Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Billzzz Creative Commons License 2018.01.13 0 0 12389
Előzmény: btonkol1 (12387)
Billzzz Creative Commons License 2018.01.13 0 0 12388
Előzmény: btonkol1 (12385)
btonkol1 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 12387

Ilyet pont nem találtam

http://wepptermekek.hu/wepp-termekek

Most hazafele 10-15km jöttem vele átlag 4000 fordulaton.

 

Előzmény: sebike05 (12386)
sebike05 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 12386

de tudsz kezdeni  hetente kiviszed az autót és megjáratod 30-40 km-t egy huzamba mert ha nem változtatsz rajt több 100.000ft fog belemenni a hiba elhárításába.

wepp2033 ha még kapható egy jó anyag de nem csodaszer

Előzmény: btonkol1 (12385)
btonkol1 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 12385

Szia!

 

Nagyon szépen köszönöm a választ.

Sajnos a rövid távokkal nem tudok mit kezdeni, mert 4km-re van az óvoda.

Milyen tisztítót javasolsz?

Köszi!

 

 

 

Előzmény: sebike05 (12384)
sebike05 Creative Commons License 2018.01.13 0 1 12384

rövid távú használat nem pörgetés ,üzem meleg állapotot nem elérő motor megállítása nem tud lenni öntisztulás ennek következtében lerakódások az égéstérben és a szelepeken ,kezdeti stádiumban elég  a vegyi tisztítás ,ha előre haladott az állapot szét kell szedni a motort és a hengerfejet gépműhelybe kell küldeni!Ha tartósan így van használva akkor tönkre lehet tenni a katalizátort is!Aki kiolvasta volna ha használná a fejét akkor nem beszélt volna zöldséget a trafó az meleg állapotban nem fog működni nem hideg meleg állapot közt...

Előzmény: btonkol1 (12383)
btonkol1 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 12383

:)

Szia azt olvastam!

A kérdésem az lett volna hogy ez pontosan hogyan deríthető ki, hogy igazad van, amit nem kétlek és hogy ez szerinted mennyibe kerülne.

Köszi!

 

 

Előzmény: sebike05 (12382)
sebike05 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 12382

12378 as hozzászólás....

 

Előzmény: btonkol1 (12381)
btonkol1 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 12381

Köszi a véleményezést!

Arra voltam vagyok kíváncsi hogy mit nézessek meg vagy mit csináljak.

Köszi!

Előzmény: sebike05 (12380)
sebike05 Creative Commons License 2018.01.12 0 1 12380

igen aki kiolvasta az hülye az egészhez!

Előzmény: btonkol1 (12379)
btonkol1 Creative Commons License 2018.01.12 0 0 12379

Aki kiolvastatta hibát azt mondta hogy szerinte trafó.

Tudsz valamit javasolni?

 

Előzmény: sebike05 (12378)
sebike05 Creative Commons License 2018.01.12 0 1 12378

kompresszió jó fog lenni ,adatlistából semmi sem fog látszani 99% ,hogy szorulnak a szelepek!

Előzmény: Billzzz (12377)
Billzzz Creative Commons License 2018.01.12 0 0 12377

Mérjél kompressziót a hengerekben. 

Élő adatokat kéne még megvizsgálni és az eltanult értékeket. 

Előzmény: btonkol1 (12374)
btonkol1 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 12376

Köszi!

Én csak azt tudom leírni amit a gép dobott ki, ezért kérdeztem tőletek.

Előzmény: sebike05 (12375)
sebike05 Creative Commons License 2018.01.11 0 1 12375

nem jó a megfogalmazás nem gyújtás hanem égéskimaradás ,lehet gyújtáshiba,lehet üzemanyag probléma és lehet mechanikai gond is..

Előzmény: btonkol1 (12374)
btonkol1 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 12374

btonkol1 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 12373

Sziasztok!

 

Indítás, 1,5perc alapjárat.

Indulás 2200 fodulat villogó hibajelző, pillanatnyi torpanás, kétszer megállok és indítom hibajelző elalszik, aznap ki sem gyullad.

Gyertyák, gyújtókábel csere megvolt.

 

sebike05 Creative Commons License 2018.01.08 0 0 12372

ez nem szerelő ez kókler

Előzmény: BGeri11 (12371)
BGeri11 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 12371

az egr csere abban kimerült, hogy a régi le az új föl. A szerelő mondta hogy szétszedte a katalizátort és alig volt szennyezett és szintén a szerelő mondta hogy a szondák el voltak kormolódva amiket megtakarított. Különösebb elemzés nem hiszem hogy volt csak hiba olvasás.

sebike05 Creative Commons License 2018.01.07 0 1 12370

Lambdaszondán mit takarítasz???

