 gyári, és az Oreca 908-as.  Előbb Wurz az Indianapolis kanyarban kisodródott, kicsit megtörte az elejét, de aztán vissza tudott menni a pályára, helye nem változott.  Az LMP1-es benzinesek közül összesen 3 maradt talpon, legjobb benzines még mindig a Pescarolo Judd, mögötte a Rebellion Lola-val a kis Prost, emögött pedig a Kronos Lola Aston Martin-al Vanina Ickx. 

 

LMP2-esek jól bírják, eddig csak kettő esett ki közülük.  Első helyen Graves Motorsport Nissan, második a Signatech Oreca Nissan, harmadik a Level 5 Motorsport Lola Honda.  Elég nagy köztük a különbség. 

 

GTE Pro-ban sajnos már az AF Corse Ferrari vezet, mögötte körhátrányban egy Corvette, emögött egy Porsche 911 RSR. a Magnussen féle Corvette sajnos visszaesett a 11-ik helyre.  Az egyik Lotus Evora, és a Hankook 911-es kiesett. 

 

GTE Am-ben viszont Corvette vezetés, Porsche második hely, és Ferrari harmadik hely van jelenleg. 

 

Nagyon mondják hogy eső lesz, és a Dunlop hídnál már esik is.  Na ez még bekavarhat. 

C.Miki Creative Commons License 2011.06.12 0 0 1009

Közben elkezdtek hullani az autók.  LMP1-ből a másik Oak Pescarolo is búcsúzott.  LMP2-ből a Strakka Honda, és a Pecom Lola Judd-BMW is feladta.  GTE Am-ből pedig a Krohn Racing Ferrari 430-asa is kihullott.  Hát igen, már túl vagyunk a verseny felén, ez kezdi megszórni a gépeket.

C.Miki Creative Commons License 2011.06.12 0 0 1008

Pillanatnyi állás hajnal fél 4 felé közeledve:

 

Kúrva hosszú, kb 2 óra hosszáig tartott a safety car-os dolog, mert a Mulsanne-ban elég komolyan megsérülhetett a szalagkorlát Rockenfelner Audija miatt, és azt javították kifelé.  Volt ott egy rakás nép, vagy 3 furgon meg egy markológép.

 

LMP1-ben az Audi vezet változatlanul, mögötte három Peugeot 908-as, ( Pagenaud / Wurz / Sarrazin ) az utolsó autó 1 kör hátrányban van az Audihoz képest.  Az Oreca 908-as defekt miatt visszaesett a 8-ik helyre, mert bal első felfüggesztést, orrkúpot is cseréltek az autón. De szerintem hamarosan vissza fognak térni az 5-ik helyre. Legjobb benzines még mindig a Pescarolo Judd, amely pillanatnyilag az 5-ik.  Az Oak Racing egyik Pescarolo Judd-ja kiesett az LMP1-es kategóriából.   

 

LMP2-ben az első helyen a Graves Motorsport Zytek Nissan, ( Lombard ) második helyen Oreca Matmut Nissan, ( Kraihamer ) harmadik helyen Level 5 Motorsports Lola-Honda, Bouchut-val a cockpitben. 

 

GTE Pro-ban Corvette vezet Magnussen-el, második helyen AF Corse Ferrari Vilander-el, harmadik helyen a Prospeed Porsche 911 RSR Holzer-el.  Az esélyesnek tűnő BMW-k a 6-ik és 9-ik helyen vannak.  Számomra kicsit meglepő a Porsche-k halvány szereplése, és az is, hogy a két Lotus Evora még mindig megy, a 12-ik és 16-ik helyen vannak.  Ebből a kategóriából is búcsúzott egy autó, a Jota Aston Martin Vantage-a, de ezen már meg sem lepődtem az Aston-ok LMP1-es szereplése után.  Teljes csőd nekik az idei Le Mans.  Ez a reklám nem fogja fellendíteni az utcai 40-50 millás fostartályaik eladási statisztikáját. :-) 

 

A GTE Am-ben is jól megy a Lartre Competition Corvette, második és harmadik helyen Porsche 911 RSR-ek vannak.  Ebben a ketegóriában még talpon van egy Aston Martin, és búcsúzott végleg a CRS Racing Ferrari 430-as. Én örülnék neki ha a két GTE kategóriát Corvette-k nyernék, messze a legkomolyabb gépek ezekben a kategóriákban,iszonyat profik, és csodás az öblös V8-as bömbölésük, nem az az aranyba csomagolt szar visitós cigány Ferrari, vagy az agyig unalmas 911.  A Corvette-hez képest ezek fingok.  Szerintem.   

