Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Nullás Creative Commons License 2009.10.24 0 0 605

Mint itt....

Nullás Creative Commons License 2009.10.24 0 0 604

Na igen..A Rába az teherautó motor...A  Láng hajó motor Max fordulata 310/ perc.Valóban meg lehet számolni az ütemeket.Túlerőn 320 330 a fordulata de ezt csak rövid ideig lehet alkalmazni.Mondjuk havaria elkerülésére vagy esetleg egy gázlón való áthladásra ha lusta a személyzet s nem cúgoznak hanem ütik a gépeket....

A himbákat  3 óránként olajozni kell.Megy a gépész s önti a kis kannából az olajat rá.

Előzmény: Zemiator (594)
Nullás Creative Commons License 2009.10.24 0 0 603

A mesterek.

Nullás Creative Commons License 2009.10.24 0 0 602

 

Egy Rubúr stabil.Hihetetlenül bevált.Ha nem nagyon terhelem óránként 2.7 litert eszik gázolajból.

A gépek doktora épp vezérmű láncot feszít.Ő az üzemvezetőm.Ügyes srác.

Nullás Creative Commons License 2009.10.24 0 0 601

 

Főzni én is tudok...DD!

Bajai halászlé az Újpesti öbölben 2008 tavaszán...Itt generáloztuk a Lángokat.

Előzmény: Zemiator (598)
Nullás Creative Commons License 2009.10.24 0 0 600

Akiket érdekel mindíg szívesen látom a hajóimon.Van egy kisebb de nagyon érdekes hajóm is a SAJÓ...26 os SKL van benne.Elképesztően ügyes boxer hajó.

A maga 380 lóerejével egy 2000 tonnás román bárkát terelgetett hegymenetben Baja felé..Ebből az INOTA kettőt vitt vácra s bizony kemény menet volt.Pedig 1200 lóerős.

Előzmény: Zemiator (594)
Nullás Creative Commons License 2009.10.24 0 0 599

Nem én vagyok a képen...Én fényképeztem.

Rólam nehéz találni mert én a gép másik oldalán vagyok...D!

Előzmény: Zemiator (595)
Zemiator Creative Commons License 2009.10.23 0 0 598

Még főzni is tud , azt elfelejtetted !!! A mosogatással hogy áll ???
Jobb mint egy sima robotgép !!! :-)))
Előzmény: Nullás (593)
Zemiator Creative Commons License 2009.10.23 0 0 597

Jól látom,hogy a forgácsból még egy-két MIA-t meglehetne csapágyazni !!! :-))
Előzmény: Nullás (589)
Zemiator Creative Commons License 2009.10.23 0 0 596

Ebből már jó kis húrkatőltőt lehetne csinálni Kisflexesek !!! :-)))
Előzmény: Nullás (590)
Zemiator Creative Commons License 2009.10.23 0 0 595

Te vagy a képen, Nullás ? És mitől vagy Nullás ?
Előzmény: Nullás (591)
Zemiator Creative Commons License 2009.10.23 0 0 594

Már megtaláltam, onnan tudom, hogy a főmotorra 210 LE-t írtak !
Azért ez már nem kispályás hobbi !!!
A képek nagyon érdekesek, nekem nagyon tetszenek ! Emlékszem, még kisgyerek
voltam amikor a Balatonon egy hajó gépházába belehetett látni ,még most is
bennem van milyen érdekes volt a nyitott szelephimbákkal !!! És azzal a kis fordulattal
nyugodtan meg lehetett számolni a munkaütemeket ! /Amiről akkor még semmit
sem tudtam ./
Előzmény: Nullás (580)
Nullás Creative Commons License 2009.10.23 0 0 593

Az 1322 es tolható uszályom stabil motorja.

Ez veszi fel a horgonyt termeli az áramot s hajtja a vízszivattyút.

Nullás Creative Commons License 2009.10.23 0 0 592

A nyolcas Lángok...Ez a kettő létezik már csak...A SOPRON motoros gépei.Hála Istennek működnek.

Persze én a hatos Lángra esküszöm..De elfogult vagyok...

