Sziasztok.Van egy 1999-es audi a4-em 1.9tdi 110 le.Azt szeretném kérdezni hogy bele lehet-e rakatni a fedélzeti computert.És ha igen akkor hol,mert én nem találtam sehol.
Segítségeteket kérném! Van egy AUDI A4-esem, 97-es 1.8 benzin, olyan problémám van vele, hogy a motorvezérlő nem vezérli az automata szívató funkciót, alig bírom elindítani főleg már ezekben a hidegekben. Az alapjárat szabályzó, fojtószelep, hőgomba, már cserélve lettek, a motorvezérlő is egy másik van már benne, mert az volt a szerelő véleménye, hogy ezek után csak vezérlő hiba lehet, de még sem. A motor vezérlő ugyan jelez egy memória hibát, amit nem tudnak törölni, és állítólag ezért nem tanul fel a vezérlő. De az előző sem tanult fel. Úgy hogy teljes a tanácstalanság! Minden tipp-nek örülnék!!! Kinek mi a véleménye erről?
Lehet már nem tudom mi lehet a gond. De ha a chip lenne a szar akkor hidegen mért nem csinálja? Nem tudom de már jó lenne meg oldani. Hiba kódot nem ir igy meg elég nehéz a dolog, már ötletem sincs.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy audi a4 b6 1.9 pdtdi autóm. A hiba jelenség alapjárat ingadozik, és ráza a kasznit. Pd elem cserélve,kábelköteg szintén de még mindig csinálja. Ha van valami ötlet szivesen fogadom. Előre is köszönöm!
Szeretnék egy A4-t venni, nagyjából kisakkoztam hogy mit szeretnék:
Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line
2011-2012 ~60000km
155 kW (211 PS)
Automata
(Navi, színes kijelzős, MMI 3G+, Start-Stop keyless, nepfénytető, hátső kamera)
Van esetleg itt valaki vagy tudtok ajánlani ismerőst aki ért az Audikhoz és autóbehozatallal is foglalkozik? (mobile.de-n találtam pár autót ami szóba jöhet)
Elgondolkodtam azon, hogy veszek a családnak egy Audi A4 1.9 PD Tdi-t, 101 Le-st ( Avant).
Hallomásból tudom, hogy a PD elemek 200e km felett szeretnek meghalni, mástól meg azt hallom, hogy 350e km-nél tartanak és gond nélkül. Rólam tudni kell, hogy a C-maxban és a BMW-ben is 10e km-ként cserélek olajat, de sajons nem tudhatom, hogy az előző tulajdonos hogy kezelte az autót.
Mire figyeljek tehát? Diagnosztikával meg lehet állapítani a PD elemek "erejét"? BMW-nél a korrekciós értékekből a porlasztúcsúcsok állapotára lehet következtetni, de bevallom őszintén, Audi irányába most kacsingatok csak.
Mire figyeljek tehát a típusnál? Lendkerkék, PD elemek, kuplung?
Köszönöm a gyors és kimerítő választ. Már két éve megvan és azóta volt cserélve olaj és szűrő. Illetve a biztonsági okból cseréltettünk egy kuplung tárcsa szettet. Illetve annyi baja volt eddig, hogy a hőgomba meghibásodott. Azóta semmi még. Bár többen mondták, hogy fura hangja van a motornak de nem derítettük ki az okát de egy autószerelő ismerős a vezérlésre gondolt, de após meg másra. Nem merem cserélni mert horror árba lenne németországba.
Hol tudnék esetleg online alkatrészeket nézni ahol viszonylag olcsók az árak?
Illetve ha mindent kicserélnék akkor az mekkora költség lenne? (amiket javasoltál persze azokból)
Ha most került hozzátok, akkor én cserélnék olajat olajszűrőt, levegőszűrőt, pollen szűrőt, benzinszűrőt .. Gyertyákat esetleg fékolajat..A vezérlést is lecserélném a vízpumpával együtt.. Ránéznék a fékre, a lengéscsillapítókra... Fagyálló állapota ....
Had kezdjem úgy, hogy nem olvastam az előttem levőek hozzászólásait de ahogy az időm engedi megteszem.
Teljesen laikus vagyok de van egy audi a4-ünk (1.8 benzin 1997-es szedán) és azt szeretném kérdezni, hogy mit érdemes cserélni rajta, használt korában? Ha kevés az info a kocsiról akkor utánanézek még a forgalmiban egy két dolognak.
Ezt a kocsit ajándékba kaptuk és nem tudjuk, hogy volt-e már valami is cserélve (gondolok itt légszürőre, gyertyára stb)
Ha lesznek jó válaszok akkor még kérdeznék ha szabad.