Press and hold the "MODE" button until you see "VAR" (takes around 5 seconds)
Release the "MODE" button. Push the "MODE" button until you have selected the zone you are currently in. (email me to find out your zone, I'll soon have a map up)
Release the "MODE" button and wait until the console is back at normal operation.
Press and hold the "MODE" button until you see "CAL" (takes around 9 seconds)
Release the "MODE" button.
Now the fun part. People will think you are crazy. Drive in a circle at around 3mph. Your console will be changing direction really fast. Continue to do this until the console is
Ez volna az, nem Karkus, az tuti, meg nics ráírva semmi:
Attól kérdezném, akinek van elöl, középen a tetőkárpitban hőfokmérő, meg iránytű, biztos elképesztően egyszerű lesz a válasz, de mit lehet állítani akkor, ha a "mode" gombot nyomvatartom 1-től 15-ig? Talán a külső hőfokmérő érzékenységét? Vagy a digitális iránytűhöz van köze?
Én is áldott karácsonyt, és balesetmentes, autóra költhető anyagi forrásokban is bővölködő 2011-es évet kívánok az összes fórumtársamnak.
Őszintén írom, hogy egytől-egyig segítőkész, ha kell komoly, de belül érzőszívű, nagy és vidám gyereknek ismertem meg mindenkit ezen a helyen! :)))
jó ez a boldog karácsony filing...körte pálesz, hideg sör,...ma meg futtattam a vasat nagy sárba...jó döntésem közé sorolom a gép megvásárlását idén...békés kellemes ünnepeket mindenkinek...és olcsobb autó mosot)))tudom hogy lükének tünök de nagyon szeretem amiket irtok, mindig tanulok valamit,BÉKÉS BOLDOG KARÁCSONYT
Ez jó hír! Nekem is ua a műbizonylatom, de a Szigtszentmiklósi NKH-n azt mondták, felejtős! Ezek szerint jó szokás szerint megint nem egységes a hatóság!
Na majd a legközelebbi vizsgán!
MINDEN KEDVES MÁRKATÁRSNAK ÁLDOTT ÜNNEPEKET ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET!!
Amikor vizsgáztattam akkor besétáltal a kispesti NKH-hoz, hogy akkor jöttem rácsokkal bizonylattal amin ott van, hogy TÜV-is.
Ablak mögül emberke elhajtott, hogy én azt miért nem tudom, hogy mittudomén mióta semmiféle cső nem kap TÜV engedélyt kizárólag a gyárban felszerelt, amit gyári ráccsal mint extrával lehet kérni. Ilyen autó szerintem csak a Land Rover az új kocka, biztos van még más is de hirtelen nem jut eszembe.
Átnéztem a másik forumra és lőn, másnap mentem vizsgáztatni közelebbről meg nem nevezett helyre talán már nem is emlékszem, hogy hova, de abban biztos, vagyok, hogy a csillagos márka szervíze is volt egyben. Szó nélkül lefotózták körben a gépet, vizsgasor, fékpad, majd jöttem is el vele, szóval nem kamu vizsga volt. Tehát akkor mégiscsak jó így.
- A Karkus féle AF-es gallytörő már nem lehet fent hivatalosan.
- ha nincs bejegyezve nem lehet fent, ha fent van akkor be vonhatja a forgalmit a rendőr vagy az NKH-s ember. (drága lesz vissza kapni) Ergo ha véletlenül egy ilyennel keveredsz balesetbe még bajod is lehet miatta.
- a forgalmiba nem jegyzik be csak a TÜV bevizsgált műanyag gallytörőket. (EU, gyalogosvédelmi irányelv!)
- lehet venni ilyeneket, de horror áron.
- egy ismerősöm gallytörős kocsi ütötte el.... ne kérdezd.
(megjegyzem nekem is van fent, de én tényleg a gallyakat töröm vele az erdőben. Elvégre arra van vagy mi a fene.)
Ötlet arra az esetre ha itt senki sem tud segíteni: keress bontóban, vagy a használtautó hirdetések között olyan eladó Explorert ami közel van a lakhelyedhez, nézd meg és írd fel vagy fotozd le a számot ...