Nullás Creative Commons License 2009.10.23 0 0 591

 

Első indítás a generál után.

Nullás Creative Commons License 2009.10.23 0 0 590
Nullás Creative Commons License 2009.10.23 0 0 589
Nullás Creative Commons License 2009.10.23 0 0 588

 

Hüvelyek s hengerfej.

Nullás Creative Commons License 2009.10.23 0 0 587

Egy Hesselman dugattyú..../Ha jól írtam a nevét/

Nullás Creative Commons License 2009.10.23 0 0 586

 

Ennek a hajónak a bal gépe.Elnézést a képért tudom nem ide való csak azért raktam be mert így lehet mihez kötni.

 

Nullás Creative Commons License 2009.10.23 0 0 585
Jaaaa....Feltöltős.Látható hátul a feltöltő.
Előzmény: Nullás (584)
Nullás Creative Commons License 2009.10.23 0 0 584

Hatos láng../INOTA bal gépe/600 lóerő.../760 valójában/

Nullás Creative Commons License 2009.10.23 0 0 583

 

16 os sakál.../SKL/eladó.Zsír új.Sosem volt beindítva de 20 éve a gyári keretben van.Mindíg olajozzák s átforgatják.

Nullás Creative Commons License 2009.10.23 0 0 582

 

Ugyanaz...

Nullás Creative Commons License 2009.10.23 0 0 581

 

  48-as SKL...a kis jeges motorja...nagyjából 650 lóerő...Ezek a motorok vannak feltöltősbe 1320 lóerősek is.

Nullás Creative Commons License 2009.10.23 0 0 580

Neeeem....Teljesen jól működnek amik benne vannak.Igaz ezek már a kisfeltöltős 220 asok....M-zároltak voltak s talán 10 üzemórásak.

Csak háááát....Ha már lúd.....

A hajó gyönyörű s nagyon ügyes.HERNÁD...Megtalálod a neten.

Előzmény: Zemiator (579)
Zemiator Creative Commons License 2009.10.23 0 0 579

Tehát igazán" üzemképes" csak akkor lesz ha mind a kettőt kicseréled !!!
De ha úgy kell összevadászni a motorokat ...........
A nagy stabilról természetesen jöhetnek a képek !!!
Előzmény: Nullás (577)
Nullás Creative Commons License 2009.10.23 0 0 578

 

Tavaj generáloztuk mind a két főgépet.600LE darabonként.A Magyar gépgyártás remeke.Isteni hangja van s rendkívül megbízható feltöltős reverz motor.Fogyasztása teljes terhelésnél 100-120 kg gázolaj óránként.

Nullás Creative Commons License 2009.10.23 0 0 577

Szétnézek stabilok ügyében.

 

Hááát...Háromszor erősebb....Most kettő darab 150 es Rába van bennük.Én ezt darabonként szeretném 400 ra feltornázni.Természetesen kell a nagyobb hajócsavar mert különben csak füstöt gyártana a gép.Irányváltó is cserés mivel ezekben még a H-230 as lift váltók vannak amik eljűhetettlenek de télen ledermednek s megfogják a motort így az indítás nehézkes...Ha esetleg indul akkor meg azonnal menetbe van a hajó mivel nemlehet oldani a kötést a hideg olaj miatt.

 

Ha érdekel valakit igazi hatalmas Magyar Lang stabil motor akkor teszek fel képet.

17500Kg üresen.

 

 

 

Előzmény: Zemiator (575)
Nullás Creative Commons License 2009.10.23 0 0 576

A bárka a selejt.Ezeket rajta hagyják az esetek többségében s aki vágja szét az a mocit is viszi a MÉH-be.Ocskavasáron lehet időnként megvenni.

Most tudom,hogy van selejt eszköz mégpedig az 1300 as típuscsaládból.Ezeken MIB van.../Illetve úgy mondanám hogy az a típus ami dízel...Ennyire nem ismerem melyik melyik.../De akad kéthengeres Hatz is.

Előzmény: MEC GYVER (573)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!