Eredetileg a fehér színű W115-ösnél (72-es évj.) a küszöb festése hogyan nézett ki? Alulról megnézve teljes egészében fehér volt, vagy a "kifelé" eső fele fehér, a "befelé" eső sáv pedig fekete? Remélem érthető a kérdés.
Probald meg kideriteni Debrecenben Szegvolgyi Otto telefonszamat. O lehet, hogy tud segiteni. Nagyon nagy mestere a regi adagoloknak es porlasztoknak. Szinte laboratoriumi korulmenyek kozott dolgozik, csak ajanlani tudom. A Szacsvay Imre utcan van a muhelye egy kerteshaz mellekepuleteben. O nem ott lakik. A haz pont szemben van a Bujdoso utcaval. En sajnos nem tudok most elmenni oda, mert kulfoldon vagyok meg masfel honapig.
Oktober 10-12. korul jarok arra. Gondolom nem keso. Hany euro a maximum amit raszansz? Adj egy szamot, hogy majd tudjalak hivni! Egyebkent Debrecenben lakok. Ja, szerintem a lampauvegekbol az uj nem olyan draga es oriasi a kulonbseg fenyeroben. De, ha jo a bontott akkor szinten adj egy maximum arat. Az en szamom 707707735 Horvath Istvan.
A kis muanyag allitoka elejen(tehat az auto eleje fele van egy kitolhato darabka. Ha azt kitolod, akkor le tudod huzni az egeszet. Nem pontos az instrukciom, mert nem emlekszek pontosan, de ez az elv.
Köszi, ez eszembe sem jutott a fórumot meg csak most néztem meg miután részben megoldottam. A Csikós féle módszerrel dolgoztam: hátsó ajtó le, kilincs hátsó csavarja ki, hátsó ajtó vissza. Ezekután ki kellet volna jöjjön a kilincs, csak valószinűleg a sok festék, gitt, hatogatás miatt az első csavar nem akart kibőjni a lyukon ezért zárt ajtónál lekaptam még az ajtóboritást. Miután a kilincs kint volt, 2-3 mozdulat és nyilt a zár. Szerencsér sok kárt nem tettek benne, a zárcilinder ment tönkre(kulcsal nem nyitható) illetve a zéger győrű ami a zárcilindert tartja. Viszont elég sok munka, meg a gondolat, hogy mikor tesznek megint tönkre valamit. Mégegyszer köszi a segitségeket.
Vagy, ha van valakinek nagyon jo allapotu diszlece a 4 sarvedore es a hatfalra (2db) akkor vevo vagyok ra. Ha csak garnituraban van elado, ugy is erdekel.
Nemsoka utazok Angliabol Magyarorszagra autoval es az a kerdesem, hogy tudtok-e ajanlani nehany nemetorszagi es ausztriai mercedes bontot, ahol allolampasok is vannak? Nehany aprosagot kene osszeszednem, ugymint diszlecek, takaroelemek, esetleg komplett belso.
Tegnap szétfeszitették a jobboldali záramat. A külső nyomógomb lötyög a kilincsben, belülről sem nyitható az ajtó. valakinel van ötlete hogy nyissam ki?
Csikósnak a cikkében olvastam, hogy a hátsó ajtó leszerelésével elérhető a kilincs, valakinek ötlete ezzel kapcsolatban?
Nincs valakinek kedve/ideje kijönni a német állólámpás talira? Egy barátom visszamondta a túrát és van még 1 (de akár 2 is) szabad hely a kocsiban. A program röviden: 200D, 2500km, Prága, Berlin, Hamburg, aug.21-26(27 vagy 28)
Így van, Febi-nél van még minden. Fel kell lapozni a Febi katalógust és a Bárdiék is beszerzik, csak kicsit lassabban, még akkor is ha nincsen raktáron. A felső lengőkarba való gömbfej három ponton rögzített, lehet ezt is rendelni. Le kell köszörülni a szegecseket és csavarral visszatenni. De! A felső lengőkar nem igazán szokott kifordulni magából, én például csak kicseréltem a zsírt, meg a sapkát, aztán ment vissza az eredeti. Semmi rossz tapasztalatom nem volt vele. De ha nagyon odavan, akkor persze ki kell cserélni.
A febinek elvileg még lengéscsillapítócskája is van, de erre még nem kellett ráúsznom... Gyári 30e Ft körül van sajnos.
Nekem eddig a Febi elemekkel semmi gondom nem volt, úgyhogy nyugodtan merem ajánlani. Csak győzd kivárni, míg minden megérkezik. :)
A felső talpas van külön is, kell még egy kicsit kutakodni(pl. unixtrade), én nemrég cseréltem stabilizátor szilentet, összekötőkkel együtt, néhány ezer ft. Febi(ha jól emlékszem szintén Unixtrade), motorlengéscsillapitó sanszos, hogy csak gyárit kapsz, azt is cseréltem amikor a coupe-mat újitottam fel, de az már vagy 6-7 éve volt.
Illetve Gabo, elsosorban neked cimzem a levelemet, mert mostanaban te ujitottad fel az autodat.
Allolampas merci komplett elso futomuvet ujitom fel rovidesen. A kerdesem a felso lengokar talpasara vonatkozik. A gyari alkatreszkatalogus egyben hozza a lengokarral jo sok penzert, az utangyartott katalogusok nem hoznak hozza kulon talpast(bardinal). Jol emlekszek, hogy az also lengokarhoz hasonloan kell itt is talpast cserelni utolag? Tehat ugyanaz a talpasa, mint az alsonak? Tovabba milyen markaju stabilizator-kar szilentet keressek hozza, mert bardieknal semmilyen sincs. A gyari szett itt is eleg sok(20e. korul), nem tartom valoszinunek, hogy ne lenne olcsobban. Olasz, torok, lengyel, stb. markak nem erdekelnek. Ja es az a ket kis lengescsillapito ami a motor razkodasat enyhiti, milyet vegyek?
Emlékeim szerint a nyúlványok végén/alján volt elől a köténylemez mögött. Az gyárinak tűnt és az is olyan helyen volt, hogy a sárral azért nem volt probléma, mert egy egy mélyebb tócsában alaposan át lehettek mosva.