Keresés

Részletes keresés

Irizar ranger Creative Commons License 2012.11.10 0 0 7944

Amíg nem jön egy életképes szakmai irányítás a közösségi közlekedés élére, addig halott ügy a hazai tömközl. reformja.

 

Indíthatnak csilivli expressz járatokat, vagy átkeresztelhetik egy kocsi miatt IC-re a szerelvényt, de a lényeg nem fog változni. Ott, ahol szükség lenne igényes szolgáltatásra, oda nem jut semmi, mindenhol máshol járnak a 'kirakatvonatok' és 'kirakatbuszok'. Ennek tetejébe a kedvezményekhez sem nyúlnak radikálisan, inkább pótdíjaztatják a távolsági buszokat (amivel ismét a fizető utasok szívnak)...

Előzmény: bakterovics (7943)
bakterovics Creative Commons License 2012.11.10 0 0 7943

Az IC ma már tartalom nélkül marketingduma. Sajnos az utasok jó része is így van vele, hogy csak azok a vonatok jönnek szóba nála, amelyik nevében benne van az IC. A gyorsvonat fogalma ma már teljesen lejáratódott. Ezért aztán erre a START is rájátszik, lassan csak IC lesz, meg helyi személyvonat. A lényeg ettől még nem változik a korábbi gyorsvonati rendszerhez képest. Illetve egy tekintetben igen: a korábbi gyorsvonati pótdíj helyett ma IC-pótdíj van, amely vonathoz kötődésével szívatja utast és szolgáltatót egyaránt.

Előzmény: alex_86 (7940)
vacsoravesztő Creative Commons License 2012.11.10 0 0 7942

1. osztály nem lesz rajta. Így azért elgondolkodtató melyik részébe szálljon az ember. A gyosvonatiban ugyanis simán ott lehet hagyni egy idegesítőbb társaságot, míg az IC-ben nem viszont utóbbiban tutira van helyed...

Előzmény: alex_86 (7940)
Cpt.Dave Creative Commons License 2012.11.10 0 0 7941

Nekem mondjuk az IC 541 Minaret baxa a csőröm. Hatvanig mindenhol megálló vonatot elég meredek IC-nek nevezni. Még gyorsnak is vicc nemhogy IC...

Előzmény: alex_86 (7940)
alex_86 Creative Commons License 2012.11.10 0 0 7940

Végig utazó utas alig lett volna rajtuk.

Én is továbbvittem volna a Flirt-eket, de nem Gyöngyösig, hanem FÜZESABONYig, az egri IC-k miatti kisállomások kiszolgálására.

 

Amúgy fenntvan az új menetrend, Eger felé 2. osztályú IC-k lesznek, 54x-es vonatszámmal!

Előzmény: Mándoki Laci (7939)
Mándoki Laci Creative Commons License 2012.11.09 0 0 7939

Szerintem több értelme lett volna a hatvani személyeket elvinni Gyöngyösig, mint az egri sebeseket átnevezni IC-re.

 

vacsoravesztő Creative Commons License 2012.11.08 0 0 7938

Ezt egyébként én is így látom. Évek óta csak sakkozás a meglévő állománnyal, ami egyre fogy, járműfejlesztés semmi, felújítás nagyon ritka. Nekem is nagyon fáj, hogy hova jut a magyar vasút és gondolkoztam egy kocsi megvételén, pedig nem érné meg de a jelenlegi 2 órás menetidő IC-vel már nagyon nem frankó. Jövőre adok még egy esélyt mert szerintem az ütemes óta az egyik legjobb menetrend lesz de majd meglátjuk! Áprilisban kell megújítanom a Start Klub kkártyámat addig ki fog derülni!

Előzmény: robcso83 (7937)
robcso83 Creative Commons License 2012.11.07 0 0 7937

A posta Bhv is kényszerezhető...de ne adj isten. 
1000 V simán van, meg 80 Km/h sebességkorlátozású is a gyorson, teljes katasztrófa, verseny meg semmi a közúttal, sosem jutunk ki ebből a kátyúból... 

Előzmény: vacsoravesztő (7936)
vacsoravesztő Creative Commons License 2012.11.06 0 0 7936
A 10-est már korábban nehezményeztem ezt csak úgy extra írtam :) Tényleg 20 perces menetidővel kell kalkulálni mert az, hogy az inga megcsinálja 3 kocsival 19 perc alatt az egy dolog, de mire lesz képes egy szolnoki 1000 voltos (ha van még ilyen) Szili 5 kocsival?
Előzmény: robcso83 (7934)
Cpt.Dave Creative Commons License 2012.11.06 0 0 7935

A flirtek meg csíkos Bhv-k esetében szerencsére ilyen gond nincs.