 

Szóval ez van most, a kommentátorok is össze-vissza beszélnek már. :-)  Főleg az tetszett amikor olyan éjfél körül telefonon bekapcsoltak egy csajt, aki ott van Le Mans-ban mint pályabíró.  Hát a megnyilvánulásai alapján vagy 20-as, 25-ös IQ-ja lehetett, gondoltam is magamban, hogy ha ennek a posztjánál kigyulladna egy kocsi, mire elkezdené oltani már szarrá égne az egész. Álítólag 6 magyar pályabíró van kint, hát remélem hogy ez volt a leghülyébb köztük, és nem a legokosabb. 

 

Na megyek kávét főzni.

 

C.Miki Creative Commons License 2011.06.11 0 0 1007

Na gyerekek, ismét balhé volt, odalett megint egy Audi, Rockenfeller vezette.  Elég nagy baleset volt, mentővel vitték el.  Egy GTE Pro Ferrari elévágott.  Az Audi-t üldözi a balszerencse rendesen.  Jelenleg bent van a Safety Car.  Szóval már csak a 2-es Audi van versenyben, Lotterer jó tempót diktál.  A legjobb benzines Pescarolo Judd már a 6-ik helyen van.  A három gyári, és az Oreca 908-as is talpon van még, 2,3,4,5-ik helyet foglalják el. 

C.Miki Creative Commons License 2011.06.11 0 0 1006

Van Ati.  De amióta itt volt a csapat Le Mans-ban, végig szoptak. Szerintem nem sok értelme volt idejönniük.  Klien azt nyilatkozta hogy még a GTE Pro autókat is nehéz volt sokszor megelőzni, annyira szar volt a sebessége az Astonnak.  Szóval sírhatunk azért, mert jó lett volna ha ütőképes benzines autóval jönnek ide, és meccselnek egy jót.  Ez így most csak égés nekik. 

Előzmény: Törölt nick (1005)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 1005

És ilyen van?2,ill 4 kör az Aston Martintól?

Ezen sírni vagy nevetni kell?

Előzmény: C.Miki (1004)
C.Miki Creative Commons License 2011.06.11 0 0 1004

Igen, nagyon dúrva volt. A karosszériadarabok repkedtek, meg a kerék hogy pattogott ott a fotós mellett!  Tudjuk hogy volt már rá példa hogy elszabadult kerék ütött agyon nézőt, pályabírót. 

Előzmény: Törölt nick (1003)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 1003

Most nézem,mekkorát esett McNish.

Tényleg csoda,hogy senki nem sérült meg!

Előzmény: C.Miki (999)
C.Miki Creative Commons License 2011.06.11 0 0 1002

Az LMP1-ből már 4 autó búcsúzott, egy Zytek, a balesetet szenvedett Audi R18, és mind a két Aston Martin kiesett.  Azért voltak már neki szebb eredményeik is.  Az élen semmi változás nincs.  Érdekes hogy eddig a GTE osztályos Porsche-k nem nagyon muzsikálnak.  A GTE Pro-t jelenleg a Corvett, a BMW M3 GT, és Ferrari uralja. 

C.Miki Creative Commons License 2011.06.11 0 0 1001

Zoli, ennyiért tényleg jó áron van a Lada! :-)  Ati miket meg nem talál! Az a Rossi figura amit láttál, szerintem 1/12-es volt, azokra a motorokra lehet ráültetni, persze típusfüggő a dolog.  De emlékszem sima 1/9-es Rossi álló figurára is. 

Előzmény: rallymanó (991)
C.Miki Creative Commons License 2011.06.11 0 0 1000

Akkor neked is egészen komoly makettgyűjteményed van repülőkből!  Majd tudnál feltenni egy képet? 

