Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

I-200TX Creative Commons License 2016.04.19 0 0 9171

Sziasztok!

Minap kipróbáltam egy 2,5 motorral szerelt 9 személyes buszt. Érezhető volt az erő többlet az 1,9 képest. Tetszet meg minden, de mire kell számítani ha egyszer meg kell bontani?

Érdemes engedni a csábításnak? Az autó 2011 es 150 E km van benne elvileg. A váltónak van egy pici hangja.

 

Csak érdekesség képen. Nagy a csend a 1,6 gépekről. Annyira jók vagy éppen fordítva?

vargamunka Creative Commons License 2016.04.14 0 0 9170

Szép napot! 

Esetleg led ?

Előzmény: Vivaro Laci (9168)
I-200TX Creative Commons License 2016.04.13 0 0 9169

Akkor szokott gyorsan villogni, ha valamelyik ki van égve. 

Ha viszont mindegyik jó, és most cseréltél izzókat, nem lehet, hogy kisebbet raktál be?

Előzmény: Vivaro Laci (9168)
Vivaro Laci Creative Commons License 2016.04.12 0 0 9168

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy az indexem mindkét irányban túl gyorsan villog. Az elakadás jelző viszont normál sebességgel villog. Égőket cseréltem, zárlat nincs, kontakthiba nincs, hibakód nincs. Szerintetek mi lehet a gond? A kocsi 2009-es 2.5 Opel Vivaro.

pappal02 Creative Commons License 2016.04.10 0 0 9167

Sziasztok

Lett egy hibakódom-p1635 glow device general error.a forditó szerint izzítás áramkör hiba.ha törlöm ujra kidobja a hibát.Szerintetek mi lehet a megoldás?

Üdv

korimv6 Creative Commons License 2016.04.08 0 0 9166

Próbálta már valaki teszt módba a műszeregységet? Ha igen, ilyenkor programozni is lehet valamit? Még mindig a pillanatnyi fogyasztás és azzal kapcsolatos adatok kijelzésének hiányával szenvedek. Tegnap rá lett dugva autocom is, de a műszeregység menüpont meg sem jelent.

Mano.66 Creative Commons License 2016.04.06 0 0 9165

Lenne egy hülye kérdésem.A vezető ülésnél van csipogó a biztonsági övnek.Eddig nem zavart,hogy nem szól,de most,hogy így szigorítottak rajta jó lenne.Előszeretettel elfelejtem bekapcsolni. Ha van,hogy lehet vissza kapcsolni a csipogást? 

korimv6 Creative Commons License 2016.04.06 0 0 9164

Motorháztetőn belülről jobb oldalt van egy nagy fekete doboz. Abba belenézel, és ott a helye.

Előzmény: Nagyharcos11 (9163)
Nagyharcos11 Creative Commons License 2016.04.06 0 0 9163

Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni 2003 as opel vivarónak hol lehet megtalálni a pollen szűrőt? 

Szeretném kicserélni de nem tudom merre van a helye.

Válaszotokat előre is köszönöm!!

matter.trafic Creative Commons License 2016.04.05 0 0 9162
Probléma megoldva, a motorvédő lemez az alsó trapéz gumi pogácsáját dörzsölte, bezsíroztam!:)
Előzmény: matter.trafic (9161)
matter.trafic Creative Commons License 2016.04.05 0 0 9161

a hang mindkét oldalon hallatszik, azért vettem fel, mert ilyen egyértelműen még nem tudtuk megszólaltatni! :)

Előzmény: matter.trafic (9160)
matter.trafic Creative Commons License 2016.04.05 0 0 9160

Sziasztok, ennek a hangnak a forrását keresem egy éve, segítséget kérek :) :

 

driftman77 Creative Commons License 2016.04.03 0 0 9159

Köszönöm szépen. 

Előzmény: csipike01 (9156)
motoroszozi Creative Commons License 2016.04.02 0 0 9158

hali van valakinek olcsón pótféklámpája  ,és pici renaultos kerékcsavartakaró disztárcsája eladó 

csipike01 Creative Commons License 2016.04.02 0 1 9157

És amikor elgurul a gyógyszer...

csipike01 Creative Commons License 2016.04.01 0 0 9156

Szia! Én Salgótarjántól Miskolcig jöttem így.  Annyi erő nem volt az autóban,mint egy rossz robogóban.Viszont ha nem viszed 2000 fölé a fordulatot, lehet vele haladni. Nekem a turbónyomás jeladó (igen, az, amire két cső megy) volt hibás. Kicserélve minden rendben. Jelenleg 506.000 km.-nél tartok, még a gyári turbóval. 

 

Előzmény: driftman77 (9154)
Vinior Creative Commons License 2016.04.01 0 0 9155

Szia! Az enyém is ugyan ezt csinálja, de legalább hibát nem jelez!

