"" A többi amit ráköltöttem már csak a saját butaságom miatt volt""
Már miért volnánbak ezek butaságok? :)
Túl azon, hogy hasznosak, pénzt is spórolsz vele. Én is vettem másik felnigarnitúrát, mert szebb mint a gyári és nem kell az évi kétszeri cserével tönkretenni az eredetit.
Szerintem ha úgy költünk pénzt az autónkra, hogy ezáltal számunkra szebb vagy jobb lesz, az nem lehet butaság. Végülis a gyerekünk is sokba kerül, de soha nem jutna eszünkbe, hogy butaságot csináltunk. :)
Elméletileg azt mondja hogy ő a 2. tulaj az előző tulaj egy doki volt és így vette az autót sérüléssel. És kb 2000 kmtert ment vele... A jobb első ülés ki van szakadva valahol, a féket cserélni kell hamarosan állítása szerint a betétet. Váltó, motor hibátlan. Elvileg szervízkönyv is van. Meg a jobb első sárvédő és a lökös nem valami szép és elvileg ennyi a hibája. Gyanús a story.
Én ezt nem venném meg! Nem mindig az olcsó a jó, valamint ha ilyen autót akarsz venni, legyen egy kis tartalék pénzed az esetlegesen beeső problémák kijavítására. Ha ezen az autón valami elromlik, lehet 1000 Ft is a javítási költség, de lehet a tíz vagy százsorosa is ennek az összegnek.
Én közel 1,5 éve vettem Socitól az autót /2003 évj. 2.2 HDI, full-full extrás/ 127.000 Km-el, és az nagyon nem így nézett ki. Ezen látni hogy le van harcolva, külsejéből kiindulva szerintem a motorja sem a legjobb /valamint hozzátenném, hogy itt mindenki szidja a 2.2 benzinest, akkor már inkább 3.0V6/.
Én tanácsom, hogy gyűjtögess még kicsit hozzá, és vegyél egy jót, mert ha kifogsz egy sz@rt akkor egy életre meg fogod gyűlölni ezt az autót. Mielőtt megvettem az enyémet, előtte legalább 5-öt megnéztem, olcsóbbnál olcsóbbakat, míg végül /1.350.000-ért vettem ezt/. Most járok 153.000 Km-nél és hogy lekopogjam összesen a kötelezőkön kívül kb. 80.000 Ft-ot költöttem rá /hátsó kerékcsapágy, generátor felújítás, kormányösszekötők/. A többi amit ráköltöttem már csak a saját butaságom miatt volt /blokkoló, másik felnigarnitúra, új gumik, sötétítés. stb. stb / :)
Mondjuk ha már itt járok..
Mostanában a környékünkön elszaporodtak a gk. feltörések /ablakot bepattintják és ár mennek is/ ezért elgondolkodtam, hogy befóliázom az ablakokat ú.n. "törhetetlen" fóliával. Van valakinek ezzel kapcsolatban bármiféle tapasztalata?
Szerbusztok. Van egy 2,2 hdi 607-m... Most lettek a porlasztok felujjitva. Beletették öket,a motor szépen jár,de viszont eléri a 80-90 fokot és le áll a motor ha kihül utána indul megint. Mi lehet a probléma. Ha tudjátok mi lehet a hiba kérlek irjátok már meg mert az agyamra megy ez az auto. kössz.
sajnos szükségem volna egy klíma kompresszorra. 2.2 hdi 2001. 6. havi a kicsikém. valakinek esetleg elfekvőben egy felesleges darab, vagy valami ötlet? természetesen fizetek érte nem ingyen kérem.
Manuális kísérővilágításA fényszórók automatikus bekapcsolá-sa funkció hiányában lehetőség van a kísérővilágítás kézi aktiválására.A gépjármű elhagyását követően ahelyzetjelzők és a tompított fényszó-rók kb.1 percig világítanak. Bekapcsolás:Fállítsa le a motort,Fvillantson a "fénykürt"-tel,Fszálljon ki és reteszelje a gépjárművet.Kikapcsolás:Fvillantson a "fénykürt"-tel,Fszálljon ki és reteszelje a gépjárművet
Gablini na az szép kis társaság , volt itt nálam autó ami náluk járt kiolvasták a hibát , 10eft elkértek az embertől de arra nem voltak képesek hogy a géptetőt felnyissák semmit nem csináltak vele, pedig rögtön láthatták volna hogy a map szenzor kis gumi csőve van csak letörve ezért elégtelen a turbó nyomás.
Jajajjajjaj Csonti Car , garancia arra hogy az autó egy rakás szamóca , nagy ivben kerüld el , google keress rá aztán látsz csodát hogy hány emebert vertek át a hülye szövegükkel , és adtak el nekik egy rakás szart.