Kérdésem az lenne h van egy 406 2.0l '96 gépem , és most miután beinditom halványan be be villan a STOP felirat...kezdő vagyok peugeot témában , segítséget kérnék ha lehet, koszonom ! :)
Lenne még egy kérdésem. Amikor neked csöpögött az adagoló, akkor csinált olyat hogy amikor beindítod szépen indul(általában), de amikor indul a klíma(lehet hallani hogy kattan) akkor elkezd dadogni, fulladozni? Előtte ilyen baj nem volt. Eddig azt hittük hogy az adagoló csöpögése miatt van, viszont ha neked nem volt, akkor más baj lesz :)
Köszönöm mégegyszer az eddigi válaszokat,
Kókai Máté
Ui.: Ha szabad kérdeznem, esetleg egy árat tudsz mondani mennyiért csinálták meg? Ha úgy, akkor privátban. Köszi!
Nálunk is van egy 406 2.1TD kék szinű szépség, és előjöttek a nagyobb hibák. Ha valakinek volt hasonló, és tudja hogy lehet javitani nagyon megköszönném ha segitene :)
adagolóból csöpög a gázolaj, Lucas adagoló (eddig egy szerelő látta, aki szerint csere... de eredeti elektromos 300E, utángyártottat/bowdeneset nem akarok(egyszer volt bowdenes, szörnyű hangja volt utánna) Én személy szerint nem nagyon hittem neki, megkérdeztem 2 autószerelőt, szerintük nem biztos hogy cserélni kell)
turbóból folyik(inkább csöpög) az olaj
kuplung hidraulika ment tönkre, sajnos az csere (utólsó 2 centin van holtjáték - ha lehet annak nevezni - sajnos az csere szerintem)
futómű szilentek - sajnos csere
A fordulatszámmérő valahogyan tönkrement(ez is érdekes sztori, az autó mindig fulladt, adagolót cseréltek az elektromosról bowdensre, de utána kiderült hogy gázolajszűrő eltömődött, azóta rossz) kb 1000-el többet mutat folyamatosan... nem nagyon nagy probléma, csak jobb lenne ha működne.
ülésfűtés - lehet ki lett térdelve, akkor csere? :(
Sajnos mint mondtam van pár baja, de ha valaki tudna segiteni, örülnék!
Várom az esetleges válaszokat,
Kókai Máté
Ui.: bocs hogy nincs hosszú 'i', csak nincs a billzetemen :D