Keresés

Részletes keresés

Econell99 Creative Commons License 2019.10.07 0 0 11345

Azt tudom, az volt a kérdés, hogy miért ilyen szarul. :D

Előzmény: ckg471 (11342)
marky-511 Creative Commons License 2019.10.06 -1 1 11344

Pénzköltés, magamutogatás. Tény, hogy balesetveszélyes volt mind a Határ úti, mind a Szováti úti kereszteződés, de egy szintbe kellett volna őket hozni, és körforgalmat tenni a 4-es úton. Most, aki Földes felől jön, előbb felüljárón megy, aztán be a körforgalomba, végig a Határ úton, és jó eséllyel állhat a lámpánál, mielőtt a 4-esre kanyarodna. Ez kb. annyi idő, mint amikor korábban azt várták, hogy a kamionok között végre legyen egy kis rés.

Előzmény: Econell99 (11341)
marky-511 Creative Commons License 2019.10.06 0 1 11343

Hja, ráadásul ezt se így kellett volna. 13,7 milliárd arra, hogy lényegében ne gyorsuljon a közlekedés. Szintbeli körforgalom kellett volna, esetleg aluljáró Hajdúszovát felől.

 

Arra azért kíváncsi leszek, hogy átadás után lesz-e ellenirányú párja a 146-osnak. Csak mert fedett buszvárót azok a megállók kaptak, ahol a 146-os közlekedik. Annak pedig sok értelme nincs, hogy csak a 146-os maradjon. Félmegoldás, a Tócóskertből, vagy Hajdúszoboszló felől érkezőknek hazajutni se lenne rossz, ha már a bejutás megoldódott.

Előzmény: ckg471 (11342)
ckg471 Creative Commons License 2019.10.06 0 1 11342
Előzmény: Econell99 (11341)
Econell99 Creative Commons License 2019.10.06 0 0 11341

Amúgy azt meg tudja mondani valaki, hogy mi értelme van annak a körforgalomnak így a Határ út végén.

Econell99 Creative Commons License 2019.10.05 0 0 11340

Még az ÉMKK alatt volt az ő hírükben is egy térkép. Igaz jóval gyengébb volty mint a Derkés, de legalább volt.

Előzmény: ckg471 (11339)
ckg471 Creative Commons License 2019.10.04 0 0 11339

A Volánbusz új weboldalán (eléggé kuszán, de) olvasható 1-2 helyi hír.

https://www.volanbusz.hu/hu/hirek/volaninform/hir/34386

Mondjuk eléggé fapadosra sikeredett... A DERKE Fb oldalán közzétetten kívül (ami nagyon fasza lett amúgy) olvasható bármilyen más információ?

S6tech Creative Commons License 2019.09.14 0 4 11338
S6tech Creative Commons License 2019.09.03 0 1 11337
Esetleg van valaki aki már utazott a 49-sel és tudna valami véleményt írni róla?
marky-511 Creative Commons License 2019.08.31 0 0 11336

Ezen én is csak pislogtam.

Ilyenkor bánhatják, hogy elbontották a Kossuth utca megállót.

Előzmény: Econell99 (11333)
Econell99 Creative Commons License 2019.08.31 0 0 11335

Na, végre történik valami értelmes is.

Előzmény: S6tech (11334)
S6tech Creative Commons License 2019.08.31 0 0 11334
Tájékoztatjuk Tisztelt Utasainkat, hogy a közösségi közlekedés menetrendi összehangolásának részeként, a kormányzati és önkormányzati célkitűzéseknek megfelelően 2019. szeptember 1-től kezdődően a 105-ös és a 106-os vasútvonal térségében megváltott autóbuszbérletek vasúti utazásra is érvényesek a MÁV-START Zrt. járatain.


Ennek megfelelően a MÁV-START Zrt. elfogadja az alábbiakban felsorolt viszonylatok tekintetében az Észak-magyarországi Közlekedési Központ Zrt. által értékesített, 2019. szeptember 1. érvényességi kezdetű havi, 30 napos és félhavi bérleteket a bérleten megjelölt viszonylatban a 105-ös és a 106-os vasútvonalon rendszeresített vasúti járatokon.

