Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Pedig lehetne annyira GERINCES, hogy vállalja magát.
Ha ott volt és csak nézett, ne is írjon!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha nem akkor fogadja el,hogy nem volt igaza és bemehettünk sőt körbe is járhattunk mindent és a "vadászok" nem tehettek semmit csak néztek bután és kocsikáztak körbe a rendszám nélküli szutyok FIAT-tal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Jó lenne egy olyan összejövetel, ahol leülnénk és csak beszélgetnénk,akár a laktanyától távol,például a BÁZISON, AMI NEM ZÁRT TERÜLET!!!!!!!! (Vagy bárhol) Ülni,és sztorizni!"
Egyszer én is felvettem egy stoppost valahol Agárd-Gárdony térségében 70-es úton amikor valamit fuvaroztam Börgöndre.A katonasrácnak csak akkor esett le hova szált be amikor összerakta a képet:olajzöld Zil-gyakorlóban lévő sofőr-civil ruhás tiszt-megdöbbenve kérdezte hogy milyen jármű ez?Gondolom elég ritka eset hogy egy katonai jármű vesz fel valakit.Szerencsére nekem csak egyszer kellett stoppolnom,akkor a sineken indultunk el a 63-as út felé és ott egy busz vett fel.
Szerintem ugyanarról az emberről beszélünk, ez a "meleg" dolog vele kapcsolatban nekem is eszembe jutott, de nem mertem leírni ...dehát régen volt....
Egyebek:
Na azért jónéhány eltávnál még a kifakult lópokróchoz hasonló világháborus ,dragonyos hosszu kabátban kellett "hazasunnyogni", mindig rinyáltam, hogy hazaérés és civilbe átöltözés előtt ne akadjak ismerőssel össze a városban.
A szolgálatok egy részét ugy úsztam meg, hogy másodmagammal azt hiszem 72 kora tavasszal több hétig egy tisztnek csináltunk egy könyvhöz (vagy jegyzethez ?) pauszpapírra tussal ábrákat. Talán az lehetett a szerencsém a kiválasztáskor, hogy finommechanikai szakközépben végeztem és így jártas voltam a tuskihúzás művészetében. Ha igaz, akkor a parancsnoki épület valamelyik irodájába jártunk. Uri dolgunk volt, kollegiális viszonyba kerültünk a tiszttel,még az akkor nagy számnak számító Rothring csőtollakkal rajzolhattunk. Az imperialisták azt azért rendesebben megcsinálták, mint az NDK, nekem középiskolában szocreál csőtollkészletem volt , ne tudd meg mit szívtam, főleg a vékonyabb vonalvastagságokkal (pl. 0,2).
Érdekes dolog lenne megtudni, mibe kerültek bele az ábráink, mert biztos, hogy a cél az volt hogy a nyomdáig eljusson a dolog.
Érdekes, ez a felüljáró az M7-nél, a seregélyesi út környékén, a Pestre tartó börgöndi hadi népek első számú stoppoló helye volt. Szombatonként rajzottak ott a hadfiak, nem volt nehéz néhányukra ráijeszteni, vagy begyűjteni őket, mivel a stoppolás elvileg főbenjáróan tilos volt. (Kivéve persze a lyukas zoknit meg hasonlókat.) A honvéd egyenruhának megvolt az az előnye, hogy az ilyen stoppost igen hamar felvették nem kellett sokáig várni a fuvarra. Katonai járművekbe való botlás kockázata fennállt, de ennyit mindenki vállalt, mert nem jártunk haza túlságosan sűrűn. Tényleg az volt a jó módszer. Mindig a VÁP járőr mögött lenni. Bár nem ártott, ha volt még köztünk 20-30 civil is. Sose tudni. Az usankás dilisre nem emlékszem, bár ettől még lehetett. A Kibédire emlékszem, aki a Cimbire izgult a hálótársak szerint, oszt ezért viharos gyorsasággal leszerelték. Hogy ez trükk volt-e, vagy tényleg izgult azt igazából nem tudom. Erre a Gyuri is jól emlékszik.