Nissan Almera N16 2005-ös évjárat 1.5 beniznes kb 120000km-el eddig hibátlanul müködött ,de ma a balatoni nyaralás fele (soha jobbkor ) az autópályán egy rántás után erőtlenné vált és felvillant a chek engin lámpa.Menni lehet vele de erőtlen ,gyorsitani nehezen lehet vele.Olyan mint ha nem menne egy henger érzetre,de ha álló helyzetben pörgetem vagy hagyom alapjáraton ketyegni akkor meg mégis ugy tünik hogy megy mind a 4 henger.Gondolom hogy egy hiba kód kiolvasás lenne a első , csak hát nem otthon vagyok ,nem akarom hogy a család nyaralása arról szoljon hogy apa szervizt keresgél,elég rosszkor jött ez.Valakinek van valami tippje mi lehet a gond?Tegnap volt eső,pocsolya is bőven ,valami be ázott volna ?
Nem voltam eddig fórum tag, de a szükség így hozta, ugyanis van 4 db alufelnim nyári gumival (két hónapot volt használva) amit jó lenne, ha használhatná olyan emberke akinek szüksége van rá és nem akar 240 ezer forintot "kidobni" az ablakon.
Nissan típusú autónkat eladván ezek csak "árválkodnak". Közel 50%-al olcsóbban eladjuk kerékőr csavarokkal, hogy mindenki jól járjon (nálunk lesz hely, a vásárlónak pedig kerékre szánt pénzéből marad fagyira).
Felni adatai: Enzo W 7x16 5/108/48 + kerékőr csavar Gumi adatai: Toyo Opencountry 215/65r16 A szett sajnos csak egyben eladó! Ár.: 120.000 HUF Az eredeti árról számlával rendelkezem! (Eredeti ár: 231.000 HUF)
sziasztok van egy nissan almera 1.5 benzines autóm.a problémám a következö mikor beinditom a autót szépen jár a motor de alatta van egy kattogó hang és ahogy nyomom a gázt ugy gyorsul a kattogó hang is.mi lehet a probléma.?
Hidraulika cső szerelő csinál neked újat. Nekem 5 000 Ft ért gyártott. Szétszerelésnél vigyázzon a belső acélcsőre, és jegyezzétek meg a végcsatlakozók milyen irányba állnak mert nem tud csavarodni.
Renaultos vagyok onnan érdeklődnénk, hogy a Nissanokba dCi a motor került, gondolom ugyan azok mint a Renault és gondolom ugyan ott összeszerelve ergo nincs különbség.
A kérdés a 2007 körüli nálunk K9K732 kódon futó 106Le motorokkal ha van itt ilyen volt-e hajtókarcsapágy gond?
Az EGR szelepem furcsa csörgő hangot hallat, mintha valami apró spanifert feszítenének meg. A hang akkor jön, mikor alapjáratról adok neki pici gázt, meg amikor visszaengedem.
A videó alatt folyamatosan játszottam a gázzal. Az biztos, hogy az EGR-ből jön. Először azt hittem, a lánc csörög be. Okozhatja az EGR szelep azt a jelenséget, hogy motorféknél illetve finom gázadásnál berángat?
Nem üzemanyag, levegő (!). Ha nincs elég levegő, akkor füstöl. Mint írtad, ha engedsz be pluszt, akkor nem füstöl - szóval, én efelé nézelődnék, emiatt írtam a szelepeket.
Motorikus hibára nem gondoltunk. Erő van benne bőven, folyamatos gáznál nem füstöl és nem fogyaszt mérhetően többet, mint szokott. Megy "rendesen", ami azt jelenti, hogy bő 1000km-t jöttünk haza csomaggal, 4 személlyel. Egyelőre fejvakarás van, tájékozódás, érdeklődés minden szinten. A vezérlő egységen kívül elvileg minden cserélve, próbálva volt, ami az üzemanyag ellátást befolyásolja. Mondják a szerelőim, akik 30 éve minden autómat tökéletesen javították. Ráadásul az egyiknek ugyan ilyen autója van :)
Már nem tudom, hol futottam bele a Mannol névbe, de hiába böngésztem a netet, sehol sem szidják, esetleg annyit olvastam hogy "én nem tenném bele", ami annyit jelent, hogy semmi tapasztalata róla. Nem akarok egy olaj nevéért külön fizetni.
A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2000-es évjáratú Nissan Micra K11-esem. A múlt héten leszakadt az vezetőoldali ablakom. Pontosabban egy "csavar" ami össze tartotta. Jártam a bontókat és a webshopokat, de ha nem muszáj nem szeretnék egy komplettet venni 20-on ezrekért. Valakinek van esetleg ötlete, hogy lehetne megjavítani?
Beragadó szelep(ek) ? Vagy, ha olajnyomás állításúak a szelepek, akkor a melegedő olajat esetleg elereszti a patron, és a továbbiakban vagy van, vagy nincs szelepnyitás. Gázfröccs után gondolom rövid időre megszűnik a dadogás ?
Korábbi bejegyzésemet kiegészíteném, hátha valakinek lenne ötlete:
"A 1998-as 2.0TD Primeránk egy ideje alapjáraton erősen füstöl, a fordulatszám ingadozik. Menet közben nem látom, hogy füstölne, viszont érezhetően rángat, mint amikor kihagy egy henger. Visszaolvasva azt találtam, hogy mivel elektromos Bosch adagolós, valószínűleg az egyes hengernél lévő tű löket jeladó lehet a hibás. Sajnos a tű löket jeladó cseréje nem oldotta meg a problémát, a felső holtponti jeladó cseréje sem. Ugyan az a hiba. Van valakinek használható ötlete?"
A porlasztócsúcsok ki lettek szerelve, nyomás próbázva, mind tökéletes. Üzemanyag nyomás jó. Hőmérséklet érzékelők, holtponti jeladók jók. Másik komplett adagoló cseréje után ugyan az a hibajelenség.
Hidegen kb 1 percig tökéletes, aztán kezdi a dadogást, füstölést alapjáraton.
Mi lehet még?
Érdekes, hogy ha a tű löket jeladó csatlakozója szét van húzva, szinte tökéletes a motor járása. Ha ugyan ez a porlasztó kicsit meg van lazítva és mellette kispriccel az üzemanyag, akkor is szépen jár a motor. Ha minden a helyén van, jön a káosz.