Ez a topik azoknak a modellezőknek szól akik elsősorban modellvasuti járművek építésével vagy átépítésével foglalkoznak. Hogyan, miből, milyen megoldással, hogy áll most stb..
"Ennél elvarázsoltabb mozdonyt nehéz lett volna találni. A típusból volt 6 darab nálunk, a mödlingi gyár készítette, ami 1873-1875 között létezett..."
Ez csak egy későbbi alternatíva. Igazából egy 374-es amit készítek abból is a mödlingit (ami ugye a 373-as elődje), viszont a Sigl jobban tetszik, de arról nincs jellegrajzom (bár ha minden kötél szakad, lehet meghasalom a két általam ismert fénykép alapján). Ahhoz keresem a 13mm-es kerekeket. A 373-hoz viszont jó a 14mm átmérő.
Perpillanat ennél elvarázsoltabb mozdonyon dolgozom, mégpedig a 284-esen. :)
Glasskasten kerekeket használt a Lassú féle mazsolájához. Nekem Trix van itthon és annak 11,5mm az átmérője, így az neked nem jó. Meg kéne nézni a Rocot. Hátha.
Sehogy. Megszámolom, hogy hány kocsiból áll a vonat, vagy milyen kocsi van a végén. Azt csak meglátom, ha leakad egy kocsi. Vagy ha hátat fordítok az asztalnak, akkor meg úgysem látom a vonatvége jelzését sem. :-)
Én anno több heti idegeskedés után feladtam a harcot vele, nem is adott olcsó ajánlatot, de a tényleges munkát már nem méltóztatott megcsinálni (ahogy írtam a levelek is csak pusztába kiáltott szónak bizonyultak). Más is beszámolt hasonló tapasztalatokról, így én nem is ajánlom senkinek.
Hát nem tudom. Nekem mindig válaszolt. Ha valami rosszul sikerült, akkor korrektül javította. Szóval nekem soha nem volt bajom vele. Valóban előfordult korábban, hogy egyszer-egyszer nógatni kellett, de az évekkel ezelőtt volt.
Bár azt hiszem, hogy a nyomtatójával most éppen valami gondja van, de ha nem sürgős, érdemes megvárni, mert vékony matricára szépen nyomtat és normális áron dolgozik.
Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy tudtok-e esetleg olyan személyt vagy céget aki vizesmatrica gyártással foglalkozik és fehéret is tud nyomtatni.
Egy Bak kocsi, meg a DV-s Da poggyász. Aztán belefogtam 2 Dnz-be, de annak befejezése még odébb van. Elkezdtem a román eredetű csukát, de még az is félkész.
A poggyásztér lépcsőket elfelejtettem visszaragasztani.
Fel kell ragasztani és le kell festeni a fékváltót
Sikerült az átjáró korlátjait betenni a helyükre (a lyukak kismértékű bővítésével)
Le kellett festeni még a belső rész padlóját. Fogalmam sem volt, milyen szín lenne az élethű, de mivel az MSE modell a DV kocsinál sötétszürkét írt, hát ez is olyan lett. Nem állítom, hogy egy műremek, de amennyi látszik belőle kívülről, ahhoz elegendő.