Előzmény: robcso83 (7934)
robcso83 Creative Commons License 2012.11.06 0 0 7934

Bagatel. Eger 10-es váltója tízes az az igazi, régebben hány meg hány baleset volt ugyaníly módon, mivel a vonat lassan megy ugrálnak róla lefele, nagy baj lesz még ebből...

Előzmény: vacsoravesztő (7933)
vacsoravesztő Creative Commons License 2012.11.05 0 0 7933
Eger-Rendező váltója 40-es... Azt nézem az inga 19 perc alatt csinálja a távot. Kiváncsi vagyok a jövő évi menetrendbe is ennyivel tervezik -e?
retek2 Creative Commons License 2012.11.03 0 0 7932
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2012.11.02 0 0 7931
robcso83 Creative Commons License 2012.11.01 0 0 7930

Ennek a vonalnak a megmenekülése csak akkor lenne lehetséges, ha kikerülne a MÁV kezeléséből....

Előzmény: bodrostomi (7929)
bodrostomi Creative Commons License 2012.10.25 0 0 7929

A mozdonyvezető és a jegyvizsgáló meg malmozhat egész nap...

 

Mibe fájna reggel visszajönnie a szerelvénynek és délután visszamennie (természetesen utasokat szállítva)?

Előzmény: alex_86 (7928)
alex_86 Creative Commons License 2012.10.25 0 0 7928

Tök mindegy, hogy Szilvásváradon/Egerben/Füzesabonyban parkol-e az a Bz szerelvény... sajnos áll.

Előzmény: bodrostomi (7925)
Freebob Creative Commons License 2012.10.25 0 0 7927
robcso83 Creative Commons License 2012.10.25 0 0 7926

Itt semmi sem drága. A jövő hét csütörtökétől hétköznap nem jár a 35542-35535 sem pénteken szerelvényvonat Szilvásra és vissza 35535, megint egyel kevesebb.

Előzmény: bodrostomi (7925)
bodrostomi Creative Commons License 2012.10.24 0 0 7925

Nem drága egész nap Szilvásváradon parkoltatni?

Előzmény: alex_86 (7924)
alex_86 Creative Commons License 2012.10.23 0 0 7924

Hétvégén általában igen. Ma a kora estin Eger előtt már nem találtam szabad 4-est az egyik mellékben, nem lehet panasz a kihasználtságra.

Előzmény: bodrostomi (7917)
Cpt.Dave Creative Commons License 2012.10.23 0 0 7923
a hidegkúti szakaszban a két patakhíd közti tisztásnál van több m sín. nem találtam rajta infót. a 2. híd után amúgy van még sín. télen vettem észre ahogy kiáll a földből. mivel a betonaljak alapján nyomban van és bemegy a föld alá jó eséllyel lehet érintetlen az a szakasz.
Előzmény: bodrostomi (7920)
bodrostomi Creative Commons License 2012.10.23 0 0 7922

Pedig egy szeletke múzeumba is kerülhetne... :-(

Előzmény: retek2 (7921)
retek2 Creative Commons License 2012.10.23 0 0 7921

szerintem MÉH-be kerül

Előzmény: bodrostomi (7920)
bodrostomi Creative Commons License 2012.10.23 0 0 7920

Mi lesz a sínekkel? Érdemes lenne megnézni milyen (és mikori) gyártásúak.

Előzmény: Cpt.Dave (7918)
retek2 Creative Commons License 2012.10.23 0 0 7919

a jó magyar szakmunka :D mostár ez is rejtett vasútvonal háborúban nem bombázzák .....gondolhatták anno

Előzmény: Cpt.Dave (7918)
Cpt.Dave Creative Commons License 2012.10.23 0 0 7918

Egy fél off áthozva az elveszett-es topicból. A kőörlő helyén nagyban folyik a munka és közben ilyenek is a felszínre kerülnek:

(felszínre mert ez a szakasz már jó ideje aszfalt és föld alatt volt)

 

bodrostomi Creative Commons License 2012.10.23 0 0 7917

Mindig négyrészes vonat közlekedik hétvégén Szilvásváradra?

Előzmény: bodrostomi (7902)
vacsoravesztő Creative Commons License 2012.10.22 0 0 7916

Erősítés szerintem már a 17:04-esre is jó lenne, az 5501-gyel kapcsolatban azonban még mindig szkeptikus vagyok a 654 miatt...

Előzmény: robcso83 (7896)
Irisbus Creative Commons License 2012.10.22 0 0 7915

Az a fekete pont, igen. No meg az este 90%ossal meg MÁKos kártyával Hatvanba bulizni átutazó "C"-k Füzesabonyból és Kálból.

Előzmény: alex_86 (7913)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!