Előzmény: [www] (9135)
driftman77 Creative Commons License 2016.03.27 0 0 9154

Fejlemény :- kitakarítottam(egr, légtömeg és a turbónyomás.. sajna a pontos nevét nem tudom, ami a blokkon van jobb oldalt a tetején és egy vastag cső ami a fék vákumról jön és a turbó nyomás szabályoról jön egy vékonyabb cső. Szerintem az a baja. Nincs turbó felépülés,nem húz.. 

Előzmény: driftman77 (9153)
driftman77 Creative Commons License 2016.03.27 0 0 9153

Nagyon köszönöm, megnézem és ki takarítom. 

Előzmény: vargamunka (9152)
vargamunka Creative Commons License 2016.03.27 0 0 9152

szia !

Nehéz így, kezd a vakum oldalon ,culer csöveit nézd meg ,talán a szűrőt is megnézném ,ha terhelés nélkül forog akár az is lehet  ....de kicsit sok a lehetőség így látatlanban remélem csak apró baj talán a szabályzó a ludas :) 

Mindenkinek boldog nyuszit :)

Előzmény: driftman77 (9151)
driftman77 Creative Commons License 2016.03.27 0 0 9151

Üdv mindenkinek.Sajna most én vagyok  kicsit bajban.Hazafelé jöttem és a kicsi autóm 2000 fordulat felé nem megy.Ilyenkor kivillant az izíttó lámpa és ha 2000 alá esik, akkor el is alszik. Szerintem turbó töltésem nincs. Mit tudok ilyenkor csinálni? Köszönöm előre is a gyors segítséget. 

3.5t Creative Commons License 2016.03.21 0 0 9150

pórbáld meg még a turbó tisztító spray nekem sok mindenben segített

Előzmény: Bozont95 (9149)
Bozont95 Creative Commons License 2016.03.20 0 0 9149

mondtak nekem olyat hogy turbo nyomás szelep,lehetséges ez?

Előzmény: fvcc (9148)
fvcc Creative Commons License 2016.03.19 0 0 9148

A 3500-as fordulatnál blokkolás van. Ez általában gázolásnál 3. fokozatnál jelentkezik = kisebb fordulatnál kell feljebb váltani.

   Nem tudom, ugyanarról beszélünk-e...

Előzmény: Bozont95 (9146)
3.5t Creative Commons License 2016.03.19 0 0 9147

hát erre semmi ötletem nincs sajna. szerencsére nem tapasztaltam ilyesmit még( kitartás)

Előzmény: Bozont95 (9146)
Bozont95 Creative Commons License 2016.03.17 0 0 9146

Azt vettem észre akkor csinálja ezt a fordulatszám korlátozást ha hosszabb  úton folyamatosan nyomva van a gáz és akkor egy pillanatra megtorpan,de visszaváltok és megy tovább újra.

Előzmény: Bozont95 (9144)
Leslie27 Creative Commons License 2016.03.17 0 0 9145

Sziasztok!

 

2002-es Traficnél tudja-e valaki, hogy mi az O-gyűrű mérete ahol a fém kuplungcső a váltóba bevezető 90 fokos csatlakozóba belepattan? elengedte az olajat....

Bozont95 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 9144

Ez alatt azt értem,hogy  amíg  el nem éri kb a 2100 fordulatszámot addig alig akar menni meg a fordulatszám is lassan megy felfele.

Előzmény: 3.5t (9141)
Gabriell1974 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 9143

Nincsen valakinek bal első ajtó műanyag díszcsík, és job b oszlop kicsi díszcsík, meg egy pár ködlámpa beépítőkerettel együtt?

Gabriell1974 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 9142

Sziasztok.

 

Csatlakoztam a Trafic tulajok táborához.

Sikerült végre vennem egy 2011. 2.0Dci 115Le traficot.

Franciaországból hozattam enyhe bal első kerék sérüléssel javítással együtt.

Én helyeztem itt forgalomba.

 

Hirtelen sok kérdésem lenne mert használom már jó fél éve és van egy apróság vele.

Az előéletét hogyan tudnám lekérdezni mit cseréltek benne és mikor?

Sajnos akik javították nem éppen új alkatrészekből hozták helyre és van némi bajom vele.

 

Sajnos bölcső szilenteket cserélni kéne mert már rá ült a merevítő vasra és néha hallani fémes roppanást.

Plusz nyekereg is induláskor, menet közben is és zavaró. A stabilizátor gumit kicseréltem de semmi javulás nincsen.

 

Tudtok valami jó szerelőt aki cserélt már bölcső szilentet? 

Mert akkor kicseréltetném vele még a lengőkarokét is ha már úgy is szét kell szedni.

 

Bp és környéke lenne jó.

 

Köszönöm.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!