Végre egy pozitív dolog is. :)
Econell99 Creative Commons License 2019.08.30 0 1 11333

Jól értem, hogy ez a Hal köz akar lenni?

ARC187V Creative Commons License 2019.08.28 -1 0 11332
A maz 103T troli mikor lesz forgalomban?
marky-511 Creative Commons License 2019.08.28 0 0 11331

Vagy legalább 20-án használták volna, hogy ne az Erzsébet utcát terheljék tovább.

Előzmény: S6tech (11326)
ZotyaJ Creative Commons License 2019.08.28 0 1 11330

Az út alkalmas, a forgalmi renden kell változtatni. Mindkét oldalon megállási tilalmat kell bevezetni.

Előzmény: LMG-140 (11328)
Econell99 Creative Commons License 2019.08.27 0 0 11329

Nem értem akkor. Pedig a 11-es se megy sokkal szélesebb utcákon a Csigekertben.

Előzmény: LMG-140 (11328)
LMG-140 Creative Commons License 2019.08.27 0 0 11328

A Szávyai tényleg alkalmatlan 2 irányú buszközlekedésre

Előzmény: Econell99 (11325)
Econell99 Creative Commons License 2019.08.27 0 0 11327

Egyetértek. És ha egyszer elkerül a helyközi a Nagyállomásra (márha elkerül valaha), akkor akár végig a Hatvan utcáig is mehetne a 10-es arra felé.

Előzmény: S6tech (11326)
S6tech Creative Commons License 2019.08.27 0 1 11326

Én inkább azt nem értem, hogy az Antall József utcán miért nem közlekedik semmi... én szerintem sokkal kedvezőbb utvonal lenne, a 10-es családnak is meg igazaból bárminek, mint az Erzsébet utca, hiszen a belváros közelebb lenne, Nagyállomás- Antall József utca- Széchenyi utca - Segner tér távon simán lehetne használni, akár a 10-esnek akár az új 49-esnek vagy a 46-os családnak is.

Econell99 Creative Commons License 2019.08.27 0 0 11325

Ez szerintem baromság, hogy egy kétsávos úton nem fér el a busz. Csak kifogás.

Előzmény: marky-511 (11324)
marky-511 Creative Commons License 2019.08.27 0 0 11324

A Hun utcát látom, de a Szávay-t nem. Csak a Somlyait.

 

A Szávai nem alkalmas a kétirányú autóbusz-közlekedésre, ezt akkor mondták, amikor a 44-es körjárat lett.

 

Szerintem változtatni fognak a viszonylaton, elég légből kapott ez az útvonal.

Előzmény: Econell99 (11323)
Econell99 Creative Commons License 2019.08.27 0 1 11323

Ja, és a feltöltött menetrend már is hibás. A Segner tér felé menő járat útvonalában ott van a Szávay utca meg a Hun utca.

Előzmény: marky-511 (11321)
Econell99 Creative Commons License 2019.08.27 0 0 11322

Láttam. Szerintem a 44-essel összehangolhatták volna. Lehetne akár az is, hogy innentől kezdve a 44-es oda-vissza a Szávayn megy. Természetesen a 49-es lenne a sűrűbb járat. 

Előzmény: marky-511 (11321)
marky-511 Creative Commons License 2019.08.27 0 1 11321
4attoro6 Creative Commons License 2019.08.25 0 2 11320

Mint utas azt tapasztalom, hogy az utastájékoztatás informatikai rendszere nagyon nehezen kezelhető. Ezért  -  vagy másért  -  a járművezetők még a rájuk bízott részét sem tudják kezelni.(pl. még a villamoson előttük lévő mikrofont se)

 

Számomra az is rejtély, hogy a megállókban lévő hangszórók mire valók, soha, semmit nem közölnek, pl. a tereléseket sem.

