de tudsz kezdeni hetente kiviszed az autót és megjáratod 30-40 km-t egy huzamba mert ha nem változtatsz rajt több 100.000ft fog belemenni a hiba elhárításába.
wepp2033 ha még kapható egy jó anyag de nem csodaszer
rövid távú használat nem pörgetés ,üzem meleg állapotot nem elérő motor megállítása nem tud lenni öntisztulás ennek következtében lerakódások az égéstérben és a szelepeken ,kezdeti stádiumban elég a vegyi tisztítás ,ha előre haladott az állapot szét kell szedni a motort és a hengerfejet gépműhelybe kell küldeni!Ha tartósan így van használva akkor tönkre lehet tenni a katalizátort is!Aki kiolvasta volna ha használná a fejét akkor nem beszélt volna zöldséget a trafó az meleg állapotban nem fog működni nem hideg meleg állapot közt...
az egr csere abban kimerült, hogy a régi le az új föl. A szerelő mondta hogy szétszedte a katalizátort és alig volt szennyezett és szintén a szerelő mondta hogy a szondák el voltak kormolódva amiket megtakarított. Különösebb elemzés nem hiszem hogy volt csak hiba olvasás.
A segítségeteket szeretném kérni. Nekem egy 2005-ös 1.6-ős benzines lacetti van ami mostanában fejtörést okoz nekem. Kezdődött a probléma az egr szeleppel. Ezt cseréltem, majd jött több érdekes kelenség. Első körben hidegen indítva fütyül majd alapjáraton hagyva a lefulladás határáig vissszaesik a fordulat. A fogyasztás megemelkedett jobban is megy és küldi a hibákat. Az első hibám A P 0171 aztàn a P 0131. Elvileg a katalizátor jó, egr cserélve lett lambda szondák takarítva. Esetleg valakinek van ötlete esetleg találkozott már gasonlóval?
Normális jelenség az ,hogy ráemel főleg az eur 4 es környezetvédelmi normásaknál lehet jobban észrevenni,folytószelep tisztítás után nem ártott volna újrakalibrálni..
Érdeklődnék, hogy nem tud-e valaki 2006-os Nubira kombihoz hátsó lökhárítót. Egy fekete metálfényes bontott az isteni lenne. De érdekelne Sebike mennyiért tudsz újat?