H1-es kell bele! Ha megvetted már, cseréld ki. Elég kis kéz kell hozzá, jobb oldalon az ablakmosó tartálytól nehéz hozzáférni, de megoldható. Másodjára 1-2 perc alatt megvagy vele, elsőre jó lesz 10-15 perc alatt is :)
E szerint H7-es izzó megy a tompítottba: klikk Tehát bármelyik benzinkúton is meg tudod venni akár.. Viszont hogy a kicserélés az mennyire körülményes azt nem tudom... Vannak újabb tipusok amiknek csak szerviz tudja kicserélni, mert annyira be van építve... Mazda6-nál nem tudom, nézd meg!
Gyerekek, tudja valaki véletlenül, hogy a Mazda 6 tompított fényszórójába milyen égô kell? Lehet azt közönséges autósboltban is kapni, vagy csak a Mazdásnál?
Mind a kettô kialudt, pár napon belül!!! (régebben is ki-kihagyott a bal, de akkor egy kis röcögtetéssel munkára lehetett bírni...)
Tud valaki normális áron dolgozó, megbízható kipufogóst, aki nem cseréli le a fél autót egyből?:) Egy katalizátort kellene meghekkelni, mert zörög kívül az rozsdás háza.
Oké, hogy állítható, de nekem a kézzel tekergetős nem jó ám! Akkor már legyen gombnyomásra működő! :)) Mindig is irigyeltem a citroeneseket emiatt. Egyszer volt alkalmam játszani egy kicsit egyik ismerősöm BX-ével és baromira bejött ez az emelgetős dolog. :)
Jut eszembe, StationW! Hétvégén megbizonyosodtam róla, hogy nem lesz ültetve a kupé (inkább emelném.... :D), kit voltam horgászni egy holtágon Szegednél és három személlyel necces volt a terep, de megúsztuk.
Hja..., szerintem a világ egyik legszebbre sikerült autója a kategóriájában (nekem a ferrarik pl nem tetszenek :) ), de sajnos mindig egy púpokkal és gödrökkel teli vasúti átjárót látok magam előtt és nem merném az udvarból kivinni. :)
Ergo egy okosan fokolt veztengely lehet, egy fasza kompresszorral, meg egy finom elektronikával. Nem is hangzik annyira bonyolultan mint vártam. Meg lehetne csinálni szívóból, csak NAGYON JÓNAK KELL LENNI MATEKBÓL!!! :)
Itt valami olyasmit magyaráznak, hogy nincs végig nyitva a szívószelep sűrítés közben, csak az elején (20-30%), addig, amíg a kompresszor jobban tud sűríteni, mint a dugattyú, majd bezárnak a szelepek, és a dugattyú végzi a maradék melót, mert ahhoz már ő ért jobban :) Ráadásul a kompresszor után intercooler hűti a bepréselt levegőt, így tudtak variálni a gyújtáson is, amitől mégjobb lett, mint egy sima Otto.
és ez? kár, hogy scak a fekete belsővel hozzák ide Európába (amit nem tudok megérteni, hogy miért, nem mindegy a gyárban, hogy milyen alapanyagokt használnak? Jó, tudom, 2 féle alapanyaggal már drágább a gyártás, de az Amcsikhoz úgyis megy a másik színű, miért hozzák ide azt a lehangoló színű belsőt? :(( )
Jéé, most nézem, hogy a váltó körül mindegyiknek világosabb az a műanyag eleme, mint a hasznaltauto.hu-n. Akkor az nem gányolt, pedig azt hittem. Csak furán áll.