Előzmény: S6tech (11318)
marky-511 Creative Commons License 2019.08.22 0 0 11319

Ideiglenes menetrendekkel kéne előállni arra az időszakra, természetesen ideiglenes (akár összevont) útvonalakkal együtt.

 

2012-ben csináltam egy saját tervet, de azóta sok minden változott. A lényeg, hogy így nagyon nem jó.

 

Persze az se volt jobb, amikor a Volán idejében minden az Attila térttől indult.

Előzmény: S6tech (11318)
S6tech Creative Commons License 2019.08.20 0 3 11318

Engem egy kicsit felháborít az, hogy az augusztus 20-án lévő terelések rendszeresek, minden évben megvannak, és ennyire nincsenek rá felkészülve... 
Ilyenkor rengeteg turista jön a városba, és szerintem nincs megfelelően tájékoztatva, közzétéve semmi a terelésekről. 

Mert rendben, hogy felteszik a honlapjukra pár nappal a terelés előtt vagy egy nagyon nagyon nem részletes plakát kikerül a buszok ablakára, (már ahol volt) de szerintem ez nagyon nem elég.

 

Ma dolgom volt a nagyerdőn délelőtt emiatt használtam pár járművet és direkt nem ugyanazokat, hogy többet is megnézhessek. 
Számomra elkeserítő, például, hogy a 22-es a Dósa nádor tér felé Vincellér utca felirattal közlekedett, míg a 24-es a Köztemető, főkapu felé Egyetem felirattal.... És minden járaton a kijelzőkön a helytelen végállomások szerepeltek, a kijelzőkön belül az eredeti útvonal, semmi információ a terelésről sem a kijelzőkön, monitorokon, sem hangos utastájékoztatás nem volt. A megállókban semmi információ nem volt kitéve, ideiglenes menetrend sem készült... de legalább egy tájékoztatót kitettek volna a megállókba.

 

Oké a Nagyállomáson volt egy nagy tábla amelyen a 10 10A 10Y járatokat ajánlották a Nagyerdő eléréséhez a villamosok helyett (bár furcsálltam, hogy kinn volt a 10-es megállójában a nagy tábla, egy utas megkérdezte ennek ellenére a buszvezetőt hogy a 10-sel eltud-e akkor jutni a Nagyerdőre, a sofőr válasza NEM volt) 

 

fél orás utam alatt kb. 3-4 embernek segítettem, mert nem voltak tisztába a terelésekkel.

 

A 43-as esetében amely két szakaszban közlekedett, az amelyik a Dósa nádor tér - Nagyállomás között közlekedett, a kijelzőn kívül Kishatár utca szerepelt. Cseppetsem félrevezető... főleg annak aki a Nagyállomáson szállna fel és tényleg a Kishatár utca felé közlekedne, aztán majd nézhet nagyot, hogy nem arra felé megy a busz.

 

Oké ideiglenes menetrend nem készült, bár lehetett volna.. dehogy magán a járműveken és a megállóhelyeken is semmi infót nem talál az ember, jó én boldogultam de egy átlag ember aki nem ennyire tájékozott a tömegközlekedésben, illetve a turisták hát azoknak nem volt egyszerű.

szaunas Creative Commons License 2019.08.18 0 1 11317

Ez a villamos topikba illik, mert ott vannak előzményei, de oda - nem tudom miért? - nem engednek be kommentelni...

 

Némi ok a bizakodásra:

https://haon.hu/kozelet/helyi-kozelet/az-eltunt-debreceni-villamos-nyomaban-3479548/

Econell99 Creative Commons License 2019.08.12 0 0 11316

https://www.dkv.hu/forgalmi_hirek/1791

 

Idén Augusztus 20-ára terveztek új terelőútvonalakat is. Használni fogják az új körforgalmat a Pallagi úton, így nem kell megnyitni az "ideiglenes fordulót" a Klinkánál.

Viszont egy térkép nem ártott volna, mert sok busz lesz terelve, némelyik igen csak durva, kacifántos útvonalon.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!