EGR  szelep csere kimerült a régi le az új felrakásában?

Honnan veszed ,hogy jó a katalizátor?

Adatlista elemzés és gázelemzés volt?

 

Előzmény: BGeri11 (12369)
BGeri11 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 12369

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Nekem egy 2005-ös 1.6-ős benzines lacetti van ami mostanában fejtörést okoz nekem. Kezdődött a probléma az egr szeleppel. Ezt cseréltem, majd jött több érdekes kelenség. Első körben hidegen indítva fütyül majd alapjáraton hagyva a lefulladás határáig vissszaesik a fordulat. A fogyasztás megemelkedett jobban is megy és küldi a hibákat. Az első hibám A P 0171 aztàn a P 0131. Elvileg a katalizátor jó, egr cserélve lett lambda szondák takarítva. Esetleg valakinek van ötlete esetleg találkozott már gasonlóval?

Előre is köszönöm

H. úr Creative Commons License 2018.01.06 0 0 12368

Szia Sebi,

Köszönöm a figyelmet.

Értem,az újrakalibrálásra rápontosítok,közben még vadászok további infókra és tapasztalatokra...

Előzmény: sebike05 (12367)
sebike05 Creative Commons License 2018.01.05 0 1 12367

Normális jelenség az ,hogy ráemel főleg az eur 4 es környezetvédelmi normásaknál lehet jobban észrevenni,folytószelep tisztítás után nem ártott volna újrakalibrálni..

Előzmény: H. úr (12366)
H. úr Creative Commons License 2018.01.05 0 0 12366

Szia,

Köszönöm a hozzászólásod.

Megpróbálok ebben az irányban tovább lépni.

Remélem,hogy nem túl bonyolult,és nem túl költséges ezt a problémát kiküszöbölni.

Ma is szóba elegyedtem egy Lacettis emberrel egy árúházi parkolóban -mentünk is egy kört az autójával -

de az ő Lacettijében sem maradt fenn a fordulat.

Kiváncsi vagyok...

Előzmény: Foltos (12365)
Foltos Creative Commons License 2018.01.05 0 0 12365

Úgy hallottam, hogy ez gyári beállítás (azoknak, akiknek gond a váltás, nehogy lefulladjon...???), és komputerice lehet megszabadulni tőle.

Előzmény: H. úr (12360)
sebike05 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 12364

csak gyári létezik az pedig minden csak nem olcsó a bontott is 40.000körül szokott menni

Előzmény: takker76 (12363)
takker76 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 12363

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy nem tud-e valaki 2006-os Nubira kombihoz hátsó lökhárítót. Egy fekete metálfényes bontott az isteni lenne. De érdekelne Sebike mennyiért tudsz újat?

 

H. úr Creative Commons License 2018.01.04 0 0 12362

Szia,

Köszönöm,hogy reagáltál.

Talán nekem sem tűnt volna fel ez a probléma,de egy rokonom Nubirája, ill. egy ismerősöm hasonló korú öt ajtósa ezt a jelenséget nem produkálja.

Minden esetre köszönöm,és várom,hogy hátha más tud valamit javasolni.

 

Előzmény: ATóthG (12361)
ATóthG Creative Commons License 2018.01.04 0 0 12361

Most vetted?

 

Ezek ilyenek, nem kell vele foglalkozni. :-)

Előzmény: H. úr (12360)
H. úr Creative Commons License 2018.01.04 0 0 12360

Sziasztok,

1.4-es,négy ajtós,2007-es Chevrolet Lacetti,65000 megtett km....

A probléma ami megoldásához segítséget kérnék,sebességváltáskor nem esik vissza a fordulat,sőt inkább 2-300-al feljebb pörög!

Első,és logikus teendőnek a pillangószelep kitakarítása tűnt - amit meg is csináltunk,indokolatlan is volt,meg a hibát sem orvosolta.

Itt véget is ért a tudomány...

Mi lehet a probléma?Valami egyszerű mechanikai ( gázpedál-gázbowden ),vagy valami gorombább ( elektrónika )?

Tisztelettel várok bármilyen tapasztalatot,és/vagy segitséget.

Ha valami butaságot írtam fentebb,kérem nézzétek el,inkább humán értelmiségi vagyok,mint műszaki...

Köszönöm

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!