Előzmény: pedrito77 (994)
C.Miki Creative Commons License 2011.06.11 0 0 999

Hát nem mondhatjuk hogy eseménytelenül indult ez a Le Mans.  Már a rajt után is egész jó verseny alakult ki az LMP1-es nagy gyári csapatok közt, 1-2 meleg helyzet is volt, egyenlőre gyorsabbnak tűnik az Audi.  Ez a baleset meg........... McNish nem bírt a vérével.  A Dunlop híd utáni lejtős jobbosban bezúzott egy másik Audi, meg egy GTE Am-es Ferrari mellé, és ez utóbbival ki a homokágyba, aztán valami kúrva nagy erővel feltekeredett a gumifalra.  Annak a másik oldalán pályabírók, fotósok álltak, a leszakadó alkatrészem meg záporoztak ezerrel.  Dúrva volt nagyon!  Igaza volt a kommentátornak, Istenke nézi a versenyt mert itt akár haláleset is történhetett volna.  Most dolgoznak a gumifal helyreállításán.  A Luxury Racing 458-as Ferrariban Anthony Beltoise ült, ő visszajött a boxba, jelenleg is ott van.  Az Audinak kampó van, totálkár. 

 

Jelenlegi állás:

 

LMP1-ben két Audi vezet ( Bernhardt / Treluyer ) őket négy Peugeot követi, a hárim idei fejlesztésű, és a tavalyi Oreca 908-as, Montagny / Wurz / Bourdais / Lapierre sorrendben.  Az első 6 autó 16 másodpercen belül van.  Legjobb benzines a Rebellion Lola, Bleekemolen ül benne jelenleg. Az Aston Martin-ok fostartályok nagyon, már csak az egyik megy, ki tudja meddig még. 

 

LMP2-ben Oreca Matmut Nissan-ja vezet Premat-val, ezt Oak Pescarolo követi Charouz-al a cockpitben.  Strakka Racing a 3-ik helyen van. 

 

GTE Pro-ban Corvette-k jól mennek, mögöttük Porsche és Ferrari-k. A Lotus fostartályok még mennek.  A GTE Am-ben eddig Ferrari az első helyen, de ezek az eredmények még semmit nem jelentenek, pillanatról-pillanatra változhatnak, főleg itt a GTE kategóriákban minimálisak a különbségek. 

 

Már felkerült a Youtube-ra egy videó a balesetről, nem túl jó minőség de látszik aminek kell. 

 

C.Miki Creative Commons License 2011.06.11 0 0 998

ÓRIÁSI AUDI BALESET!!!!!!!

C.Miki Creative Commons License 2011.06.11 0 0 997

SKACOK, MINDJÁRT RAJTOL A 2011-ES LE MANS!!!!!! :-))))))))))  Már beköltöztem a tv elé a fotelba hideg élelemmel, engeriaitallal, most már csak kezdődnie kell a mókának. :-)  Azért este belenézek a Forma1-es időmérőbe is, de elsődleges most a Le Mans számomra. 

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 996

Azért a műkincskereskedő oldalon látható darabtól jópár ezressel olcsóbb,színtől függetlenül.

Így múlik a világ dicsősége.

Előzmény: rallymanó (995)
rallymanó Creative Commons License 2011.06.11 0 0 995

Jaaa, köszi :) ! Akkor ez csókos vásárlás lesz :) !

Előzmény: Törölt nick (992)
pedrito77 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 994

Hozzátok képest én csak lelkes amatőr vagyok. Tetszik, hogy ha berakok egy képet, akkor egyből vágjátok, hogy ki, mikor és hol. :-) Esetleg hol tudom jó áron megvenni, ha szeretném. Nekem a modellezés repülőmakettekkel kezdődött, illetve nem is, hanem matchboxokkal, de az nem volt tudatos a részemről. :-) Szóval repülőmakettezés általános iskola-gimnázium, aztán 1:24-es rally és pályaautó makettezés majd 1:72-es méretarányú die-cast autók. Ezután újra repülő makettezés (szintén 1:72). Ezekből most jelenleg 40-50 db van összerakva (I. és II. vh.). Most pedig a retroautókkal párhuzamosan bejöttek az 1:24 motogp modellek. Ezek közül csak az 1:24 autómakettezés vált passzívvá, a többi kisebb-nagyobb szünetekkel, de "pörög". 

 

Szép a gyűjteményed Miki! Az a baj, hogy lassan, de biztosan sodródok az 1:43 sportautók gyűjtése felé én is... :-)

 

A motorjaimról rakok majd fel képeket én is, csak előtte még egy vitrint kell csináltatnom nekik, hogy méltó képpen tudjam prezentálni őket.  

Előzmény: C.Miki (936)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!