A visszafolyó ág legalább fél colos legyen(12-13mm),és függőlegesen álljon lefelé(nagyjából)! A nyomásra figyelj,ne legyen több 4-5 Bar-nál,de 2-nél kevesebb se!
Örülök neki,hogy megy a ketyere,ha pedig tudtam valamit segíteni,annak méginkább!
szia meg találtam a hibát:) remélem nem basz....... el semmit. turboba be menö ág , ugyan akkora volt a ki menö ág. cseréltem ki menö ágat:) igy semmi fordulatszám csökkenés:) . Köszi azért a tanácsot.
Ha jól értem,olaj nélkül indítod,és ha már jár,akkor kapcsolod be a szivattyút? Ha így van,akkor az sokba fog kerülni...Nekem pár másodpercig ment olaj nélkül,és megette a csapágyat:-( 38 ezer volt a felújító készlet. A z olaj "lefogja" egy kicsit a tengelyt,ez normális,pláne ha jó sűrű olajat használsz.A 15 Bar nagyon sok,max 4 legyen,ne több!
Bocs,lehet elkésett a válasz...ez van. Olajégő gyujtótrafó van egyenlőre,ez folyamatos ívet ad,akár centiset is! Sima gyújtógyertya, megszabadítva a testelektródától.Ha fél percnél tovább működni hagyom,akkor képes felizzani a gyertya!A gyertyapipából ki kell venni az ellenállást,mert elégeti! Szóval biztos a gyújtás.Beszélj Technikával,neki biztos van feleslegben ilyen.
sziasztok ugy látom nem nagyon vagytok itt. Lenne egy pár kérdésem : be indul a turbina(tubos) . Minden szépem megy , be inditom az olaj szivatyut 15 barral nyom(kenés a turbonak) le esik a turbo fordulatom , nem ál meg csak lényeges a fordulatszám esés. mitöl van?
Érdekes! A bal oldalon milyen betű van,? M ? és van-e +, vagy - jelölése?? Másik kérdés: mérd meg ellenállásmérővel, hogy a 2 vastag érinkezik-e egymással, valamint érinkezik-e valamelyik vékony csavarral a 3 kozül. Ha igen melyikkel? a 3 vékony érintkezik-e egymással?
(Sok variáció lehetséges, lehet a 2 vastag az indítómotoré, a 2 +- os vékony a generátoré, (vagy az önindító gerjesztőtekercse, ha esetleg mellékáramkörű lenne,ami nem valószínű!) de lehet az is, hogy a vastagok az indítóé, 2 vékony a generátoré, a baloldali pedig a generátor gerjesztőtekercs kivezetése)
A képen nem vettük észre a vaku villanásától ,de ma csináltam másik képeket a generátorról és lásd!Odavannak írva a pozitív,negatív jelek.Szerinted melyik micsoda.Én meg elkezdtem kimáregetni müszerrel:DD
Én kapásból rávágnám,hogy a két legvastagabb bekötési pont az inditómotoré! De nem tehetem,mert tudni kéne,hogy az csak inditómotor,vagy inditómotor-generátor.Szerintem egy egyszerű szénkefés motor lesz az,és valószínű,hogy főáramkörű is,de akkor csak két vezetéknek kéne lennie,mint a porszívónál.De nekem vannak régről emlékeim,amikor a GAZ motorján a villamosságot tanultuk,és a dinamóját motornak használtuk,az pedig mellékáramkörű volt.Ha generátorként is funkcionál,akkor valszínű lesz valahol egy relé is,ami inditás után átkapcsol generátor módba. A legegyszerűbb ha szétkapod,és akkor látszik a lényeg.
Szerinted melyik a 24 Volt?Mi lehet a lábkiosztása az indító motornak?Alúlról lefényképeztem ,ez a generátor becsatlakozása,szerintem itt csazlakozik a 24V is az indító motorhoz!Szerinted kilehetmérni?
De leszedtem ma este a kerozin start nyomócsövét a gyujtással együtt.
Belestem az égőtérbe nagyon tiszta volt.
Itt egy kép a gyertyáról és a mögötte lévő aprócsak fúvókáról.A gyertya majdnem hogy tiszta volt.Látszik a kis terelő lap hogy a beáramló üzemanyag nehogy kioltsa a szikrát!Amint láthatod a képen a gyerty éppen hogy kormos ,még a fehér porcelán rész is látszik!