Minap kipróbáltam egy 2,5 motorral szerelt 9 személyes buszt. Érezhető volt az erő többlet az 1,9 képest. Tetszet meg minden, de mire kell számítani ha egyszer meg kell bontani?
Érdemes engedni a csábításnak? Az autó 2011 es 150 E km van benne elvileg. A váltónak van egy pici hangja.
Csak érdekesség képen. Nagy a csend a 1,6 gépekről. Annyira jók vagy éppen fordítva?
Olyan kérdésem lenne, hogy az indexem mindkét irányban túl gyorsan villog. Az elakadás jelző viszont normál sebességgel villog. Égőket cseréltem, zárlat nincs, kontakthiba nincs, hibakód nincs. Szerintetek mi lehet a gond? A kocsi 2009-es 2.5 Opel Vivaro.
Lett egy hibakódom-p1635 glow device general error.a forditó szerint izzítás áramkör hiba.ha törlöm ujra kidobja a hibát.Szerintetek mi lehet a megoldás?
Próbálta már valaki teszt módba a műszeregységet? Ha igen, ilyenkor programozni is lehet valamit? Még mindig a pillanatnyi fogyasztás és azzal kapcsolatos adatok kijelzésének hiányával szenvedek. Tegnap rá lett dugva autocom is, de a műszeregység menüpont meg sem jelent.
Lenne egy hülye kérdésem.A vezető ülésnél van csipogó a biztonsági övnek.Eddig nem zavart,hogy nem szól,de most,hogy így szigorítottak rajta jó lenne.Előszeretettel elfelejtem bekapcsolni. Ha van,hogy lehet vissza kapcsolni a csipogást?
Szia! Én Salgótarjántól Miskolcig jöttem így. Annyi erő nem volt az autóban,mint egy rossz robogóban.Viszont ha nem viszed 2000 fölé a fordulatot, lehet vele haladni. Nekem a turbónyomás jeladó (igen, az, amire két cső megy) volt hibás. Kicserélve minden rendben. Jelenleg 506.000 km.-nél tartok, még a gyári turbóval.
Fejlemény :- kitakarítottam(egr, légtömeg és a turbónyomás.. sajna a pontos nevét nem tudom, ami a blokkon van jobb oldalt a tetején és egy vastag cső ami a fék vákumról jön és a turbó nyomás szabályoról jön egy vékonyabb cső. Szerintem az a baja. Nincs turbó felépülés,nem húz..
Nehéz így, kezd a vakum oldalon ,culer csöveit nézd meg ,talán a szűrőt is megnézném ,ha terhelés nélkül forog akár az is lehet ....de kicsit sok a lehetőség így látatlanban remélem csak apró baj talán a szabályzó a ludas :)
Üdv mindenkinek.Sajna most én vagyok kicsit bajban.Hazafelé jöttem és a kicsi autóm 2000 fordulat felé nem megy.Ilyenkor kivillant az izíttó lámpa és ha 2000 alá esik, akkor el is alszik. Szerintem turbó töltésem nincs. Mit tudok ilyenkor csinálni? Köszönöm előre is a gyors segítséget.
Azt vettem észre akkor csinálja ezt a fordulatszám korlátozást ha hosszabb úton folyamatosan nyomva van a gáz és akkor egy pillanatra megtorpan,de visszaváltok és megy tovább újra.
2002-es Traficnél tudja-e valaki, hogy mi az O-gyűrű mérete ahol a fém kuplungcső a váltóba bevezető 90 fokos csatlakozóba belepattan? elengedte az olajat....